עמוד הבית » מכונת חיתוך ביתית לעבודות יצירה

מכונת חיתוך ביתית לעבודות יצירה

צילום:Pics
ביום שני 01.03.22 הושק לראשונה בישראל Cricut מכונת חיתוך ליצירות אומנות להפקת עבודות אומנות ויצירה לבית וגם לעסק המפיצה הרשמית, בנדא מגנטיק ורשת קרביץ

האירוע התקיים במתחם הפופ-אפ הבלעדי של קרביץ בקניון עזריאלי איילון, נכחו: שגרירי המותג בארץ, הנהלת חברת בנדא מגנטיק, וכן בכירי רשת קרביץ.

המוצר אמריקאי המייצר מכונות חיתוך, חומרי גלם ואביזרים נלווים לעבודות יצירה בסגנון 'עשה זאת בעצמך'. הושקו בישראל שתי מכונות החיתוך מתוך הקולקציה, Joy המיועדת ליוצרים מתחילים, ו-Maker המתקדמת והמקצועית, המיועדת ליוצרים מתקדמים ובתי עסק קטנים. מדובר במכונות מקצועיות, איכותיות, בטוחות ומתקדמות בעלות עיצוב מודרני. כל אחת מהמכונות מגיעה עם ערכה התחלתית ליצירת עיצובים ראשוניים הכוללת עט, סכין ומשטח עבודה.

צילום: Pics 

המכונה נראית כמו מדפסת ביתית שבה ממקמים ומתקינים סכינים לחיתוך חומרי הגלם וטושים לסימון והדגשה. המכונות מציעות חידוש המבוסס על טכנולוגיה שנמצאת ברובוטיקה, מכונות CNC והתקנים אוטומטיים אחרים.

Cricut Joy  – דמיינו את עצמכם חותכים 300 כוכבים כדי לקשט את החדר של ילדכם או יוצרים כרטיס ברכה מותאם אישית, תהליך שיכול לקחת שעות. מכונת החיתוך מאפשרת לכם לעשות את זה תוך דקות. בעזרת ה Smart Materials ניתן לחתוך עיצובים בודדים באורך של עד ארבעה מטרים וחיתוכים חוזרים עד 20 מטרים. בשל גודלה הקטן ומשקלה הקל במיוחד (1.7 קילוגרם בלבד) ניתן לשאת אותה ולהעביר אותה ממקום למקום בקלות.

צילום:Pics 

Cricut Maker  – הלהב הרוטורי פורץ הדרך של המכונה מאפשר לראשונה חיתוך בדים מותאם אישית. עם פעולת ההחלקה והגלגול, הוא חותך כמעט כל בד ללא חומרי עזר במהירות ובדייקנות. להב הסכין  מסוגל לחתוך חומרים בעובי של עד 2.4 מ"מ, בבטיחות יוצאת דופן, מה שהופך אותו לאידיאלי בשימוש בחומרים עבים כמו סיבית, לוחות ועץ מסוג בלזה.

צילום:Pics 

ניתן לחתוך ברמה מקצועית כמעט כל דבר, מנייר קרפ ובדים ועד לעור, לוחות ועץ בלזה. יש למכונה כוח חיתוך של עד 4 ק"ג והיא משתמשת במערכת היגוי מתוחכמת כדי לשלוט באופן אקטיבי על כיוון הלהב בכל עת. היא מתאימה בצורה חכמה את הלחץ של הלהב מה שמקנה חיתוך נקי גם בחומרים קשים. כתוצאה מכך, החותך מגוון רחב של חומרים ועוביים ברמת דיוק המתחרה במכונות מקצועיות בעלות של אלפי דולרים.

סימון וציור אוטומטי בדיוק של מילימטרים

המכונות מסוגלות לצייר, לסמן ולשרטט על גבי חומרי הגלם בעזרת מגוון של עטים וטושים. מכונת ה-Joy למשל, יכולה לצייר ולכתוב על מגוון חומרים פופולריים כגון ברזל, ניירות ויניל וניירות Infusible Ink, המהפכנים ליצירת עיצובים ופרויקטים מותאמים אישית. בכך, היוצר יכול לעצב בצורה אישית מדבקות מותאמות אישית, מדבקות כלליות, תוויות ועוד, תוך פחות מ-15 דקות. כמה דוגמאות למדבקות: מדבקות מותאמות אישית לבקבוקי מים, מדבקות לתגיות מזוודות, מדבקות לצנצנות תבלינים, מונוגרמות לכריות ועוד.

עיצוב דיגיטלי, חומר פיזי

עיצוב המכונות מציע קו נקי (ה-Joy ללא כפתורים, ה-Maker עם מספר כפתורים) כאשר קישוריות Bluetooth מחברת בין המכונה לבין המכשיר/מחשב של היוצר. זאת ועוד, ניתן לחבר את  מכונת ה-Maker בעזרת כבל USB. אפליקציית העיצוב Design Space זמינה להורדה עבור Mac, Windows, iOS ו-Android. עם הורדת האפליקציה, ניתנת גישה למעל 130,000 תמונות ופרויקטים מוכנים להכנה.

המכונות מגיעות עם ערכות יצירה מובנות, אותן ניתן להרחיב ברכישת מגוון רחב של חומרי גלם, ניירות, סכיני חיתוך, טושים, עטים ואביזרים נוספים. מדובר בקולקציית חומרי הגלם מהגדולות שניתן למצוא בעולם המלאכה וה-DIY, והיא מתאימה לכל אחד ובטווח גילאים רחב.

אמיר בר אורן, מנהל המותג Cricut בבנדא: "מותג Cricut מעניק למשתמש חווית יצירה אישית. אפשרויות היצירה אינן מוגבלות, וזהו פתרון מושלם למשפחה המחפשת זמן איכות משותף וצמצום משך הזמן שבו הילדים נמצאים מול מסכים. השילוב בין היצירה לטכנולוגיה הפך את המותג ללהיט חדש שמתפשט בעולם כמו אש בשדה קוצים". פול סמנכ"ל החברה מוסיף: " קיים 4,200 מקטים שניתן דרך האפליקציה, טאבלט, פלאפון להוריד את היצירה לתת הוראה למכונה והחיתוך יעשה במקצועיות".

עמית שבתאי מנהלת הסחר בקרביץ: "תחום הפעילות היוצרת בבית ובעבודה נוסק כבר שנתיים ברציפות, וקיבל תפנית ייחודית לאחרונה. כך נוצרה נגישות ופשטות לייצר עסק אמתי עם ערך ללקוח שלך. השילוב בין עולמות היצירה וההובי לעולם העסקי מאוד טבעי לקרביץ, ולכן החיבור עם מותג הוא מענה מדויק, רחב ומקצועי לקוחות שלנו. 364 ימים בשנה בכל הארץ ובאונליין".

 

מחירים:

879 ש"ח- ערכת Cricut Joy

1,899 ש"ח Cricut Maker

להשיג ברשתות הקמעונאיות קרביץ ו-KSP,  הדוכן יהיה פתוח עד לתאריך  8/3/22