עמוד הבית » פקטורי 54 בעצובים Tom Dixon ,Versace Home

פקטורי 54 בעצובים Tom Dixon ,Versace Home

FACTORY54 VERSACE PHOTO PR
בתקופת הקורונה גילינו את הבית מחדש, בין אם מהבחינה הפונקציונלית של הפרדת המרחב האישי ופינוי מקום למרחב המקצועי, ובין אם מהצד העיצובי והרצון לשדרג את החלל שאנו שוהים בו זמן רב כפי שמעולם לא דמיינו. ברוב הפעמים אין צורך להרחיק לכת עד שיפוץ ושבירת קירות, וניתן "להלביש" את הבית עם אביזרים בעיצוב שיקי ייחודי כמו פריטי ריהוט למיניהם, כלי נוי, גופי תאורה, פריטי אווירה ועוד.

VERSACE HOME

קולקציית הבית הלוהטת שהקים בזמנו ג'יאני ורסצ'ה הפכה לאחת המבוקשות בעולם. אחותו וממשיכת דרכו, דונטלה ורסצ'ה, נשארה נאמנה לאסתטיקה העיצובית של המותג המתבססת על פרינטים נועזים וביניהם הדפס הבארוק האייקוני, בשילוב דיטיילים מורכבים ועושר ויזואלי. לאורך השנים נודע המותג בזכות מיקס ייחודי בין מודרניות לאלגנטיות אירופאית וכך גם נראית הקולקציה החדשה. הפריטים מתאימים במיוחד לחדר השינה או לחדר האמבטיה ולסלון, כשהקולקציה כוללת כריות, שמיכות, חלוקי רחצה, מגבות, נעלי בית ופריטים נוספים המעוצבים בסגנון המזוהה עם בית האופנה האיטלקי.

קטגוריית כריות הנוי מציגה הדפסים ססגוניים המזכירים את אוסף הביגוד והמטפחות של בית האופנה. הכריות המרופדות באוסף מגיעות לרוב בצורה מרובעת (יש גם מלבנית משגעת), ועשויות 100% משי משובח או 100% כותנה. סימן ההיכר שלהן הם דפוסי בארוק בצבעוניות של זהב/שחור/לבן או בגווני חופשה טורקיזיים, וכמו כן גימור של פרנזים צפופים ורכים המשלימים את הסגנון היוקרתי.

צילום יחצ

את פאנל הבארוק המוזהב עם הטבעת לוגו המדוזה אפשר למצוא מעטר מצעים לבנים וגם מגבת פנים לבנה שתשדרג בשנייה כל חדר אמבטיה או שירותים. עוד שדרוג מהיר לכל חלל יתנו הקופסאות הדקורטיביות, אחת בעלת צללית ריבועית והשנייה מלבנית. ראש המדוזה האייקוני מעטר את חזיתן בגוון מטאלי מוזהב ומשלים בעדינות את הטאץ' הגלאמי.
טווח מחיר: 449-3,990 ₪

TOM DIXON

טום דיקסון נחשב כיום לאחד השמות המובילים בסצנת העיצוב העולמית. מותג היוקרה הנושא את שמו מתמחה ברהיטים, גופי תאורה, כלי מטבח ואביזרים לבית בסגנון מודרני המחבר בין תמה תעשייתית למינימליסטית. דיקסון התפרסם בשנות השמונים בזכות עיצוביו פורצי הדרך ושימוש בחומרים ממוחזרים מהם הוא יצר אסתטיקה בהשראת השורשים הבריטיים של המותג, כשהוא שם דגש על חומרי גלם משובחים כמו מתכות, נחושת, עץ ונירוסטה.

 

צילום יחצהיצירות שלו מוצגות כיום במוזיאונים נחשבים ברחבי העולם כמו מרכז פומפידו בפריז, MOMA בניו יורק או ויקטוריה ואלברט בלונדון, ולא פחות מרשים – גם קים קרדשיאן נחשבת למעריצה שרופה. חנויות הדגל נמצאות בלונדון, מילאנו, הונג קונג, לוס אנג'לס, ניו יורק וטוקיו, וכעת ניתן לרכוש את הפריטים שלו גם כאן אצלנו באתר.

הפריטים  מחולקים לפי סדרות. הסדרה Bash כוללת כלי הגשה בצורות מגוונות ובגדלים שונים העשויים בעבודת יד מיריעת פליז מרוקעת ומלוטשת בציפוי זהב ובגימור מאט רך וחלק. הסדרה כוללת לדוגמא קערות אבסטרקטיות שיעבדו נהדר לצד מגשים או ואזות מאותה הסדרה. הן יאכלסו נפלא חפצים קטנים כשהן מוצבות על גבי השולחן, וגם יכולות לשמש כפריט נוי לחדר השינה או לאמבטיה.

צילום יחצ

אחת הקטגוריות הפייבוריטיות איתן דיקסון מזוהה היא בתחום כסאות האוכל. שם תוכלו למצוא כסאות מעץ אלון בגוון טבעי הנכללים בסדרת ה Fan-שכוללת מגוון כיסאות ושולחנות המעוצבים כמניפה ומהווים טייק מודרני לכסא וינדזור הקלאסי. הכסא בעל מבנה מאוורר התופס מסה ויזואלית מינימלית ביחס לגודלו, והוא כולל מושב עור שחור ומרופד לצד גב מעוגל למקסימום תמיכה ונוחות. מדובר באובייקט מפוסל ומרשים שיקפיץ בקלות את פינת האוכל או כל חלל אחר שתבחרו. כסא זה מגיע גם בגוון שחור ובגרסה נוספת של משענת אוברסייזית מטריפה.

לחימום האווירה בבית, חובה להכיר את סדרת הנרות האלקטרוניים  -Scent Eclectic. סדרה זו נולדה מתוך ההכרה כי הרושם הראשוני והזיכרונות קשורים באדיקות לחוש הריח, והיא גם הראשונה איתה התחיל המעצב את מסעו אל תוך עולם הניחוחות. הקולקציה נרקחה בהשראה לונדונית עם ריחות מחוספסים ומשכרים של לונדון המודרנית והקוסמופוליטית. הנרות עצמם, 100% מרכיבים טבעיים וזמן בעירה של 60 שעות, מגיעים בתוך כלים מתכתיים מפוסלים בצלליות אלגנטיות, שמוסיפים טאץ' יוקרתי לכל חלל.

צילום יחצ

דיקסון הפך לאחד המעצבים האהובים על קים קרדשיאן,  שאף הצטלמה עם הכיסאות האייקונים שלו לקמפיין האחרון של המותג שלה SKIMS.

צילום יחצ

הכיסאות מהקמפיין יימכרו באתר, וכמן כן ניתן לעשות הזמנה אישית למוצרים המותג מול שירות הלקוחות של האתר.

טווח מחיר: 449-3,990