עמוד הבית » המספרים הבסיסיים בנומרולוגיה

המספרים הבסיסיים בנומרולוגיה

צילום: pexels
הנומרולוגיה עוסקת במשמעות המספרים. כל מספר מייצג תחום אחד גדול של מודעות אנושית וניסיון. כל המספרים ביחד מכסים את כל האפשרויות של מודעות, התנסות, כישרונות ומאפיינים אישיותיים

אנו משתמשים רק בספרות הבודדות – 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ובמספרי המאסטר 11 ו- 22. מספרי המאסטר מייצגים רמה גבוהה ומיוחדת של פוטנציאל לעומת שאר המספרים.

כצעד ראשון, אפשר לחשוב על כל מספר כעל שיעור שיש ללמוד. ניתן לכל מספר "מילות מפתח", שהן ייצגו את הביטוי הפשוט ביותר של השיעור שיש ללמוד מאחורי המספר. השיעור הוא כמו הלב של אותו מספר, המהות שאליה מתקשרים המאפיינים האישיותיים וההתנסות.

ונתחיל במילות המפתח:

1 – ייחודיות, עצמאות, הגשמה.

2 – קשר, שיתוף פעולה.

3 – ביטוי, שמחת חיים.

4 – מגבלות, סדר, שירות.

5 – חופש, שינוי, הרפתקאה.

6 – איזון, אחריות, אהבה.

7 – ניתוח, הבנה.

8 – סיפוק חומרי.

9 – חוסר אנוכיות, הומניטאריות.

11 – הארה.

22 – בנאי החיים.

כעת נרחיב מעט על כל מספר:

1 – על האדם לדעת לייחד את עצמו מן האחרים ולהכיר בייחודיות שלו. עליו לעמוד בכוחות עצמו ולעבור מתלות לעצמאות. לאחר שהוא ביסס את עצמאותו, האדם נעשה מודע לפוטנציאל הקיים בו להגיע להישגים ולהגשמה כאינדיבידואל –  ליצור פריצת דרך כשעובד לבד או להוביל ולנהל כשעובד בקבוצה.

2 – עצמאות היא חשובה, אך יש לה את המגבלות שלה. ישנם אנשים נוספים, וכאן השיעור הוא להיות חלק משמעותי בקבוצה קטנה כמו משפחה או חברים ובקבוצה גדולה כמו ארגון או קהילה. על האדם ללמוד קשר עם אחרים הסתגלות, שירות, התחשבות באחרים ושיתוף פעולה.

3 – על האדם כפרט וכקבוצה לגלות את יכולת הביטוי:

א. ביטוי אומנותי – כתיבה, ציור, פיסול, שירה ועוד…

ב. ביטוי רגשות כלפי אחרים – ידידות, חיבה, אהבה.

שמחת החיים ניתנת לביטוי באופטימיות והתלהבות.

4 – לעיתים החיים מוליכים אותנו למחוזות פחות משמחים. לעיתים על האדם להתמודד עם מגבלות. לכל אחד ישנן המגבלות שלו – סביבתיות, גופניות, נקודות מבט מוגבלות. במקום להילחם נגדן, זה הכרחי ללמוד לחיות איתן, לקבלן וליצור קיום משמעותי, לא למרות המגבלות, אלא בגלל המגבלות. זהו שיעור קשה. על האדם ללמוד שיטתיות, ארגון וסדר ברמה המעשית. עליו להיות מוכן להעניק שירות לאחרים.

5 – יש זמן שנועד להתרחבות, להתמודדות עם שינוי, התרחשויות לא צפויות, הרפתקאה. השיעור הזה, בדרך כלל, מעניק שפע של כישרון בכל כיוון, היכולת להשיג כמעט כל דבר ולנצל את ההזדמנויות – והזדמנויות רבות מגיעות. בשיעור זה על האדם ללמוד את השימוש הפרודוקטיבי של חופש. על האדם להיזהר לא לפזר את הפוטנציאל ולסיים מתוסכל.

6 – בשיעור זה על האדם ללמוד להעניק אהבה והרמוניה, סימפטיה והבנה, הגנה ואיזון. השיעור על אחריות יכול להיות משמעותי. האדם יכול למצוא עצמו אחראי למעבר מה שנראה שבתחומו. הוא ככל הנראה יהיה זה שמאחד את המשפחה ומווסת מצבים קשים. הידידות והאהבה שהוא מבטא כלפי אחרים יחזרו אליו מאלו שהוא סייע להם. כמו כן, הוא יכול לבטא ביצירתיות את יכולתו לאיזון והרמוניה ולהגיע להישגים יצירתיים.

7 – ישנו זמן לחשבון נפש, זמן לניתוח כך שהאדם מגיע לרכישת ידע והבנה. קיימת מודעות רוחנית מוגברת ומנגד הדגש על ענייני החומר פוחת. שאיפת האדם לצבירת חומר, ככל הנראה, תסיט אותו מהמסלול. זה הזמן ללימוד, התעמקות ומדיטציה. זמן להכיר את עצמו טוב יותר ובאופן המעמיק ביותר. על האדם יהיה להיות זמן רב לבדו. על האדם ללמוד להיות לבד מבלי לחוש מבודד. לעתים קרובות, האדם יראה "שונה" לאחרים – מבחינת צורת חשיבה או אופן פעולה. עליו לקבל שהוא נמצא על גל שונה ולמצוא בכך סיפוק. בעולם כל כך חומרני, הדרך למי שחוקר את עולם הרוח יכולה להיות מאתגרת.

8 – על האדם ללמוד לעסוק בדברים החומריים של החיים, בהיבט המעשי שלהם. בעולם העסקי האדם ירגיש בבית עם יכולת גבוהה לניהול וארגון. האדם ילמד לטפל בכסף – כיצד לצבור אותו ולהשתמש בו בחכמה. האדם יעבוד למטרת סיפוק חומרי. זה יכול להיות דגש על רכישת בית, מכונית, ריהוט, טיולים וכיו"ב (אם הוא יגיע לרמה הגבוהה ביותר של שיעור זה הוא יווכח שחופש כלכלי יכול להיות הסתמכות נמוכה יחסית על עניינים חומריים. מעטים מגיעים לתובנות אלו). האדם יהיה מודע מאוד לסטאטוס שלו ביחס להישגים חומריים ויעמול לספק את הצורך שלו להגיע לסטאטוס ולהוכיח את עליונותו.

9 – מגיע זמן שבו על האדם ללמוד על הסיפוק שבנתינה לאחרים. זהו שיעור מאתגר. הסיפוק ושביעות הרצון מגיעים מהנתינה. לעיתים, התגמול נמוך ובא בדמות האהבה והידידות שהוא מקבל בחזרה. הקושי בנתיב זה הוא, כמובן, הוא המחסור בתמורה. על האדם לשים את כולם לפניו ולתת בשביל ההנאה המוחלטת שבעצם הנתינה. הוא לומד על שביעות הרצון והסיפוק האולטימטיבי שבחוסר אנוכיות ובהומניטאריות. האדם  מעניק על ידי סיוע ועזרה לאחרים או שהוא מעניק מעצמו בביטוי יצירתי כלשהו.

צילום: pexels

מספרי המאסטר קיימים במישור רוחני גבוה יותר מאשר הספרות הבודדות.

11 – על האדם לעבוד כדי לפתח את האינטואיציה שלו ולהתכוונן לכוחות נפש פנימיים שאינם זמינים לאלו עם הספרות הבודדות. עליו להיות מוכן להיות ערוץ עם מסרים מלמעלה. עליו להיות מקור להשראה, להפיץ את ההארה שלו לאחרים שיספגו וייצא נשכרים מכך. השיעור הזה מאתגר באותה מידה שהוא מתגמל. לעתים קרובות, בייחוד בגילאים צעירים, האדם מודע ליכולותיו המיוחדות אבל עדיין לא יודע כיצד להשתמש בהם כדי לסייע לאחרים. לעתים קרובות, הוא אידיאליסט לא מעשי, יותר חולם מאשר מגשים. קיים אצלו תמיד זרם מתח תחתי אצלו הנובע מאותן כוחות גבוהים שאליהם הוא מכוונן. עליו ללמוד לחיות עם אותם כוחות גבוהים, פחות להתמקד בצבירת חומריות כדי שיוכל להבין טוב יותר את הכוחות הגבוהים שיכולים לחשוף הדרכה גבוהה יותר.

22 – כאן לאדם יש פוטנציאל לשלב את האידיאלים של מספר המאסטר 11 עם היכולת לממש אותם באופן מעשי. יש לו כוח רב לשינוי משמעותי לטובת האנושות. כשהאדם מכיר ביכולתו הוא הופך לבנאי של החיים עם הישגים מעל האחרים. מעטים האנשים שיכול לארגן את כוחותיהם ולממש את מלוא הפוטנציאל הזה. האדם מודע לכוחות שבו ולמתח המתלווה לכך. לעתים הוא נראה מבחוץ כאדם עם פוטנציאל גדול, אך מסיבה לא ברורה, לא לגמרי ממומש. הפוטנציאל הגבוה ביותר הוא גם הקשה ביותר להשגה.

בהמשך נכיר אילו נתונים אנחנו יכולים לקבל על האדם מתאריך הלידה שלו ומה המספרים שלו מספרים לנו עליו.

איתי כץ

052-3891511 /  Itaykatz8@gmail.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה