עמוד הבית » שיתוף פעולה חברתי בין קבוצת BBB ועמותת 'חינוך לפסגות'

שיתוף פעולה חברתי בין קבוצת BBB ועמותת 'חינוך לפסגות'

צילום אסף לוי
כחלק מפעילות התנדבותית במסגרת תרומה לקהילה השתתפו חניכי עמותת חינוך לפסגות בסדנת שף של הרשת

חניכות חניכי מרכז נתניה אזורים של עמותת 'חינוך לפסגות'  השתתפו בחמישי האחרון  בסדנת שף של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB.

במסגרת הסדנה הכינו ילדי העמותה, בהנחיית השפים של הרשת, ארוחת המבורגר אישית. הכנת ההמבורגרים נעשתה בליווי הסברים על תזונה בחמישה צבעים וההבדלים בין צבע לטעם ובאמצעות משחקים, חידות, ציור עם מזון ועוד מגוון פעילויות והפעלות מעניינות.

במהלך הסדנה קיבלו חניכי העמותה ערכת שף מיוחדת הכוללת סינר, כובע, חוברת צביעה ותעודת שף, המציינת כי סיימו בהצלחה את סדנת השף הצעיר וכמובן שנהנו מארוחה מפוארת, מעשה ידיהם.

סדנת השף, המשותפת לעובדי הקבוצת חניכי העמותה, עמדה בסימן "כוחה של הקבוצה": באמצעות משימות חווייתיות ומעצימות למדו העובדים והחניכים על חשיבותה של עבודת צוות ומהן המיומנויות הנדרשות לקבוצה כדי להתמודד ולהתגבר על אתגרים.

סדנה זו מהווה את יריית הפתיחה של שיתוף פעולה חברתי חדש בין קבוצת BBB ועמותת 'חינוך לפסגות'. אנשי מטה הקבוצה, במסגרת פעילויות 'תרומה לקהילה', יתנדבו אחת לשבוע במרכזי המצוינות של העמותה, יחנכו וילוו את ילדי העמותה ויקיימו עימם פעילויות שונות.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי הקבוצה אמרה: "שיתוף הפעולה של הקבוצה  ועמותת 'חינוך לפסגות' צפוי להתרחב בשנת הפעילות הקרובה.

עובדי החברה ישולבו במרכזי העמותה בישובים שונים ברחבי הארץ ויעבירו לחניכים בהתנדבות תגבורים לימודיים ותכנים חינוכיים שונים ומעשירים.

הקבוצה מזוהה זה שנים רבות עם פעילויות התנדבותיות בקרב ארגונים שונים, ופועלת רבות למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית, ואין לי ספק כי כל הצדדים יצאו נשכרים מפעילות חברתית זו."

חניכי מרכז חינוך לפסגות נתניה אזורים בסדנת שף של BBB
צילום אסף לוי

חנה דורסמן, מנכ"לית 'חינוך לפסגות' אמרה: "אנו נרגשים ומברכים על השותפות עם קבוצת BBB, שתאפשר לחניכי וחניכות העמותה להכיר וללמוד על עולמות תוכן חדשים בעזרתם של עובדי הקבוצה, במגוון פעילויות מעשירות, חינוכיות וחברתיות. אנו שמחים על ההזדמנות לצעוד יחד  בדרך המצוינות, ולהוביל ילדים ובני נוער נוספים לפסגות חדשות".

קבוצת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"לית. הקבוצה מנהלת בשיטת הזכיינות את רשתות מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס ובורגרים.

עמותת 'חינוך לפסגות' פועלת למען צמצום פערים חברתיים, על ידי יצירת שוויון הזדמנויות לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית. העמותה מסייעת לאותם ילדים ובני נוער להגיע להישגים אישיים וחברתיים, ולממש את יכולותיהם; להצטיין בלימודים, להשתלב באקדמיה ולרכוש השכלה כללית ורחבה, להשתלב בחברה ולהתפתח כאזרחים תורמים וכמנהיגים בעתיד.

בשנת הפעילות תשע"ט מפעילה העמותה כ-46 מרכזי מצוינות בפריסה ארצית, המעניקים לכ- 3,000 ילדים וילדות ארגז כלים חינוכי, ערכי וחברתי, במטרה למצות את היכולות והפוטנציאל הטמונים בכל אחד מהם.

העמותה מעניקה לחניכיה תכנית הוליסטית חינוכית-חברתית לאורך עשור, מכיתה ג' עד י"ב, ולאחר מכן השתלבות ברשת הבוגרים המלווה אותם בחייהם הבוגרים באקדמיה, בשוק התעסוקה ועוד.

תכנית המצוינות של 'חינוך לפסגות' מקדמת את חוסנה הכלכלי–חברתי של מדינת ישראל, ופועלת בקרב מגוון האוכלוסיות והמגזרים בחברה: חילוניים, דתיים, יהודים, ערבים, עולים חדשים, בני עולים ותיקים, יוצאי חבר העמים, יוצאי קהילת אתיופיה ועוד.