עמוד הבית » סוגים שונים של גריל גז שכדאי להכיר

סוגים שונים של גריל גז שכדאי להכיר

צילום:pixabay
מי מאיתנו לא חובב גריל? בישראל, על האש היא מסורת של ממש וחלק בלתי נפרד משמחות, חגיגות או סתם ארוחות מושקעות. כיום, גריל גז הפך לפופולארי במיוחד ובאיטיות רבה תופס את מקומו של מנגל פחמים בליבם של לא מעט אנשים שמגלים את היתרונות הייחודיים שלו.

הוא לא דורש התעסקות עם פחמים; בלחיצת כפתור אחת וכמה דקות המתנה, הוא כבר מוכן לצלות עבורכם בשרים, ירקות ושאר מטעמים. אחרי שיסיים את עבודתו, לא ידרוש מכם יותר מידי ניקיון פרט למטלית, ריקון מיכל השמן, וזהו. הוא כבר מוכן לשימוש נוסף. זה עד כדי כך קל.

איך אפשר להבדיל בין דגמים של גריל גז

המושג גריל גז מלווה אותנו מהמאה ה-19, כשאלו החלו לצוץ בפעם הראשונה בבתי מרקחת ומעבדות שונות. בשנות ה-20, רופא מטקסס יצר גריל נייד העשוי מצינור מיוחד וסורג תיל פתוח, ובעזרת משאבה מיוחדת גרם לו לפעול באמצעות גז. מאז ועד היום גריל הגז יוצר עבורנו ארוחות נהדרות, ואפילו נוצרו לו כמה ווריאציות שכדאי להכיר את ההבדלים ביניהן:

  • גרילי גז קלאסיים – כדי להפעיל אותם, יש להשתמש בגז (לרוב טבעי, אבל גם פרופאן) בכדי לחמם את רשת הגריל עליה ניתן לצלות את המזון. כפי שציינו, לחיצת כפתור אחת, כמה דקות המתנה ואתם מוכנים לצאת לדרך.
  • גרילי להבה פתוחה – באופן כמעט אוטומטי, נחשוב שמדובר בגרילי פחמים, אך לא כך הדבר. מדובר בגריל גז שבניגוד לגריל הגז הרגיל שמקור החימום שלו אינו נראה לעין, כאן הלהבה פתוחה. מדובר בדגמים מעט יקרים יותר, אך הם נחשבים איכותיים בשל בנייה טובה יותר של חום מאשר גרילי הגז הקלאסיים.
  • גריל חשמלי – זהו סוג נוסף שאינו פועל על פחמים ולפיכך מזהם פחות, אך הוא דורש כמובן, חיבור לנקודת חשמל. זהו כנראה חסרון לעומת גריל גז שאפשר גם לקחת איתנו לכל מקום, כשכל מה שצריך זה לא לשכוח בלון גז מתאים.

אז איך נדע במה לבחור?

בקלות! כמו כל מוצר שנרצה לקנות, כדאי להתנסות; לוודא מהם הפיצ'רים המיוחדים של גריל גז לעומת שאר האופציות, ולהחליט. מי יודע, אולי תגלו שאינכם מסוגלים להיפרד מחברכם הטוב מנגל פחמים שמלווה כל בית ישראלי והוא בדרך כלל הבחירה המועדפת?

אנחנו מציעים דווקא לפתוח את הראש לשם שינוי, לגלות עולם חדש של ברביקיו איכותי בלחיצת כפתור! ללא כל מאמץ והתעסקות, בלי לכלוך ועשן כבד. אם זו הפעם הראשונה שלכם, תמיד אפשר לבחור בדגם פשוט יותר ולא מסובך כדי לראות איך זה זורם! אוהבים? מעולה, אפשר להתקדם לדגם חדיש יותר. גריל הפחמים האהוב לא עוזב את המחשבות שלכם? מזל שתמיד אפשר לחזור אליו. זהו עולם ומלואו שמאפשר לגוון ולשנות, ואתם רק צריכים להתנסות.