עמוד הבית » קולקציית סתיו ברשת O&H

קולקציית סתיו ברשת O&H

H&O צילום לילך ויזל
רשת O&H משיקה את קולקציית חג לנשים תחת מותג הבית Tag womanהסגנון בהשראת התקופה הבוהמיינית של שנות ה70', מתאימה לעונת המעבר והחגים שבפתח ותמשיך לתוך אופנת החורף 2020.

חגיגה של גזרות נינוחות, בדים קלילים ונעימים ושילוב של פריטי בייסיק עם פריטים אופנתיים בדגש על קווי מחשוף מעניינים, שרוולים מעוצבים ועדכניים, מייצרים אווירה רומנטית  ובוהמית.

הצבעוניות נעה בין הלבן והשמנת החגיגיים לצבעי הניוד, הקאמל, הזהב בתוספת של נגיעות כסופות, אפורים בהירים והשחור הקלאסי.

צילום תומר לופסקו

פריט חובה לחג ולעונת הסתיו היא השמלה. הקולקציה מציגה מגוון מדויק של שמלות בגזרות הלקוחות מרוח התקופה. שמלות קומות באורך מידי מבדי קרפ ויסקוזה בדפוסי all over של פרחים קטנים, נקודות, פייזלי,  אנימל פרינט (דפוסי חיות), אלמנטים בוטניים ועוד. שרוולים מתרחבים באורך מרפק, חגורות, סרטי כיווץ, כיסים,

צילום לילך ויזל

אורכים של high & low , גזרות מעטפה שמוסיפים מגע עיצובי ומעניין לכל שמלה ושמלה.

בנוסף, מציעה הרשת שמלות מקסי מבדי שיפון פרחוניות או מנוקדות, שמלות בגזרת over shirt  מכופתרות בצבעוניות חלקה של שחור וכאמל מבדי קרפ נעימים.

צילום תומר לופסקו

קבוצה נוספת בקולקציה היא של טישרטים בשרוול קצר ממאה אחוז כותנה או שילוב של כותנה לייקרה מודפסים בעלים, פסים, תמונות או טקסטים משולבות עם מכנסיים מתרחבים קצרים או באורך 7/8 עם קשירות חגורה במותן לטוטאל לוק צעיר ועכשווי.

בגיזרת החולצות ניתנה תשומת לב רבה לשרוולים ולמחשופים. חולצות פליסה משולבות עם סיומות תחרה וקשירות של סרטים או  חולצה מכופתרת בשילוב שרוולי פליסה יפיפיים בצבעוניות קלאסית של שחור ולבן.

לצד זה חולצות חלקות או מודפסות מבדי ויסקוזה מעוטרות בכיסים, כפתורי זהב, רוכסנים דקים בצבעוניות חזקה של חרדל, חמרה, שחור ושמנת, או מודפסות במשבצות, נקודות, מוטיב נחשי ופרחים.

חצאיות באורך מיני ומידי חלקות או פרחוניות בגזרת מעטפת או בשילוב כפתורים בחזית יתחברו מצוין עם סריגי גולף שחורים למראה המנצח של שנות ה 70'.

משלימה את הקולקציה לחג חליפת משבצות פפיטה בשחור ולבן מבד ג'רסי גמיש למראה מחויט וקליל עם טישרט וסניקרס לבנות או ג'קט מבד בוקלה בסגנון שאנל ותיק תואם.

להשיג ברשת O&H

הוספת תגובה

הוספת תגובה