עמוד הבית » קולקציית האקטיב STRONGFUL עם הרבה סטייל

קולקציית האקטיב STRONGFUL עם הרבה סטייל

STRONGFUL אוברול אקטיב קולקצייה AURA מחיר 259 שח צילום:עירד נצר
מותג בגדי הספורט המוביל בתחום האקטיב פאשן STRONGFUL מרחיב את קולקציית האקטיב Aura ומשיק את נבחרת האוברולים הכי לוהטת השנה.

חברת האופנה strongful משיקה את דגמי האוברול החדשים לנשים שתכלול כ2 דגמים בצבעים ב5 צבעים שונים ותיתן מענה לטרנד החמים של העונה, תוך כדי שמירה על איכות הבד, התפירה וכמובן, הנוחות. המחשבה שעומדת מאחורי הקולקציה ועיצוב הגזרות השונות היא האפשרות להתאים לעצמה את הגזרה שהכי מחמיאה לה. מה שמחבר ומאפיין את כל הדגמים בקולקציה אלו התפרים שיוצרים דוגמא ייחודית על כל פריט והופכים את הקולקציה לאופנתית ולא רק ספורטיבית. בעזרת התפרים הבגד מיוחד ומרשים ועומד בפני עצמו ללא צורך ביצירת לוק משלים.

STRONGFUL אוברול אקטיב ארוך מחיר: 279 שח צילום: עירד נצר

הדגמים מגיעים בחמישה צבעים- שחור, מוקה, ירוק זית, ירוק בהיר ואפור.

האוברול בעל כתפייה עם סגירת וו למטרת לבישה קלה ונוחה עם פתח קאט אאוט אופנתי היוצרת דוגמא ייחודית ושונה מאוברולים קלאסיים ובעלת שכבה כפולה בחזה לתמיכה גבוהה יחד עם ריפודיות שניתנות לשליפה.

STRONGFUL אוברול אקטיב קצר קולקצייה AURA מחיר 259 שח צילום: עירד נצר

טווח המידות הינו XXS ועד XL

לינק לאתר STRONGFUL- https://strongful.co.il/

נסיינית המערכת: אוברול אלסטי הוא בגד ספורט עם התאמה מושלמת לגוף ועשוי מחומרים נושמים ונעימים לעור. החומר האלסטי מאפשר חופש תנועה ונוחות גם בזמן פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. האוברול מגיע עם תפירות איכותיות ומסודרות, המבטיחות חוזק ואריכות ימים של הבגד. הבד המשמש עשוי מחומרים אלסטיים ונושמים כגון לייקרה, פוליאסטר,המסייעים בהתנהלות מתמידה של הגוף ובאוורור המתעמלת. תנסו תבינו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה