עמוד הבית » מוצרי שיער ללא מלחים המתאים לכל סוגי השיער

מוצרי שיער ללא מלחים המתאים לכל סוגי השיער

צילום: יחצ
נוסחה פורצת דרך של מסכה ללא מלחים אשר מסייעת בשיקום ובניית שכבות הגנה חיצוניות השומרות על רכות וברק שערך ונותנות הזנה לקצוות השיער

המסכה מועשרת במי אורז המכילים חומצות אמינו, קרטין, ויטמין B, ויטמין E ואינוזיטול- פחמימה המסייעת בשיקום שיער פגום בכך שחודרת אל סיב השיערה ונשארת בתוכה גם לאחר השטיפה מה שמסייע להגנה ממושכת. מותאם לשימוש יומיומי. שימוש ממושך יעניק לשערך רכות, גמישות, ברק וניחוח נפלא לאורך זמן.
מסכה בעלת מרקם ייחודי מסוגה לטיפול ושיקום שיער שעבר החלקה, חימצון, צבע וכל פעולה כימית אחרת.

 סרום ללא מלחים, לכל סוגי השיער
נוסחה פורצת דרך של סרום ללא מלחים אשר מסייעת בשיקום ובניית שכבות הגנה חיצוניות השומרות על רכות וברק שערך תוך הזנת קצוות השיער. הסרום מועשר במי אורז המכילים חומצות אמינו, קרטין, ויטמין B, ויטמין E ואינוזיטול- פחמימה אשר מסייעת בשיקום שיער פגום בכך שחודרת אל סיב השיערה ונשארת בתוכה גם לאחר השטיפה מה שמסייע להגנה ממושכת. מותאם לשימוש יומיומי. שימוש ממושך בסרום יעניק לשערך רכות, גמישות, ברק וניחוח נפלא לאורך זמן.
סרום ייחודי מסוגו לטיפול ושיקום שיער שעבר החלקה, חימצון, צבע וכל פעולה כימית אחרת.

שמפו ללא מלחים לכל סוגי השיער
נוסחה פורצת דרך של שמפו ללא מלחים אשר מסייעת באיזון רמת הph בקרקפת. השמפו מועשר במי אורז המכילים חומצות אמינו, ויטמין B, ויטמין E ואינוזיטול- פחמימה אשר מסייעת בשיקום שיער פגום בכך שחודרת אל סיב השערה ונשארת בתוכה גם לאחר השטיפה, מה שמסייע להגנה ממושכת. חומצות האמינו במי האורז מחזקות את שורשי השיער.
מותאם לשימוש יומיומי. שימוש ממושך בשמפו יעניק לשערך רכות, גמישות, ברק וניחוח נפלא לאורך זמן.
שמפו ייחודי מסוגו לטיפול ושיקום שיער שעבר החלקה, חימצון, צבע וכל פעולה כימית אחרת.

נסיינית המערכת: אפקט הרושם הראשוני הוא חלק מעיצוב המוצר, עיצוב נראות המוצרים יוקרתי, המוצר, הפקקים ניכר החשיבה. המים "קשים " בישראל ולכן, מומלץ לחפוף ובכלל להשתמש במוצרים ללא מלחים. חפפתי עם השמפו פעמיים שיהיה קצף זה מה שאני אוהבת, ששוטפים את השיער מרגישים את רוך השיער ואין יובש מהמים, לאחר מכן הנחתי על שיערי מסכה המתנתי 3 דקות ושטפתי. לאחר הייבוש עם המגבת. השיער רך ונעים למגע וגם יכולתי בקלות מרבית להבריש אותו( יש לי שיער גלי/ תלתלים). לאחר הייבוש בפן, שמתי בכפות ידיי מעט סרום ומוכנה ליציאה… רגע עוד לא סיימתי .. הריח נפלא כריח ספא יוקרתי. נהנתי מהמוצרים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה