עמוד הבית » מארזים חגיגיים עם הרבה גלאם

מארזים חגיגיים עם הרבה גלאם

איב רושה מארז חובה צילום יחצ חול.
איב רושה - מותג הטיפוח הבוטני הצרפתי משיק: מארזים חגיגיים, סופר שיקיים ומלאי סטייל המתאימים לכל אירוע, חג ופינוק, במחירים מיוחדים.

קולקציית המארזים כוללת את כל המוצרים השווים שהמותג מציע במגוון רחב של מארזים אישיים: מארזי אהבה, מארז לנשים בהיריון, מארזי יולדות, מארזים למסיבות רווקות, מארזי אהבה ופינוק אישיים, מארזים לחופשות סקי וחופשות ספורט, מארזים של מוצרים למשרד ולעבודה, מגוון מארזי בישום רומנטיים בגודל מיוחד לנסיעות, מארזי בישום במגוון ניחוחות שונים, מארזי טיפוח מפנקים לגבר ועוד.

המארזים מוצעים בטווח מחירים רחב החל מ-33 ₪, וכן ניתן להרכיב מארזים בהתאמה אישית.

מארזים לדוגמא:

מארז אהבה מפנק – המתנה המושלמת לוולנטיין! מארז אהבה מפנק מלא במרקמים וניחוחות אהובים במיוחד לכם ולאהבתכם! קרם חמאת שיאה מפנק, פילינג לחידוש וניקוי העור, תחליב רחצה עשיר בלחות שמפו אקולוגי בניחוחות הטבע ועוד מגוון מוצרים שיעשו לכם את החג ריחני, ומלא באהבה!
מחיר: 139.2 ₪ במקום 232 ₪.

מארז אהבה מפנק במיוחד – המתנה המושלמת לוולנטיין! מגוון מוצרים מדהים למי שבאמת אוהבים! מארז אהבה מפנק מלא במרקמים וניחוחות אהובים במיוחד לכם ולאהבתכם! חומץ פטל מדהים לשיער בריא יותר, תחליב גוף חושני בריח קוקוס של חופשה אמיתית, שמפו מועשר בצמח הגרדניה, קרם ידיים ממריץ בניחוחות משכרים של פטל ומנטה, מסכת פנים מעשירה ועוד מגוון מוצרים שיעשו לכם את החג ריחני, ומלא באהבה!

מחיר: 178.8 ₪ במקום 298 ₪.

מארז סקי וסנובורד מארז חובה לכל גולשי הסקי סנובורד וספורט חורף בתנאי קור ויובש! המארז כולל מוצרים רווי בלחות מפנקים, מרענן וחיוני על בסיס רכיבים שמקורם מן הטבע! המוצרים מקנים  הגנה, לחות, טיפוח, רעננות וניחוחות מן הטבע. המארז כולל: שפתון לחות קוקוס המזין את השפתיים והופך אותן רכות ונעימות. מרקם קרמי מועשר בחמאת שיאה ושמן מקדמיה.

נוסחת הגנה מהשמש בעלת יעילות גבוהה במיוחד מפני הזדקנות מוקדמת של עור הפנים.

מקדם הגנה SPF 50 להגנה חסרת פשרות. מקדם הגנה בטווח רחב UVA/ UVB במרקם נעים ולא דביק. אייס ג׳ל להרגעת כפות הרגליים, אפקט קוביות קרח, להרגעת כפות הרגליים באופן מיידי לרגליים, מועשר בלבנדר ומנטה להמרצת הדם.

אקו ג׳ל רחצה בבקבוק מוקטן עם 50% פחות פלסטיק שמספיק למספר זהה של מקלחות! ניחוח אנרגטי ומעורר של מנגו וכוסברה בשילוב ג׳ל אלוורה מרענן. קרם לחות לידיים בניחוח ממריץ של פטל ומנטה, עשיר בחמאת שיאה אורגנית המעניקים לעור לחות, רכות ורעננות,  קוקטייל מרענן של אנרגיה. ג׳ל ניקוי אולטרה רענן לפנים לעור רגיל ומעורב. הסדרה מבוססת על תמצית מי צמח הצלקנית, בעל עמידות גבוהה ליובש. הג׳ל הנעים מנקה ביסודיות את הפנים, מרכך אותם ומשאיר תחושת רעננות.

איב רושה מארז סקי וסנובורד
צילום יחצ חול.

מחיר: 166.8 ₪ במקום 278 ₪.

מארז פינוק גדול ליולדתהמתנה המושלמת לאישה אחרי לידה! מארז גדול ומפנק ליולדת שיעזור לה להחזיר את היופי הטבעי של העור והגוף ואיזון הנפש. המארז כולל אייס ג׳ל לשיקום והרגעת הרגליים, הפגת תחושת עייפות וכובד, ג׳ל לניקוי עור הפנים ושמירה על הלחות בצורה מרוכזת ויעילה.

מסיר איפור לניקוי עדין ומרגיע לעור הפנים ואזור העיניים, טיפול הזנה משקם לשיער יבש מאוד המבוסס על שילוב ייחודי של שלושה שמנים: חוחובה, אגוז מקדמיה ודקלים, מסכת לחות לפנים על בסיס אלוורה להרגעה ולחות העור, תחליב גוף וג׳ל רחצה בניחוח פטל מנטה ללחות מירבית, השבת גמישות העור ותחושת רעננות לאורך היום. ולונג לפיקניק, טיול או להתעטף שקר.

איב רושה מארז פינוק גדול ליולדת
צילום יחצ חול

מחיר: 195.6 ₪ במקום 326 ₪.

מארז פינוק לאישה בהריוןהמתנה המושלמת לאישה בהריון! מארז מפנק לטיפוח היופי שדואג  לבריאות התינוק ללא כל חשש.

המארז מציע לק מותאם לאישה בהריון שאינו מכיל רכיבים רעילים שחודרים מחסום שלייתי ועלולים להזיק לתינוק, קרם על בסיס קמומיל שדואג לגמישות העור, תחליב גוף מפנק בריח קוקוס המתאים לתקופה רגישה של ההיריון, פילינג מנגו כוסברה לליטוש עור הגוף, ספרי מבושם לגוף ולשיער אשר יכול להוות תחליף בישום לאישה בזמן ההיריון ושמפו אקולוגי עם תמצית לימון וויטמין סי לתחושת רעננות מתמשכת בתקופה זו.

מחיר: 135 ₪ במקום 225 ₪.

איב רושה מארז פינוק לאישה בהיריון
צילום יחצ חול.

מארז בישום רומנטי בגודל מיוחד לנסיעות QQS NOTES D'AMOUR – מארז נסיעות הכולל:בושם (30 מ״ל), או דה טואלט (15 מ״ל) וקרם ידיים מבושם (30 מ״ל).

מחיר: 89.40 ₪ במקום 149 ₪.

מארז טיפוח מפנק לגבר – מארז מתנה מפנק, מרענן וחיוני לגבר! המקנה הגנה, רעננות וניחוחות מן הטבע. המארז כולל או דה טואלט בניחוח עצי אוריינטלי חם ועוטף המעניק תחושה מרעננת, ג׳ל רחצה מבושם בניחוח עצי אלגנטי ורענן, המנקה ביסודיות את העור, ספריי שקוף ובלתי נראה על העור להגנה מפני קרינת השמש עם מקדם הגנה גבוה שלc SPF 30 נוסחה מועשרת בתמצית צמח החרחבינה המכחילה המוסיפה לחות והגנה מפני קרינה,אייס ג'ל עם אפקט קוביות קרח להרגעת כפות הרגליים באופן מיידי לרגליים כבדות, מועשר בלבנדר ומנטה להמרצת הדם.

איב רושה מארז טיפוח בוטני מפנק לגבר
צילום יחצ חול

מחיר: 257.4 ₪ במקום 429 ₪.

מארז ספורטיבי בוטני – מארז ספורטיבי מפנק, מרענן וחיוני על בסיס רכיבים שמקורם מן הטבע! מארז לחובבי הספורט שרוצים גם הגנה, גם טיפוח, גם רעננות וגם ניחוחות מן הטבע.

המארז כולל  ספריי הגנה מהשמש, שקוף ובלתי נראה על העור להגנה מפני קרינת UV בטווח רחב עם מקדם הגנה גבוה של SPF 30 ונוסחה מועשרת בתמצית צמח החרחבינה המכחילה המוסיפה לחות והגנה מפני קרינה ומאפשרת לרוץ, לשחק ולבצע פעילות ספורטיבית בשמש עם הגנה יסודית, דאודורנט רול און מרענן בניחוח רך ונעים של פרח הכותנה מהודו המעניק תחושת רעננות למשך 24 שעות, שמפו אקולוגי מרוכז המתאים לכל סוגי השיער מסדרת I Love My Planet בבקבוק מוקטן עם 39% פחות פלסטיק שמספיק למספר זהה של חפיפות!, וג׳ל רחצה אקולוגי ומרוכז בניחוח מנגו וכוסברה בבקבוק מוקטן עם 50% פחות פלסטיק שמספיק למספר זהה של מקלחות!
מחיר: 103.8 ₪ במקום 173 ₪.

 

ניתן להשיג ברשת חנויות איב רושה ובחנות האונליין www.yvesrocher.co.il

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה