עמוד הבית » שיתוף פעולה עם קב' סלקום ואמזון בישראל

שיתוף פעולה עם קב' סלקום ואמזון בישראל

מסך
אמזון פריים וידאו משולב באופן מובנה בממיר סלקום tv אמזון פריים וידאו בסלקום tv מציע תוכן פרימיום מקורי וזוכה פרסים אשר יכלול כפתור ישיר לאמזון בשלט

סלקום tv שמחה להודיע על חתימת הסכם עם אמזון בישראל, להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום החל מהיום.

שירות הסטרימינג של אמזון פריים וידאו שכולל מגוון רחב של סדרות וסרטים, נגיש למשתמשי סלקום tv וללקוחות אמזון פריים וידאו, בממיר מאסטר בוקס 4k המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד TV. הממיר כולל גישה לאפליקציית אמזון פריים וידאו מעמוד הבית של סלקום tv וכמו כן, מאפשר גישה לאפליקציית אמזון על-ידי כפתור ייחודי שיתווסף לשלט של הממיר, ושיוביל ישירות לאמזון פריים וידאו.

הסכם זה מאפשר לצופי סלקום tv שהם לקוחות אמזון פריים וידאו, את האפשרות ליהנות מסרטים ומסדרות טלוויזיה פופולריות, כולל תוכן מקורי של אמזון.

תוכן אמזון פריים וידאו כולל סדרות פופולריות ועטורות פרסים ברחבי העולם, כדוגמת: "גברת מייזל המופלאה", The Boys ("הבנים"), "ג'ק ראיין" של טום קלנסי, הסדרה זוכת פרס האמי "פליבג", הסדרה Undone, The Grand Tour ("המסע הגדול") ועוד.

מגוון זה של סרטים וסדרות טלוויזיה שזמין ללקוחות אמזון פריים וידאו, מצטרף לקטלוג התוכן העצום ממילא של סלקום tv שכולל מעל 70 ערוצים חיים, 15 ערוצי ספורט, ערוצי חדשות, דוקו, טבע ולייף סטייל, עם יכולות קאצ' אפ להקלטה אוטומטית של כל הערוצים שבוע לאחור, וכן קטלוג VOD עצום עם למעלה מ- 1,000 סרטים מהאולפנים המובילים בעולם, הקטלוג המלא של HBO, גישה ישירה לנטפליקס ומעל 9,000 תכני ילדים.

סלקום tv היא שחקן ה- OTT המוביל והגדול ביותר בישראל, עם מעל 247 אלף משקי בית שנהנים מהשירות.

ניר שטרן, מנכ"ל קב' סלקום: "אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה שלנו עם אמזון. הצטרפות אפליקציית הפריים וידאו וספריית התוכן העשירה של אמזון לשירות הטלוויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום, הופכים את סלקום tv לבעלת השירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי והמשתלם ביותר בישראל."

נדרש מנוי נפרד לאמזון פריים וידאו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה