עמוד הבית » מי צריך ניתוח אף?

מי צריך ניתוח אף?

צילום:FREEPIK
ניתוח אף הוא הליך ניתוח קוסמטי שניתן להשתמש בו כדי לעצב מחדש, להקטין או להגדיל את גודל האף של אדם. הוא משמש לרוב לתיקון עיוותים מבניים של האף, כגון מחיצה סטיה, אך ניתן להשתמש בו גם למטרות אסתטיות בלבד.

אנשים שאינם מרוצים מצורת או גודל האף שלהם עשויים לבחור לעבור ניתוח אף על מנת לשפר את המראה והביטחון העצמי שלהם. בנוסף, אנשים מסוימים עשויים להזדקק לניתוח אף אם יש להם קשיי נשימה עקב חסימה במעבר האף שלהם.

מה עושים במסגרת ניתוח אף?

ניתוח אף הוא הליך כירורגי המשמש לעיצוב מחדש או שינוי גודל האף. ניתן להשתמש בו כדי לתקן מספר בעיות אסתטיות, כגון בליטות או אי סדרים בגשר האף, מראה עקום או גודל גדול או קטן מדי. במקרים מסוימים, ניתוח אף יכול לשמש לשיפור בעיות נשימה הנגרמות על ידי חריגות מבניות באף.

ניתוח אף מתבקש לרוב על ידי מבוגרים שאינם מרוצים מצורת האף הנוכחית שלהם ורוצים לשפר את מראה הפנים שלהם. עם זאת, “ישנם מצבים רפואיים מסוימים שעשויים לדרוש ניתוח אף מסיבות אסתטיות ופונקציונליות” אומר לנו ד"ר מרקוס הראל. אלה כוללים מומים מולדים, פציעות הקשורות לטראומה ובעיות נשימה הנגרמות על ידי חריגות מבניות באף.

למה עושים ניתוח אף?

ניתוח אף הוא הליך המשמש לשיפור המראה ו/או תפקוד האף. זה יכול לשמש לתיקון מומים מולדים, פציעות או בעיות אסתטיות אחרות. מי ששוקל ניתוח אף צריך לשקול את הצרכים והמטרות האישיות שלהם לפני שהם מחליטים אם הליך זה מתאים להם. אנשים שעשויים להזדקק לניתוח אף כוללים את אלו עם בעיות נשימה עקב מחיצה סטיה או בעיות מבניות באף, אלו עם אסימטריה בפנים עקב אף עקום או מעוות, אלו עם אפים גדולים שאינם בפרופורציה עם צורת הפנים שלהם, ואלה שפשוט רוצים לעדן את צורת האף מסיבות אסתטיות.

לסיכום, אם אתם זקוקים לניתוח אף, מומלץ שתפנו למנתח עם ניסיון וותק רב בניתוחי אף, מנתח ששמו הולך לפניו כמו ד"ר מרקוס הראל. ניתוח אף אצל ד"ר מרקוס הראל הוא ניתוח בהרדמה כללית כמו כל סוגי הניתוחים הקוסמטיים. לאחר הניתוח צפוי לכם זמן החלמה ולאחריו תקבלו את האף שתמיד חלמתם עליו.

המאמר נכתב באדיבות חברת קידום רופאים באינטרנט.