עמוד הבית » סדרה לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים

סדרה לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים

צילום: יחצ
מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את סדרת OILY OR FORTEבעל רכיב ייחודי למראה עור חלק יותר מפצעונים, עם תוצאות מראה עור נקי כבר מהשימוש הראשון!

מוצרי הסדרה מכילים רכיב פטנט ייחודי ,Acnacidol BG  המכיל חומצה ייחודית המופקת ממזון מלכות והוכח מחקרית כמסייע לטיפול אפקטיבי בעור עם פצעונים ולמראה עור נקי וחלק יותר, מפחית מראה שמנוני, מכווץ את הנקבוביות ומשיב את האיזון והמראה הבריא לעור. הרכיב מסייע במניעת "ראשים שחורים" העלולים לגרום להופעתם החוזרת של פצעונים, הינו בעל פעילות מוכחת ושומר על הסביבה ההיגיינית של העור.

בנוסף לרכיב הפטנט, המוצרים מכילים גם חומצה סליצילית המסייעת בפתיחת הנקבוביות למראה עור בריא ונקי יותר, ניאצינאמיד המסייע לטיהור והרגעת העור ולשיפור מראהו ושילוב ייחודי של תמציות צמחים התורמות להזנה ולהגנה על העור.

לדברי אלית קלדרון מנהלת שיווק דוקטור עור, ניאופרם מוצרי צריכה: "פצעונים הינה אחת מבעיות העור הרווחות ביותר. תופעה זו מתחילה לרוב בגיל ההתבגרות אך התגברה גם בקרב צרכנים בוגרים יותר עם תקופת הקורונה ולבישת המסיכות על עור הפנים. לעיתים, הם נוטים להשאיר אחריהם צלקות, ולכן ככל שנקדים בטיפול, לא רק שנשיג מראה עור חלק יותר, אלא גם נסייע להפחתת הופעת פצעים חדשים. הסדרה  מעניקה תוצאות נראות לעין כבר מהשימוש הראשון,

הסדרה החדשה שפותחה בשיתוף רופאי עור, מאפשרת לבסס שגרת טיפול אופטימלית הכוללת – שימוש יומיומי בתרחיץ במרקם ג'ל לשטיפת פנים וקרם לחות נטול שומן ולהשלמת הטיפול תחליב גרגירים עדין לניקוי עמוק – לשימוש פעמיים שלוש בשבוע".

לדברי יעל בן צבי , סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "מותג דוקטור עור מייצר מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה, המיועדים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות עור שונות. בזכות הידע והמומחיות לצד בחינת מגמות חדשניות אנו ממשיכים להעניק לצרכנים פתרונות חדשניים עם רכיבי פטנט המספקים פתרון יעיל עם תוצאות נראות לעין במהירות.

מוצרי סדרת Oily OR FORTE:

 ג'ל ניקוי טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים– תרחיץ פנים טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, ללא סבון במרקם ג'ל, לניקוי עמוק של עור הפנים. מסיר ביעילות עודפי שומן ומטהר את הנקבוביות, מבלי לייבש את העור או לגרותו ומבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית שלו.

מחיר מומלץ : 83.9 שקלים.

 קרם לחות טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים– קרם לחות טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, יעיל  ומסייע למראה עור בריא וחלק יותר מפצעונים, בעל מקדם הגנה מהשמש SPF 30. הקרם נטול שומן במרקם קליל, מזין את העור בלחות, מעניק לו מראה מאט ללא ברק מיותר ומפחית את המראה השמנוני.

מחיר מומלץ : 99.9 שקלים.

 תחליב גרגירים עדין לעור שמן הנוטה לפצעונים- תחליב גרגירים (פילינג) טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, במרקם קרמי עדין במיוחד, לניקוי עמוק של עור הפנים, להסרת עודף שומנים, טיהור הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרותו וכן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור. הגרגירים מייצרים פילינג עדין ויעיל לעור הפנים, להסרת תאים מתים וחידוש תאי העור. למראה עור בריא ,חיוני, רענן ונקי יותר. גרגירי הפילינג משאירים על העור שכבת חוחובה שמעדנת, מרגיעה ומרככת אותו.

מחיר מומלץ :79.9 שקלים.

 ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור

נסיינית המערכת: בתי בת 12.5 עור מעורב שומני עם נטיה לפצעונים, דגמה את המוצרים, לאחר יומיים של התחלת הטיפול, פניה מראים סימנים של מעט דיכוי הפצעונים, ת'כלס לפי הוראות יצרן מיום הראשון קיים שינוי בפנים.,חשוב מאוד להקפיד על נקוי הפנים ומריחת המוצרים על העור. מתאים לקהל נערות וצעירות.