עמוד הבית » פסגת החדשנות,העיצוב והטכנולגיה

פסגת החדשנות,העיצוב והטכנולגיה

BARAZZA דגם MOOD FLEXI צילום דניאל אליו
אירוע בינלאומי בהשתתפות החברות המובילות בעולם בחדשנות יצירתיות, עיצוב וטכנולוגיה. מצורפת סקירה עם מגמות וחידושים שנבחרו ע"י תותחני וישתלבו באולם התצוגה היוקרתי בראשל"צ.

בפורדנונה שבאיטליה התקיימה תערוכה SICAM עם מיטב החידושים יגיעו בקרוב לבית תותחני בראשל"צ

יאיר תותחני:"ישראל מהמובילות בעולם בביקוש למשטחי נירוסטה למטבח. אנו שמחים להביא לארץ את מיטב החידושים והטרנדים בעולם של מותג העל האיטלקי BARAZZA כיריים, כיורים, תנורים, אביזרים, ומשטחי נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח.

מוצריה משולבים במותגי היוקרה של חברות המטבחים המובילות בעולם. בבסיס ההצלחה ישנם מספר גורמים שהם הבחירה בנירוסטה, בקרת איכות קפדנית, שימוש במכונות וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לענות על כל דרישות הייצור, דיוק ושירות.

משטחי הנירוסטה של BARAZZA  חיבור של עיצוב ופונקציונליות, פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית. ישנה אפשרת  ליצור "הלבשה" אינסופית בצורות שונות, הבאות בעוביים ובגימורי נירוסטה שונים תוך שימוש במומחיות, באומנות ובחדות הטכנולוגיה לשימוש הטוב ביותר. האלמנטים כמובן, הם אינטגרליים עם משטח הנירוסטה.

במהלך הביקור באיטליה התארח יאיר תותחני במפעל במילאנו, בחברה נוספת שהוא מייצג MGS MILANO יצרנית ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט.

החברה מתמחה בייצור ברזים ומוצרי אמבט העשויים 100% נירוסטה פנים וחוץ 316AISI. ברזי הנירוסטה של  MGS MILANO הם המיזוג המושלם בין יוקרה וסגנון איטלקיים לבין דיוק חדשני של הנדסה שווצרית. שילוב זה מייצג את ההרמוניה המושלמת של אסתטיקה וטכנולוגיה.

הברזים הם מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית NFC בארה"ב, הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. הרכב הנירוסטה בברזים טהור לחלוטין ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתיה ומאריך את אורך חיי הברז.

יאיר תותחני עם בעלי חברת BARAZZAClaudia Barazza Franca צילום דניאל אליו

 

יאיר תותחני בעלי חברת MGS MILANO שמו VITTORIO BERGOSSI צילום דניאל אליו

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה