עמוד הבית » קריאה בסיסית בנומרולוגיה

קריאה בסיסית בנומרולוגיה

צילום:unsplash
בקריאת אישיות מלאה בנומרולוגיה ישנם קרוב ל- 20 מרכיבים הנובעים מתאריך הלידה של האדם ומשמו המלא. קריאת אישיות מלאה מערבת את השילוב של מרכיבים אלו ואת הסינתזה שלהם.

לעומתה, קריאה אישיות בסיסית מורכבת מ- 4 מרכיבים ומבטאת את המהות של האדם – הכיוון שלו, חוזקותיו וחולשותיו והפוטנציאל שלו לשינוי ולהתפתחות.

אם נחשוב על קריאת אישיות מלאה כעל תמונת דיוקן בצבע מלא, קריאת אישיות בסיסית תהיה אקוויוולנטית לתמונת דיוקן בצבע-שחור לבן מעט מטושטשת, אך היא תהיה מדויקת ותיתן לנו את המאפיינים העיקריים של האדם.

קריאת האישיות הבסיסית מורכבת מהמרכיבים הבאים:

  1. ייעוד האדם.
  2. שם האדם.
  3. שאיפה האדם.
  4. יום הלידה.

נפרט מהי המשמעות של כל אחד מן המרכיבים:

ייעוד האדם מתווה לנו דרך המתארת את סביבת הקיום של האדם ואת השליחות הנשמתית הייחודית לו. ייעוד הוא השיעור המרכזי שיש ללמוד בחיים, המיקוד המרכזי של הקיום של האדם. הנתיב מחושב על פי תאריך הלידה. נתיב החיים קבוע ולא ניתן לשינוי. אף אחד לא יכול לשנות את תאריך לידתו, ולכן אף אחד לא יכול לשנות את נתיב חייו. קבלת נתיב החיים מאפשרת צמיחה מלאה והתפתחות פרודוקטיבית. ביטחון בעצמו ובכיוון שלו מאפשרת לאדם לנוע קדימה לייעוד חיובי.

שם האדם – אם נדמה את הייעוד לכביש, השם הפרטי הוא כלי הרכב שבו אנו נוסעים. השם הפרטי הוא הכלי שמאפשר לנו להוציא לאור את ייעודנו.

שאיפת האדם נגזרת מהשם המלא של האדם ומייצגת מה האדם שואף וחותר להשיג. זוהי הדרך בה האדם יבצע את הייעוד הגשמי. האופן שבו הדברים יתנהלו וצריכים להתנהל כדי להגיע למימוש. זוהי דרך החיים שבה האדם מבצע את הייעוד.

צילום: unsplash

תכונות אופי הנגזרות מיום הלידה אלו הן המתנות שהאדם קיבל בחייו. הן משקפות את הטבע הפנימי שלו. בדרך כלל, הן באות לידי ביטוי מלא בתקופת הילדות שבה הוא על פי רוב אותנטי וללא מסיכות. תכונות אופי אלו הן החוזקות שלו. השאיפה שהן יבואו לידי ביטוי בקריירה של האדם וכך גדלים הסיכויים שצינורות השפע ייפתחו לו.

בכתבה הבאה נכיר את המרכיב הראשון – ייעוד האדם, נראה כיצד מחשבים אותו מתוך תאריך הלידה של האדם ומהם המאפיינים הייחודיים של כל ייעוד.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה