עמוד הבית » פריטי עיצוב והום סטיילינג לבית

פריטי עיצוב והום סטיילינג לבית

MARKET באורוות האמנים צילום אביב קרוט
: MARKET חנות עיצוב ייחודית לבית המציעה פריטי עיצוב והום סטיילינג – ריהוט, תאורה ואקססוריז לבית במחירים מוזלים.

בלב מתחם אורוות האומנים הפסטורלי בפרדס חנה נפתחה בימים אלו MARKET חנות תצוגה מרהיבה ורחבת ידיים של עיצוב והום סטיילינג המרכזת תחת קורת גג אחת עולם עיצוב שלם: רהיטים, אקססוריז, גופי תאורה, פרחי משי, וילונות, שטיחים ועוד. כאשר המקום מבוסס על קונספט קהילתי כלכלי המאפיין את אורוות האמנים הדוגל ברכישת מוצרים ללא פערי תיווך מיותרים ובמחירים אטרקטיביים.

פריטי העיצוב ב MARKETנוצרו ע"י יוצרים ואמנים בארץ ובעולם ומתכתבים עם טרנדים ומגמות עיצוב השולטות בבירות העיצוב העולמיות, לוקטו בקפידה ומתעדכנים באופן תדיר ע"י אורנה חגג' בעלת החנות, יזמית , קניינית, עוסקת בעיצוב הבית מעל לשני עשורים, חיה ונושמת עיצוב.

המגוון העצום של המוצרים בחנות מאפשר לכל אחד למצוא את הסגנון והסטייל המתאים לו, כאשר השירות בחנות הנו אישי וניתן בידי אנשי מקצוע שנושמים את עולמות העיצוב.

עוד ניתן למצוא במקום קולקציית פריטי יד שנייה מיוחדת המתעדכנת ישירות משווקי הפשפשים בעולם.

מי לא אוהב להסתובב בשווקי פשפשים, בארץ ובחו"ל, ליהנות מהיופי והנוסטלגיה שאופפת אותנו מכל כיוון, להתבונן בפריטים שמקורם מהעבר הרחוק, להתרגש מכלים שמזכירים לנו את הילדות שתמיד כייף להיזכר בה או את היופי הייחודי של הבית של סבתא?  מחלקת הוינטג' מאגדת בתוכה עיצובים שהגיעו ישירות משווקי הפשפשים של רומניה והונגריה.

מגוון גדול של מוצרים הכוללים כלי בית, בובות, כלי עבודה, פסלים ועוד עיצובים מרגשים המזכירים דברים שמזמן הספקנו לשכוח ותמיד כייף להיזכר.

MARKET באורוות האמנים צילום אביב קרוט
MARKET באורוות האמנים צילום אביב קרוט

 

MARKET באורוות האמנים צילום אביב קרוט

 

MARKET באורוות האמנים צילום אביב קרוט

"MARKET" מיועד לקהילת אוהבי העיצוב, אנשים פרטיים שמעצבים את ביתם, מעצבי פנים, בעלי עסקים, מלונות מסעדות שמחפשים מחירים סיטונאים ועוד.

MARKET, מתחם אורוות האומנים, פרדס חנה. אתר: https://www.indigo-design.co.il/market

שעות פתיחה:  פתוח ראשון – חמישי 10:00-18:00.

ימי שישי וחגים 9:30-15:00

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה