עמוד הבית » לראשונה בבית האופנה: בושם אוניברסאלי, נטול מגדר הבושם הראשון מבית גוצ'י

לראשונה בבית האופנה: בושם אוניברסאלי, נטול מגדר הבושם הראשון מבית גוצ'י

ci Memoire - camaign EDP 2
הבושם הראשון מסוגו של גוצ'י הפותח על פי חזונו של מנהל הקריאטיבי הססגוני של החברה, אלסנדרו מיקלה

מסע הפרסום לבושם GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR, מתרכז בהתכנסות של משפחה  בעלת אורח חיים חופשי ופתוח המקבלת את מה שהחיים מכתיבים בזרועות פתוחות. את הקמפיין נבחר להוביל הזמר, הכותב והשחקן:

 הארי סטיילס

המוטיב המרכזי בקמפיין המלווה את ההשקה הוא חשיבותה של חירות – רעיון חופשי מכל הגדרה של תקופה, של מקום, של חברה. עולם שכולו פרסקו של חיים "מיתולוגיים", שבהם המשפחה היא קהילה פרטית עם מסגרת חברתית משלה, שבה מעבר לכל דבר אחר ניצב חופש הביטוי המוחלט, מסגרת שבה אין תפקידים מוגדרים וברורים לאנשים ולדברים.

הבושם:

הבושם Gucci Mémoire d’une Odeur שובר את משפחות הבשמים המסורתיות שעל פיהן הוגדרו הבשמים עד כה, ומבסס קטגוריה חדשה ומודרנית של בשמים. במרכזה של הקטגוריה החדשה עומד המינרל, שהוא שילוב של ניחוחות ותחושות: הוא אוורירי, שקוף ואותנטי.

התווים:

  • קמומיל רומאי- אשר גדל במרחבים של רומא בגני טרסות ונראה לראשונה במאות ה-16 וה-17. לפרח העליז והחסון ניחוח ארומטי ירוק וטבע שאין שני לו. הוא מפיץ אור לתו הבסיס הארומטי המתוק בניחוחות דבש ותפוח ירוק.
  • יערת הדבש ההודית – הפרח בעל צורת הכוכב, התו הייחודי ל-Gucci שלוקט בהודו, מפיץ בכל לילה ניחוחות וצבעים עוצמתיים, ובמהלך היום נותר בהיר ורענן יותר. יערת הדבש, אשר זכתה לכינוי "מלכת הלילה", היא הפרח הרשמי של בנגל. זהו זן ייחודי ואיכותי של פרח יסמין, שלו מרקם דבש ובלבו גוון קורל כתמתם.
  • העצים האיקוניים-  ארז ואלגום, הם שמעניקים לבושם את המבנה החזק והעוצמתי שמייחד אותו.

 

אלסנדרו מיקלה גילה בקבוקון בושם וינטג' של Gucci וממנו קיבל השראה לעיצובו של הבושם החדש Gucci Mémoire d’une Odeur. חריציו של הבקבוקון מעטרים אותו כעמודי תווך מעולם עתיק המפארים סילואט מעודן בזכוכית כבדה ושקופה בגוון ירקרק. על חזית הבקבוקון, מעוטרת במסגרת מוזהבת, מתנוססת התווית ועליה הלוגו של Gucci ושם הבושם.

אריזת הבושם הירוקה מעוטרת בכוכבים שמימיים בהשראת ציורי הכנסיות הרומיות והגותיות של ימי הביניים ותקופת הרנסנס באירופה. כך מסמלת האריזה את הכוכבים בשמי הלילה ואת העולם הארצי המביט בהם בפליאה.

"האריזה מגיעה מן העבר – מקורה בהשראה מבושם ישן של Gucci משנות ה-90. לא רציתי להעניק לאריזה מראה נשי מדי או גברי מדי, משום שהבושם מתאים לנשים ולגברים באותה המידה", אלסנדרו מישל.

GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR

Gucci Memoire – camaign EDP

 

תכולה: EDP 60 מ"ל , מחיר: 399 ₪ תכולה: EDP 100 מ"ל , מחיר: 499 ₪

להשיג ברשתות הפארם

הוספת תגובה

הוספת תגובה