עמוד הבית » שימו עין – טיפים לטיפוח העיניים

שימו עין – טיפים לטיפוח העיניים

אזור העיניים הוא אחד האזורים הכי רגישים בפנים. הסיבה לכך היא שהעור מסביב לעיניים הוא דק יותר באופן משמעותי מאשר עור הפנים. לכן, כאשר זה נוגע לטיפוח ואיפור האזור יש להתייחס לכך באופן שונה מאשר טיפוח שאר העור. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את רגישות העור שמסביב לעיניים, ולהתאים את שגרת האיפור והטיפוח בהתאם. אספנו עבורכן מספר טיפים שיעזרו לכן לטפח נכון את אזור העיניים.

הסרת איפור

התאימו את מסיר האיפור לעור הרגיש שמסביב לעין. אי אפשר להשתמש באותו מסיר איפור שבו משתמשים בשאר הפנים. מסיר איפור לאזור העיניים יכיל יותר מרכיבים שומניים אשר ממיסים את המסקרה, האיליינר והצלליות ביתר יעילות, כך שלא תלכנה לישון חלילה עם שאריות איפור שעלולות לחדור לתוך העיניים במהלך השינה. את מסיר האיפור יש להניח על פיסת צמר גפן ולהסיר בעדינות יתרה מבלי לשפשף את העיניים.

עיגולים שחורים

זוהי בעיה נפוצה אשר נהוג להאמין שהיא קשורה בעייפות. אך למעשה ברוב המקרים מדובר בפיגמנטציה הטבעית של העור, ולכן נדרש פתרון מעט יותר מתוחכם מאשר שנת לילה טובה. מוצרי טיפוח אשר מכילים ויטמין K יכולים לסייע בהמרצת הדם באזור אשר תתרום למראה ורדרד וצעיר יותר.

דרך נוספת להשפיע על הגוון הכהה המופיע מתחת לעיניים היא תזונה נכונה. יש להפחית כמה שניתן מזונות מעובדים ועשירים בנתרן. כמובן שמומלץ לצרוך פירות וירקות שהם עשירים בוויטמינים וחומרים אנטי־דלקתיים. תזונה נכונה משפיעה רק אם היא מתורגלת לאורך זמן ובאמצעות הקפדה. אם תתמידו בכך תראו תוצאות מופלאות גם בשאר העור. ברמת האיפור ניתן להשתמש בקונסילר בעל כיסוי מלא מתחת לעיניים. מומלץ לבחור בגוון כתמתם שמבטל את תת הגוון הסגול של הכתמים הכהים.

קמטים דקים בצידי העיניים

אין להימנע מתופעות הגיל אשר אינן מאחרות להופיע ויחד איתן מגיעים גם הקמטים. פעמים רבות מתייחסים לקמטוטים שנמצאים ליד הידיים כ-"רגלי עורב" בשל צורתם. כדי להפחית את נראות הקמט ניתן להשתמש במוצרי טיפוח המכילים קולגן שנוכחותו בעור פוחתת עם הגיל, ולכן העור נראה פחות צעיר ומקבל גוון אפרפר.

כשמאפרים קמטים מומלץ להשתמש בפריימר קליל שתפקידו למלא את הקמטים לפני הנחת המייקאפ. אין להשתמש במייקאפ כבד ושומני, שכן לאורך היום הוא נוטה להיכנס לתוך הקמטים ולהדגישם.

שקיות מתחת לעיניים

תופעה נוספת הנפוצה למדי שמשפיעה על לא מעט נשים. השקיות משוות לעיניים מראה עייף ומבוגר. הסיבה להופעת השקיות היא אובדן הגמישות של העור שגורם לו לצנוח מתחת לעיניים. הדרך הטובה ביותר להפחתת השקיות היא תזונה נכונה, הימנעות מעישון והגנה מפני השמש. כמו כן, ניתן לשים סרום ייעודי בעל מרקם קליל. טיפ טבעי הוא פרוסות מלפפונים קרים אותן מניחים על העיניים למספר דקות.

כמו כן, כשמאפרים את השקיות מומלץ להשתמש בגוון בהיר יותר מבשאר הפנים, הדבר יוצר אשליה שמפחיתה את נראות השקיות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה