עמוד הבית » פרזנטורית לרשת האופנה עמנואל שביט ויזל תככב כפנים החדשות של המותג

פרזנטורית לרשת האופנה עמנואל שביט ויזל תככב כפנים החדשות של המותג

שביט ויזל - צילום גיל חיון
שביט ויזל בת 29 מקיבוץ בארי היא מלכת היופי של ישראל לשנת 2010 ומאז אחת הדוגמניות המובילות בישראל.

ויזל מלכת הRUNWAY הנצחית של ישראל מסכמת את השנה הטובה ביותר בקריירה שלה שנפתחה בערב הגאלה של שבוע האופנה בניו יורק כאשר היא מככבת על מסכי הטיים סקוור בתערוכה של צלם האופנה המוביל אייל נבו ומסתיימת בבחירתה של שביט להיות הפרזנטורית שלהרשת

השנה עשתה גם את טבילת האש הראשונה בטלוויזיה במסגרת תכנית לייפסטייל לקשת 12 לצד נועה תשבי, ומבטיחה שזו רק ההתחלה.

בין לימודי נטורופתיה, עסק בעולם הקוסמטיקה הטבעית ואורח חיים פוטוגני ויזל מסמנת וי על הישג נוסף ותוביל את הקמפיין של רשת האופנה ׳עמנואל׳.

היא נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של הרשת וחתמה כבר לשנה הקרובה.

מחברת עמנואל נמסר:
"אנו מברכים על הצטרפותה של הדוגמנית המובילה שביט ויזל למשפחתנו, לאחר כשלושה עשורים בשוק האופנה הישראלי אנו שמחים לגייס פרזנטורית שתלווה אותנו בעונות הקרובות ומתאימה כמו כפפה ליד למותג.

הבחירה בשביט היתה טבעית ונכונה כמי שנחשבת מלכת ה RUNWAY הנצחית של ישראל ולצד זה תואמת את ערכי המותג. אנו מאחלים לה הצלחה רבה".

לדברי שביט ויזל:

״אני גאה ונרגשת להוביל את הקמפיין החדש של רשת האופנה האקסקלוסיבית עמנואל. כדוגמנית וחובבת אופנה לא יכולתי לבקש בית של מותגים טוב מזה. ארון הבגדים שלי מורכב מפריטים שניתן להשיג רק שם ואני שמחה שנוצר ביננו חיבור מדהים שכזה".

אודות עמנואל :

מאז הקמתה של רשת עמנואל בשנת 1992, עמנואל הייתה ועדיין יעד האופנה המוביל של ישראל בתחום הלבשת נשים ממותגי המעצבים הגדולים ביותר בתעשייה.

עמנואל מציגה בכל עונה את הבחירה הקפדנית של פריטים איכותיים ואלגנטיים ומגדירה את קוד הלבוש הישראלי, תוך שמירה על מוניטין בלתי נשכח, מצוינות הנמדדת באיכות ובערך.

רשת חנויות הבוטיק עמנואל המונה כיום כ- 16 סניפים בפריסה ארצית, ומתוכן 2 חנויות אאוטלט (ברחוב שינקין ובקניון גינדי TLV  בתל אביב)

הוספת תגובה

הוספת תגובה