עמוד הבית » כיצד בוחרים מומחה לטיפולים אסתטיים.

כיצד בוחרים מומחה לטיפולים אסתטיים.

צילום יחצ
מי לא רוצה להיראות טוב יותר? מראה צעיר ורענן משפיע לא רק על החיצוניות, אלא על ההרגשה הפנימית והביטחון העצמי של כל אחת ואחד

בעשור האחרון גדל מספר הפונים לטיפולי הפנים ב-700 אחוזים! מבחר הטיפולים הקיים היום בשוק הוא חסר תקדים וכולל בין היתר: הזרקות חומרי מילוי לשפתיים ולפנים כמו חומצה היאלורונית או שומן עצמי, בוטוקס ועוד. אליהן אפשר להוסיף טיפולים בגלי רדיו או קרני לייזר, מזותרפיה לטשטוש צלקות אקנה ושיטות להעלמת כתמים ופיגמנטציה.

כל אלה כאמור יכולים להביא לתוצאות טובות ללא צורך "להיכנס מתחת לסכין" ולעבור ניתוח על כל המשמעות שלו, אך אסור לטעות ולחשוב כי בשל העובדה שטיפולים אסתטיים הם לא ניתוח, אז הם בטוחים וניתן לעשותם אצל כל אחד. ממש לא.

אחת לכמה שבועות אפשר לשמוע בתקשרות על מטפלים שאינם מוסמכים המבטיחים "את השמיים והכוכבים" למטופלים ולמטופלות שלהם, ואז מתברר שהחומרים שבהם השתמשו בטיפול היו לא מאושרים או מפוקחים, התוצאות לא תאמו לציפיות, וכאשר חלילה משהו הסתבך לא היה לאותו המטפל שום גב רפואי לטיפול בבעיה שהתעוררה.

לפני שאם פונים לקבלת טיפול אסתטי קחו עוד רגע ונסו להקפיד על כמה כלכלים פשוטים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת שתשלב גם את מחיר הטיפול וגם את הערך שתקבלו כנגדו:

בחירת מומחה – כאשר אתם באים לעשות טיפול בחרו רק ברופאים מומחים, קוסמטיקאים למשל הם לא רופאים. אל תקחו סיכונים על חשבון הפנים שלכם.

שימוש בחומרים מאושרים – משרד הבריאות הוא האחראי על אישור החומרים ששבהם משתמשים להזרקות השונות למילוי ועל כלל החומרים המשמשים לטיפולי אסתטיים. בקשו מהמטפל שלכם הוכחה כי החומרים שבהם הוא משתמש מפוקחים ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

גב רפואי – טיפול אסתטי, בדומה לטיפולי אחרים מעולם הבריאות, לא יכול להבטיח הצלחה של 100%, לעיתים ישנם סיבוכים, וכאן המקום שלכם לגבות את עצמכם ולוודא כי המכון אליו אתם פונים נהנה מגב רפואי של ארגון שיכול לתת מענה בכל צרה שלא תבוא.

לפני שמטפלים – מתייעצים – אל תוותרו על פגישה מקדימה עם המטפל שבחרתם כדי להתרשם מהמקצועיות שלו, מההתמחות שלו, הוותק והניסיון המקצועי שלו, מהדרך בה הוא מדבר, מידת הרצינות, ההבטחות שלו (האם הן מוגזמות?), התמונות שהוא מראה ובאיזה ארגון הוא עובד.

רק לאחר תיאום ציפיות תוכלו להרגיש בטוחים יותר בדרך לתוצאה המיוחלת. תתחדשו!

ד"ר עמוס לויאב הוא הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה המונה 15 מרפאות בפריסה ארצית עם למעלה מ-50 רופאים מומחים, ומפוקחת על ידי משרד הבריאות ונהנה מגב רפואי של שירותי בריאות כללית.