עמוד הבית » שת"פ עם הזמרת BILLIE EILISH

שת"פ עם הזמרת BILLIE EILISH

BERSHKAxBILLIE סווטשירט מכנסיים צילום יחצ חול
ברשקה מציגים: צעד חדש אל תוך עולמה של בילי אייליש, חושף את קולקציית הקפסולה של המותג עם הזמרת, שמאופיינת במונוכרום וצבעים עמוקים.

קולקציית Billie Eilish X Bershka מציגה אוסף של ניגודים, שילובי שחור ולבן עם גוונים בוהקים, מראה חשוף ייחודי ומפתיע. בילי עשתה עצירה מהירה לסיבוב ההופעות העולמי, בכדי לעצב את ארבעת המראות המובילים של הקולקציה.

כל אחד מהמראות מאופיין במראה שונה וייחודי, במראה יוניסקס וגווני צבע עוצמתיים  – טוטאל לוק לוק לבן, שחור, ירוק או כתום. קפוצ'ון לבן ומכנסי ג'וגר בשילוב דפוסים והדפסים ייחודיים של בילי איליש, בעוד הסט השחור מאופיין בשילוב כיתובים עם שמה של האומנית בשילוב אבני חן נוצצות.

המראה הכתום כולל הדפסי אול אובר של נוף אפוקליפטי מרחבי העולם, והמראה הירוק משתמש בטכניקה גרפית ענקית של שילוט חוצות עם דפוס פניה של בילי אייליש על גבי קפוצ'ון שחור.

הפריטים משולבים מכנסיים ירוקים שתואמים באופן מושלם את ציפורניה והשורשים הירוקים. המראות משלבים גם סניקרס צ'אנקי מקולקציית סתיו חורף של ברשקה, המבוססות  ותואמות את  הסגנון של בילי ללבוש בלבישת פריטי XXL בשילוב בגדים במראה ספורטיבי.

פריטים אחרים בקולקציה כוללים גופיות אוברסייז וקפוצ'ונים גדולים, תיקים וכיסויים לטלפונים, בשילוב דפוסים של פניה, כיתובים עם שמה או בשילוב שירים ומילים מהאלבום יוצא הדופן שלה

WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? – הבכורה הגדולה ביותר בצפון אמריקה של העשור עם מעל ל-15 מיליארד השמעות והורדות.

בילי איליש לא עוסקת בעשיית דברים כמו כולם – זה בהחלט לא הסגנון שלה. עכשיו המעריצים שלה יכולים לתפוס ולהיות חלק מזה, בקולקציה החדשה ושיתוף הפעולה הייחודי עם Bershka.

BERSHKAxBILLIE סווטשירט
צילום יחצ חול
BERSHKAxBILLIE
צילום יחצ חול
BERSHKAxBILLIE
צילום יחצ חול
BERSHKAxBILLIE
צילום יחצ חול

אודות בילי אליוש:

בילי איליש, מלכת הפופ העולמית בת ה-17, הפכה במהירות לאחת הכוכבות הגדולות מרגע הוצאת סינגל הבכורה שלה "“ocean eyes – עיני האוקיאנוס, והיא ממשיכה לנפץ את תקרת המוזיקה עם הצליל המתריס והייחודי בז'אנר שלה. האלבום שלה WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?, כיכב במקום הראשון ב-כ-200 מדינות בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, הולנד, בלגיה, אירלנד, שוודיה, נורבגיה, פינלנד ומדינות רבות נוספות.

בתקופה זו האלבום חוגג את הבכורה וההצלחה הגדולה ביותר של העשור האחרון בצפון אמריקה, עם מעל 313,000 השמעות כבר בשבוע הראשון וכבר הגיע למקום הראשון במצעד האלבומים מספר פעמים מאז שיצא במרץ 2019, והעניק לבילי אייליש מעל ל-15 מיליארד השמעות  ברחבי העולם עד כה. כל הכרטיסים לביבו ההופעות העולמי שלה WHEN WE ALL FALL ASLEEP סולד אאוט.

ניתן להשיג בחנויות נבחרות של רשת Bershka 

 

תגובות 2

הוספת תגובה