עמוד הבית » מופע חדש של ענבל פינטו החדר / Living Room

מופע חדש של ענבל פינטו החדר / Living Room

the_living_room_מאת ענבל פנטו צילום:מיכל חלבין
מרכז סוזן דלל משיק הפקת מקור ייחודית בכורה עולמית של ענבל פינטו – החדר/Living Room

יצירתה החדשה של ענבל פינטו בהפקת מרכז סוזן דלל. יצירתה עוסקת מסע אישי ופנימי שנוגע בכולנו. מסביב לקירות הבמה מוקפים הציורים שענבל ציירה "עצים בתנועה" יצירת חיים בציורים. מורן מילר רקדנית מוכשרת המביאה בביטוי עצמי את היצירת הסולו העכשווי שנוצרה בקורונה אל הקהל הישראלי.

לדברי נעומי פרלוב מנהלת אומנותית: " זהו יום מיוחד במינו הרעיון לעשות הפקה מקורית של מרכז סוזן דלל היה בגדר חלום, חזרנו לפעילות מלאה ולראות את ענבל עובדת חודשים בסטודיו זהו תהליך מרתק אנו כמרכז נותנים במה ומטפחים יוצרים צעירים וחדשים בעולם המחול" ענת פישר לבנטון מנכ"לית מוסיפה " הקירות מקבלים טיח חדש התחילו לנשום צריך להחיות את האומנות".

ענבל פינטו מספרת: " רציתי לעשות סולו לא ידעתי למה אני נכנסת אולי זה נבע מתוך הקורונה אולי זיקוק של יצירה שלי.הכול התחיל בתקופת הקורונה שטלטלה את חיינו תיכנון חיים זה כיוון טוב אך, לא תמיד מצליח ממחשבה בו התחלתי לייצר . יש לי ולמורן מילר הרקדנית חיבור מיוחד יצירת פלטה רחבה עימה ועם איתמר סרוסי הבער צבע שונה ליצירה. אומן בודק את מנעד היכולת שלו וממילר תמצת את הרעיון גם במגבלה זה מעצים היה משהו בתוכי שנבע אולי מעזיבת הלהקה , קורונה ומשם עניין אותי ליצור סולו זה תהליך ביטוי אחר , קומפוזיציה, מאסה הדנמיקה מצתמצמת לאדם במרכז החדר.זהו יצירה קלאסית של המילה."  מורן מילר מוסיפה: אני לא באתי לרקוד אני חלק מהמחול במובן הקלאסי יש לי מחוייבות גדולה ליצירה ".

מחכים לכם בהופעה !

לו"ז הופעות

יום שישי, 12/11 בשעה 21:00

יום שבת, 13/11 בשעה 21:00

יום ראשון, 14/11 בשעה 20:30

המופע ייחשף לראשונה בפני קהל בינלאומי בדצמבר במסגרת פסטיבל 'חשיפה בינלאומית'.