עמוד הבית » מתנות לחגי תשרי 2022

מתנות לחגי תשרי 2022

מארז FOREVER BASICS, צילום: באדיבות FOREVER ISRAEL (1)
החגים בפתח הפעם הכנו עבורכם, מנעד מעניין של מתנות עבור המארחים, לקחנו בחשבון מתנות המתאימות לשימוש לטווח הארוך מעט יקרות ומארזי טיפוח אישי.

 FOREVER LIVING

קולקציה חדשה של מארזי שי חגיגיים ומפנקים. מוצרי המארזים מבוססים על ג'ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח בעל נוסחה חדשנית, המעניק לעור הפנים והגוף את הלחות המרבית לה הוא זקוק תוך שהוא מסייע בשמירה על גמישותו ובריאותו. הנוסחה החדשנית מכילה ריכוז גבוה של ג'ל אלוורה מיוצב. ג'ל אלוורה שעבר תהליך מוגן פטנטים המאפשר לשמר את הרכיבים הפעילים של מרכיבי הג'ל הטבעיים, ללא פסטור. האלוורה מעניקה לעור לחות ומסייעת בשמירה על מראה צעיר ובריא. התכשירים עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון טבעיים אשר עוטפים את העור, מטפחים ומרככים אותו ומותירים ניחוח נעים לאורך זמן.

קולקציית מארזי החג של FOREVER ISRAEL מגוונת ומאפשרת לכל אחד לבחור את המארז המתאים לו:

מארז טיפוח ממוקד : כולל סרום להגברת לחות, קרם עיניים, פילינג לפנים וסרט לשיער, במחיר של 392 ₪.

מארז טיפוח גוף : כולל קרם גוף Aloe Body Lotion, תחליב רחצה Aloe Body Wash  וכרית קרצוף, במחיר של 249 ₪.

מארז FOREVER BASICS : כולל 2 שפתוני אלו ליפס, ג'ל לצחצוח השיניים, סבון אבוקדו ודיאודורנט, במחיר של 145 ₪.

מארז בריאות מהכוורת : כולל תוסף פולן דבורים, קרם אלו פרופוליס וג'ל לצחצוח השיניים, במחיר של 234 ₪.

מארז מתנה לגבר: כולל אפטרשייב, דיאודורנט וג'ל לצחצוח השיניים, במחיר של 162 ₪.

מארז לגבר,צילום: באדיבות FOREVER ISRAEL (1)

כל המארזים מגיעים באריזות יוקרתיות, מעוצבות וחגיגיות, התכשירים שבמארזים מיוצרים ללא התאכזרות בבעלי חיים ואינם מכילים מוצרים מן החי.

ניתן להשיג את מארזי החג  אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של FOREVER ISRAEL.

מוצרי ספא ש'יק 

מארז ספא מהודר, מסדרת Senses – סנסס מציעה CHIC תמרוקים, למתנת חג מהודרת. עיצוב המארז מסורתי ורומנטי בשל נוכחות ורדים פסטלים רכים המעניקים מראה אלגנטי של רטרו ווינטג’ מתקופות אירופאיות קסומות. המארז מאגד חמאת גוף מועשרת וג’ל רחצה מבושמים בניחוח עשיר  המרוכז בתמציות בשמים אשר נרקחו במיוחד בפרובנס שבדרום צרפת. המוצרים מכילים שמנים צמחיים עדינים המרככים ומזינים את העור ותורמים לגמישותו. מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין E המגן על העור ובמינרלים טבעיים מים המלח השומרים על מאזן הלחות הטבעית שלו.

המארז מוצע ב-3 ניחוחות:

  • מנגוליה אמבר (אריזה בגוון תכלת) – בניחוח עשיר המבוסס על תמציות של מגנוליה ריחנית ומתקתקה לצד ניחוח אמבר מסתורי, הנשענים על ארומה של אשכוליות ולוטוס.
  • גרדניה וניל (אריזה בגוון ורוד) ניחוח המבוסס על תמציות גרדניה, ונילה פטצ’ולי ומאסק עם נגיעות של פריחת הדרים ויסמין ומתקתקות של דבש.
  • פריחה אוריינטלית (אריזה בוון צהוב) ניחוח עשיר המבוסס על תמציות של מנדרינה, ברגמו, סיגליות וסנדלווד עם נגיעות של תמצית ונילה מתקתקה הנתמכת בתמציות מאסק ופטצ’ולי.
מארזי סנסס SENSES צילום: לירון ליב

מחיר:  40 ₪

להשיג: בפרפומריות ובקניית אונליין: did.li/ChicSenses

מחליק שיער של המותג רמינגטון 

מחליק שיער איכותי של רמינגטון מאובזר בפלטות צפות בציפוי קרמי יהלום מתקדם שמבטיח פיזור חום אחיד ועיצוב מהיר וקל יותר. יתרונו הוא בשמירה על בריאות ואיכות השיער, הודות לטכנולוגיית StyleAdapt שקוראת, לומדת ומתאימה את טמפ' המחליק בהתאם לסוג השיער וסגנון העיצוב הייחודי של כל משתמשת. למעשה, הטכנולוגיה מתאימה את טמפרטורת המחליק במדויק לטמפרטורה הנדרשת לשיער לתוצאה הרצויה, וכך מונעת מלהגדיר טמפרטורה גבוהה מהנדרש- טמפ' שעלולה לפגוע בשיער. המכשיר שבאמצעותו ניתן להחליק ואף לסלסל את השיער, כולל פלטות במבנה צף, כך שמופעל לחץ שווה על השיערה.

מחליק מסדרת PROluxe You הצילום: שריג אלקטריק יבואן רשמי

מחיר מומלץ לצרכן: 899 שקלים

להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר 'שריג אלקטריק' היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

 

מוז"א SHOP – חנות המוזיאון של מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב,

קולקציית המתנות הכוללת מגוון רפליקות, מוצרי יודאיקה, תכשיטים, כלי קרמיקה, זכוכית, טקסטיל ואופנה, ספרים וקטלוגים, המלווים את התערוכות במוזיאון, וכן עיצובים חדשניים ומקוריים מעשה ידי דור צעיר ויצירתי של מעצבים מקומיים. כל המוצרים בקולקציה נבחרו בקפידה, תוך שימת דגש על עיצוב ישראלי איכותי ורב-גוני המייצג את פסיפס הכישרונות והיצירתיות הישראלים.

טווח המחירים :

סטודיו מיקאלה – צלחות סדר ראש השנה/צלחת תפוח בדבש – 160-475 ₪

גליה ארמלנד – קנקנים וצלחות מאוירות בעבודת יד – 650-1500 ₪

לורי גולדשטיין – קעריות ומגשים בעיטורי זהב – 160-290 ₪

ניתן לרכוש בכתובת: חיים לבנון 2, רמת אביב, תל אביב. או באתר האונליין https://www.muzashop.biz/

רשת אנטימה 

שני מארזים מושלמים עבור כל אחת אהובה, הכוללים בייבידול/ כותונת איכותית במיוחד וזוג נעלי בית מפנקות בקופסת מתנה מרשימה.המארזים החדשים יימכרו בחנויות הרשת בלבד לזמן מוגבל ובמחיר מיוחד

מארז 1: בייבידול ונעלי בית בקופסה יוקרתית מחיר: 199.90 ₪

מארז 2:כותונת ונעלי בית בקופסה יוקרתית מחיר: 199.90 ₪

תאריכי המבצע 9.9.22-1.10.22, ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, ט.ל.ח

ניתן להשיג בסניפי רשת INTIMA ברחבי הארץ

נינ'ה גריל פרו מקס

דגם 653AG, הגריל האהוב שמאפשר לעשות על האש בתוך הבית בלי כל העשן מסביב מתחדש בפנאל תצוגה בעברית ולראשונה שתי פלטות: פלטת גריל עם גוף חימום תחתון ופלטה שטוחה (בזהה למחבת/פלאנצ'ה) ומאפשר לראשונה צלייה, צריבה והקפצה גם עם מכסה פתוח וכולל מדחום דיגיטלי חכם. מערכת הבישול החכמה מאפשרת הכנת מזון ב-7 תוכניות בישול שונות: מחבת לצריבה והקפצה, גריל, אפייה, טיגון (עם עד 75% פחות שומן), ייבוש מזון וחימום מחדש.

נינג'ה גריל, MAX AG653 , צילום: שריג יבואן רשמי

מחיר השקה: 1990 ש"ח הכולל חוברת מתכונים בעברית.

להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק היבואן הרשמי.

רשת אפריל 

דיפיוזר מבית מותג היוקרה באצ'י מילאנו BACI MILANO. לאוהבי עיצוב וניחוחות לבית מציעה רשת אפריל ליין דיפיוזרים מבית המותג האיטלקי באצ'י מילאנו. הדיפיוזרים של באצ'י מילאנו מעוצבים בהשראה סיצילאנית מלאת עומק ועוצמה ומלווים בשני ניחוחות אשר מבטאים גם הם את הטעמים של סיציליה. בקבוק הדיפיוזר מגיע עם מילוי, במגוון צבעים וגדלים.

דיפיוזר מבית מותג היוקרה באצ'י מילאנו צילום: באדיבות רשת אפריל

מחיר: החל מ-219 ₪ ועד 949 ₪

ניתן להשיג בסניפים נבחרים באפריל: קניון עופר רמת אביב, גרנד חיפה, קניון TLV, קניון הזהב ובאתר