עמוד הבית » כדאי לכם להדפיס על תיקים

כדאי לכם להדפיס על תיקים

צילום: 123rf
תיקים המותאמים אישית הם נהדרים מכל כך הרבה סיבות. חברות מוצלחת, מוסדות חינוך ואפילו מארגני פסטיבלים שונים נהנים מתיקים מודפסים – הם כבר יודעים כמה הם מועילים לקידום העסק שלהם ונהנים מהמון לקוחות חדשים בכל יום

למה להדפיס על תיקים?

הדפסה על תיקים היא פעולה שכדאי לכם לעשות כדי לקדם את החברה שלכם באופן המוצלח ביותר, למה כדאי לעשות זאת? בואו ונרחיב על כך:

  1. שימוש ופרסומת מיידית – כשהחברה שלכם מפיקה אירוע חברה ומזמינה אליה המוני אנשים שנהנים ממתנות שונות בחינם, ופליירים עם מידע על שירותי החברה, הם צריכים משהו שיחזיק את כל המתנות ביחד במקום אחד. כך, תוכלו לחלק לאורחים שלכם תיקי אלבד או תיקי גב ממותגים שעליהם יהיה מודפס הלוגו של החברה שלכם או כל דבר אחר שעוזר לאנשים לזהות שמדובר עליכם, והם יעברו בכל מקום ויפיצו את הבשורה על קידום החברה שלכם. רוב הסיכויים שהתיק שתחלקו ישמש אותם בעוד הזדמנויות, וזו בשורה נהדרת עבור החברה שלכם שהולכת להתפרסם רק מכמה אנשים בודדים שישתמשו בתיק שלכם.
  2. מיקום רחב של פרסום – האנשים שישתמשו בתיקים שתתנו להם מסתובבים במדינה שלנו והתיקים נראים לעין להמון אנשים. כך תוכלו לפרסם את העסק או החברה שלכם בהמון מקומות, דבר היביא לכם אנשים מכל קצוות הארץ המתעניינים במוצרים שלכם או בשירותים שהחברה שלכם מספקת.
  3. שטח פרסום גדול – הדפסה על תיקים מאפשרת לכם לפרסם את העסק שלכם בגדול. שטח התיק הוא רחב ונותן לכם אפשרות להתאים אישית את ההדפסה שלכם כרצונכם – זה לא כמו הדפסה על עט לדוגמה, ששטח ההדפסה הוא קטן ומוגבל. פה תוכלו להתפרע ולהדפיס כרצונכם, החל מלוגו החברה, שם החברה, סלוגן שמלווה אתכם, פרטי קשר, או כל דבר אחר שיתאים לכם.

פרסום יעיל

שימוש בהדפסה על תיקים ככלי פרסומי הוא אמנם עקיף בצורה מסוימת, אך יעיל ביותר. אפילו יותר מפרסומת על פלייר או שלט חוצות. אתם יכולים בקלות לגרום לקבוצה של אנשים להעביר את המסר של החברה שלכם מבלי שהם בכלל ידעו זאת. בין המוצרים המוצלחים ביותר לשיווק וקידום עסקים נמצאו התיקים: הם בשימוש תמידי, מתאימים לכל עונות השנה וכשההדפס שעל התיק מבוצע בצורה טובה ואיכותית, הוא ישמר היטב. תיק עם הדפס יכול להיות מתנה נהדרת לעובדים שלכם שצריכים פינוק מדי פעם, ואפילו ללקוחות שלכם – מי לא אוהב לקבל מתנות בחינם? כך הם יסתובבו ברחוב עם התיק שלכם ויעלו את התודעה הסמויה למותג שלכם.
אם אתם מחפשים חברה איכותית המתמחה בהדפסה על מוצרים וביניהם תיקים, תוכלו לפנות ישירות לחברת טיקט, לכל שאלה או התייעצות הקשורה לנושא. החברה ידועה בשירות הנהדר שלה, בזמינות, ביחס לכל לקוח ובתוצאה נהדרת הנשמרת לאורך שנים.

איזה תיק כדאי לבחור?

בחברת טיקט קיימים סוגים שונים של תיקים היכולים להתאים לסוגים שונים של אנשים. אין כמו תיק אופנתי שישלים את האאוטפיט שלכם. בדרך כלל, הדפסה על תיקים נעשית בצבעים שמתאימים לשני המינים, דבר שמקל עליכם – החברה המעצבת: תוכלו לבחור צבע אחיד לכל התיקים וזה יתאים לכל מי שירצה להשתמש בו. צבע ההדפסה תלוי רק בכם, ותוכלו להתאים אותו לכל מטרה: אם זהו הדפס של לוגו החברה, ניתן לעשות אותו בצבעים המקוריים, או דווקא להדפיס אותו בשחור או לבן.
אם זהו הדפס למסיימי כיתה י"ב המתגייסים לצה"ל, אולי תרצו לעשות את ההדפס בצבע של סמל בית הספר, או בצבע בולט שיראו מרחוק כשייקחו את התיק שלהם מתא המטען של האוטובוס.
כך תוכלו להתאים כל הדפס לתיק אחר, החל מתיקי אלבד לימים פתוחים באוניברסיטאות ומכללות, צידניות איכותיות לעובדים שלכם לקראת הקיץ שמתקרב אלינו בצעדי ענק, תיק למחשב נייד לעובדים או לסטודנטים וכדומה.
לאנשים המחפשים נוחיות, תוכלו למצוא בחברת טיקט המון תיקים שונים שגם נראים טוב, וגם נוחים מאוד. הם מתאימים להליכה ארוכה ולסחיבה של דברים כבדים, והם יתאימו לטיולים שנתיים, חיילים שסוחבים המון על הגב, או סתם לאנשים שאוהבים תיקי גב.
אל תהססו לפנות לחברת טיקט שתעזור בכל הזדמנות להתאים לכם את המוצר המתאים ביותר.