עמוד הבית » סדרה חדשה אקטיבית האנטי אייג'ינג PORTCARE

סדרה חדשה אקטיבית האנטי אייג'ינג PORTCARE

רבעה בוסטרים חדשים אנטי אייג'ינג של פורטקייר צילום: אורי גרון
אחרי שנים של עבודה בתחום האנטי אייג'ינג הגיע הדבר האמיתי בוסטר לטיפוח עור הפנים.

בואו נודה על האמת, כולנו רוצים להראות טוב, רעננים יפים ואך לא? צעירים זה תמיד היה שם סמוי היום יש המון תכשירים ופתרונות יעילים לטיפוח הפנים ומוצרים המיוצרים בארץ.

קבלו הצצה לחברת מעבדות PORTCARE המפתחת מגוון מוצרים ובעולמות האנטי אייג'ינג באמצעות מחקרים קליינים .אז בואו נתחיל: יאן פורטוגיז הקים את החברה לפני שמונה שנים והסניף בחדרה הינו סניף הראשי בארץ לדבריו: " אנחנו מנסים להגיע לפתרון דרך טיפוח ושימור העור ללא גרימת טראומה לעור, הטיפול חיצוני ומרבית המוצרים יש להם יכולת חדירה לעור ".

החברה משפחתית כל קוסמטיקאית עוברת הדרכה והשתלמויות בעלות יכולת איבחון חדה בבעיה הורמונלית, מתח נפשי, תזונה לקויה אקנה למתבגרים. האיבחון נעשה ע"י דף תשאול מסודר ומידע על העבר הרפואי שלה וכך, ע"י אבחון העור והידע הנלמד מתאימים את הטיפול האישי לבעיה הקיימת. הטיפול הינו סדרתי וממשיך לאורך זמן .

אלונה פורטוגיז קוסמטיקאית בכירה מסבירה: "אני מעל 19 שנים בענף כל המוצרים שפותחו לא מפריעים להזרקות בפנים אין ריאקציה, החורים שלנו הם טבעיים על בסיס שומנים והעבות הטיפול היא בידיים עיסוי לימפטי מפסל, זה גורם לעיכוב תהליך ההזדקנות "

החברה משיקה את סדרת הבוסטרים : ללא בישום, כימיקלים מזיקים, שילוב של ויטמינים ומינרלים היוצרים פיסול תווי הפנים, המרצת מחזור הדם והתעוררות מערכת העור. הסדרה כוללת 4 בוסטרים שונים שביחד מייצרים את התוצאה הרצויה.

לימי הקיץ החמים  – SNOW BOOSTER בוסטר הבהרה חזק במיוחד על בסיס חומצה גליקולית בשילוב צמח ייחודי DARKOUT הפועל להבהרת העור. בעל פעילות הבהרה, נוגד חמצון ומגן על העור מפני נזקים סביבתיים, משפר את גוון העור, מפחית את הופעת הפיגמנטציה ותורם לעור זוהר וחלק.

בוסטר הבהרה על בסיס אוכמניות צילום: אורי גרון

בוסטר אנטי פולשן אקסטרקט –  ECOLOGY BOOSTER בוסטר חזק במיוחד הפועל כנוגד חמצון. בעל פעילות אנטי אייג'ינג, נוגדת חמצון ומגנה על העור מפני נזקים סביבתיים. ומסייע בהפחתת הנזק החמצוני שנגרם כתוצאה מהתקפות חיצוניות רבות העומדות בפני העור באופן יומיומי. מעלה את גמישות העור ורמת הטורגור בעור (מידת המוצקות והגמישות של העור). מכיל קוקטייל ייחודי של מינרלים:  מגנזיום, אבץ ונחושת. אשר גורמים להעלאת אנרגיה התאית ATP, וזאת על ידי העלאת רמת החמצן בעור אשר מגבירה את הסינתזה של קולגן .

בוסטר אנטי פולשן צילום: אורי גרון

בוסטר להרגעה  -RELAX AND DRINK BOOSTER  פועל להרגעת העור, לשיקומו ומתן לחות. הבוסטר בעל רכיב ייחודי – צמח הלוטוס בשילוב תמצית מלפפונים אשר פועלת להרגעת העור, לשיקום ומתן לחות. ובעל פעולה מתקנת אשר משקמת את מחסום האפידרמלי, מעלה את רמת הידרציה (לחות) בעור, מרגיעה נפיחות ומתאימה לכל סוגי העור.

בוסטר מרגיע על בסיס מלפפונים צילום: אורי גרון

HIDRATE ME BOOSTER  – סרום לחות מכיל רכיבים פעילים להעלאת רמת הלחות בעור והידרציה. בעל השפעה מרעננת מיידית המותירה את העור בריא יותר וקורן. בשימוש קבוע, הסרום הינו אמצעי יעיל מאוד במניעת היווצרות קמטים הנגרמים כתוצאה מהתייבשות.

בוסטר לחות צילום: אורי גרון

 

השימוש בבוסטרים מומלץ לצד עיסוי ייחודי לעור הפנים המתמקד בהמרצת המערכת הלימפאטית ומיצוק מערכת השריר. העיסוי מסייע בריענון, חידוש ומיצוק עור הפנים.

מחירי הבוסטרים:  250 ₪ עד 360 ₪

ניתן למצוא אצל הקוסמטיקאיות המובילות הקרובות לביתך באמצעות אתר הבית https://www.port-care.com/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה