עמוד הבית » רעיונות לצילומי אוירה

רעיונות לצילומי אוירה

טבעית צילום לין פז
צילומי נשיות הם כבר מזמן לא טרנד חולף אלא בדרך מעולה להנציח תמונות של עצמך בצורה שאת בוחרת- סקסית, טבעית ואפילו כצילומי תדמית לעסק שלך.

במידה ואת רוצה להצתלם אין לך קונספט מה,אך ולא מתחשק לך להצטלם "סתם" אספנו עבורך כמה רעיונות:

הטבעית- הכי כיף והכי זורם צילומים טבעיים בטבע. כל מה שאת צריכה זה פשוט להיות את! כמובן שזה לא אומר לבוא כמו שאת נראית ברגע שהתעוררת אבל זה כן אומר להיות ממש את.

איך להתאפר? אפשר בלי להתאפר בכלל או איפור כמה שיותר טבעי וקליל. גם את השיער אפשר להשאיר פזור טבעי.

מה ללבוש? את הבגדים בהם הכי נוח לך ואת מרגישה בהם הכי טבעית והכי את וזה יכול להיות שרוואל וחולצת טי ויחפה או חליפת שני חלקים מהודרת ועקבים- העיקר שתהיי אמיתית ואותנטית

איפה להצטלם? במקום בו את מרגישה נוח! אם את חיה בים אז בחוף, אם את אוהבת לשבת בבית קפה אז בשולחן הקבוע שלך. ככל שתרגישי יותר בנוח ויותר את ככה גם התמונות תצאנה.

המטופחת- זה שאת רוצה צילומים כמה שיותר טבעיים ממש לא אומר שאת צריכה לבוא לא מסורקת ולא מאופרת. אם את מאלה שמשקיעות ביום יום או שבמיוחד בשביל הצילומים מתחשק לך להשקיע- אז תשקיעי!

איך להתאפר? בדיוק כמו שאת מתאפרת ביום יום, ואולי אפילו קצת יותר מושקע. פרגני לעצמך איפור שיבליט את מה שצריך (ויסתיר את מה שצריך…) אבל לא יותר מדי- כדי שעדיין תיראי ותרגישי את.

מה ללבוש? את השמלה הממש יפה שלך שתלויה בארון ומחכה להזדמנות שתלבשי אותה או את המכנסיים שסופר מחמיאות לך עם חולצה יפה- כזו שתגרום לכל מי שיראה אותך בזמן הצילומים ובתמונות יתפעל.

איפה להצטלם? את יכולה ללכת על קונספט של צילומים בשדרה בעיר, בשדה פרחים בשביל הקונספט או בטבע אורבני שידגיש את המראה המטופח.

מטופחת
צילום לין פז

העסקית- צילומי נשיות היא דרך נהדרת לצילומי תדמית שיציגו אותך בתור אשת העסקים ובצורה נשית ומעניינת.

איך להתאפר? סולידי, מטופח ולא מודגש מדי. כאשת עסקים לא מתאים אודם אדום מדי או יותר מדי שחור בעיניים, חשבי מראש מה המסר שאת רוצה לשדר עבור הלקוחות

מה ללבוש? מה את לובשת ליום עבודה. אם את מטפלת או קוסמטיקאית למשל אז חולצה מותאמת רצוי ממותגת, אם את עורכת דין אז חולצה מכופתרת עם מכנסיים מחויטים וג'קט רשמי.

איפה להצטלם? רצוי בסביבה בה את עובדת, אם את מטפלת אז בחדר טיפולים, אם את אמנית אז בסטודיו בו את יוצרת. החיבור בין מיקום הצילום לסוג הצילום חשוב שכן אם את מתווכת נדל"ן לא רלוונטי להצטלם בשדה פרחים.

עסקית
צילום לין פז

הסקסית- אם כבר את משקיעה והולכת על צילומי נשיות אז שיהיה שווה עד הסוף, לא? זו ההזדמנות לשחרר את הנמרה שבך  להעז ולבלוט.

איך להתאפר? חושני. שחור בעיניים, המון מסקרה, אודם אדום, כל מה שאת רואה כסקסי, יש לך הזדמנות ללכת עם זה עד הסוף.

מה ללבוש? את הבגד הכי הכי סקסי שלך. אולי לא תצטלמי בחזייה ותחתונים בחוץ אבל אם יש לך חזיית תחרה או גופיה שיכולה לבצבץ מתחת לחולצה מכופתרת חצי פתוחה, או חצאית עם שסע. חשוב שלא רק תיראי סקסית ויפה אלא גם תרגישי ככה ואז יראו את זה יותר בצילומים עצמם.

איפה להצטלם? ברגע שאת המרכז הרקע פחות חשוב, אבל חייבים לבחור מקום אז אם כבר יער עבות, חורשה צפופה, צוק ליד הים בשקיעה- טבע שיוסיף מסתוריות וסקס אפיל לצילומים.

סקסית
צילום לין פז

האימהית- במידה ויש לך ילדה או אפילו יותר מילדה אחת, זה הזמן לצרף אותה אלייך וללמד אותה דבר אחד או שניים על להיות אישה שגאה בנשיות שלה.

איך להתאפר? מכיוון שאת משמשת דוגמא אישית לא צריך להגזים אבל זו הזדמנות נהדרת לפרגן לבת שלך באיפור שהיא בטח ממש ממש רוצה.

מה ללבוש? אתן יכולות להיות סופר מגניבות ולבחור סטים תואמים ולהצטלם בהם ביחד. מומלץ לא לבחור בגדים ילדותיים מדי עבורך או בוגרים מדי עבורה, לפעמים ג'ינס וטי באותו הצבע יעשו את העבודה בצורה הטובה ביוץר.

איפה להצטלם? המקום שלכן! אם אתן אוהבות לנסוע ביחד למקומות זה אפילו יכול להיות בחניון או בחניה של הרכב, ואם אתן מאלה שאוהבות גלידה וזה הבילוי שלכן אז אוכלות גלידה בפארק.

יכול להיות ששנים לאחר מכן תסתכלו על התמונות ולא תבינו מה עבר לכן בראש שדווקא ככה בחרתן להצטלם, מה שבטוח זה שתישאר לכן חוויה מצולמת ונשית במיוחד.

באדיבות : לין פז צלמת רגיעי קסם

תגובות 2

הוספת תגובה