עמוד הבית » יוצאים לחופשה רומנטית? מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים צימר לזוגות

יוצאים לחופשה רומנטית? מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים צימר לזוגות

צילום:FREEPIK

החלטתם לצאת לחופשה רומנטית יחד עם החצי השני שלכם? מחפשים מקום לחגוג אירוע זוגי, להציע נישואין, או פשוט לברוח קצת מהשגרה ומלחצי היום יום?  צימרים לזוגות הם היעד המומלץ ביותר לחופשה אינטימית ומפנקת.

אם כבר החלטתם לנסוע, הכנו לכם מספר נושאים, שכדאי לבדוק ולחשוב עליהם לפני שאתם בוחרים צימר לחופשה הזוגית הקרובה שלכם:

מיקום הצימר

אין כמו חופשה רומנטית בצימר מבודד, ולא במקרה רוב הצימרים נמצאים במקומות מרוחקים. צפון הארץ נחשב ליעד התיירותי המבוקש ביותר במדינה, וניתן למצוא בו מגוון צימרים רומנטיים. אם אתם חובבי הרים ירוקים ומקורות מים רבים, שפע מעיינות ונחלים, סביר שתעדיפו צימר בצפון לזוגות.  מה רומנטי יותר מלשבת בחצר או במרפסת הצימר, ולצפות בנוף הפסטורלי של הרי הגולן, הגליל או של חופי הכנרת?

מידת הפרטיות בצימר

כשיוצאים לחופשה זוגית, הדבר החשוב ביותר הוא השקט והפרטיות. לפני שאתם מזמינים צימר, כדאי לכם לבדוק מול בעלי הצימר לכמה שקט ופרטיות תזכו בחופשה – האם מדובר במתחם צימרים או בבקתה מבודדת, האם מתארחות במקום באותו הזמן גם משפחות עם ילדים, או קבוצות גדולות של חברים, שעלולים להרעיש במהלך החופשה. קיימים צימרים רבים הפונים בעיקר לזוגות, ואולי אלו מתאימים לכם במיוחד.

מתקנים בסביבת ובתוך הצימר

יש מספר מתקנים, שחופשה זוגית בצימר בצפון כמעט ואינה אפשרית בלעדיהם, ביניהם ג'קוזי זוגי, שהפך זה מכבר לאביזר חובה בחופשה זוגית בצימר, סאונה וספא, וכמובן – בריכה פרטית. כל אלו יעניקו לכם רגעי שקט נחוצים בהחלט.

אם אתם מזמינים צימר עם בריכה, כדאי לבדוק האם מדובר בבריכה פרטית, או שמדובר בבריכה במתחם צימרים, ואם אתם נוסעים לחופשה בעונות החורף או באביב, חשוב לבדוק האם מדובר בבריכה מקורה ובריכה מחוממת, במיוחד בצפון הארץ, שם הלילות קרירים במיוחד.

ארוחות בוקר

רוב הצימרים כוללים מטבח שבו תוכלו לבשל ארוחות, אבל קיימים גם צימרים שבהם תוכלו להזמין ארוחת בוקר כפרית עשירה בתשלום נוסף, או ארוחת שף פרטית. אם אין אפשרות להזמין ארוחות, חשוב שתבדקו מה כולל המטבח ומה תצטרכו להביא אתכם לחופשה. כדאי גם לבדוק האם יש מסעדות בסביבת הצימר.

איזו נוף נשקף מהחלון?

נוף מרהיב הנשקף מהצימר יכול גם הוא לשדרג את החופשה. אל תהססו לשאול את בעלי הצימרים גם לגביו.

אטרקציות בסביבת הצימר

גם אם אתם מתכננים חופשת בטן גב רגועה בצימר, ייתכן בהחלט שתרצו לבלות מדי פעם בחיק הטבע. בצפון הארץ תוכלו למצוא אטרקציות רבות במרחק קצר מהצימר, כמו טיפולי ספא, טיולי ג'יפים, חוויה זוגית ברכב שטח, או נקודות תצפית המתאימות לטיול רומנטי. לפני שאתם מזמינים, בדקו איזה אטרקציות תוכלו למצוא בקרבת מקום.

מחירים

אל תהססו לקרוא המלצות וביקורות ולהשוות מחירים לפני שאתם מזמינים צימר. מחיר הצימר משתנה לא רק לפני גודל הצימר והמתקנים שבו, אלא גם לפי עונות השנה, החופשות והחגים. באתרי הצימרים תוכלו למצוא לא רק מאגר תמונות וחוות דעת על המתקנים ובעלי הצימרים, אלא גם מבצעים, הנחות וקופונים לאטרקציות השונות. אם החלטתם לצאת לחופשה ספונטנית, כדאי תמיד שתבדקו לגבי צימרים במחירי הרגע האחרון, ואולי תמצאו עסקה משתלמת במיוחד .

מדיניות הצימר

לפני שאתם חותמים על העסקה  – מומלץ לבדוק את שעת היציאה והכניסה מהצימר, האם מותר לעשן בחדרים, להשמיע מוזיקה ואם תאלצו לבטל – מהם תנאי הביטול ברגע האחרון?

שימו לב לכל הפרטים הקטנים, הם אלו שאחראים בסופו של דבר להפיכת החופשה הזוגית שלכם למוצלחת ובלתי נשכחת.