עמוד הבית » תחזית העידן החדש תשפ"ג

תחזית העידן החדש תשפ"ג

דורון אורסיאנו ויטנר, צילום: רמי זרנגר
בכל המדיות נוהגים לפרסם תחזית שנתית ע"פ תאריכים ומזלות. אני כהרגלי תמיד חושב מחוץ לקופסא. והחלטתי לפנות לשני מתקשרים ידועים ולבקש מהם גם לצאת מחוץ לקופסא ולתת לנו הסבר על העידן הישן והחדש במישור הרוחני, מה נדרש מעם ישראל ולתקשר עבורנו. וזו התוצאה מקווה שתאהבו ותתחברו כי אני התחברתי.

השנה העברית החדשה עבור ישראל במישור הרוחני

בחודשים הקרובים יהיה כאן בלגן גדול מאוד, תהיה כאן מלחמת שליטה בין דעות מנוגדות וגופים שחדלים לתפקד. יתכן והבחירות לא יתקיימו במועדן או שבסמוך להם אירועים שיקרו ישפיעו. סליחה שככה אני מתחיל אבל אני מוריד אליכם את המסרים שאני מקבל וללא פילטרים. אבל שלא תדאגו, אתם תופתעו לטובה, כי לשם בדיוק אנחנו מכוונים אם או ללא ידיעתנו. ותזכרו שהבטחתי שכל מה שנעבור יפתיע אותנו בהמשך מאוד לטובה.

ככל שנתקדם עמוק אל תוך הסתיו יהיה מאתגר יותר וסוער יותר. בסוף ספטמבר ולכל אורך אוקטובר חשיפה של דברים תגרום לרבים לשנות גישה ולראות באור חדש ואחר אדם, או מציאות של אדם שהתנהג באופן יהיר וראוותני, אך רק הציבור יהיה זה שישפוט את החיזור של אותו אדם אחריו ויקבע את גורלו, יתכן ומדובר במנהיג.

הקיצוניות הגדולה שקיימת בתוך היבטי הכוכבים מעידה על פעולה של קבוצת אנשים שינסו לכפות מצב מסוים על ציבור כאן בישראל. צריך, כדאי ומומלץ להימנע בכל מחיר ממלחמת אחים באחים ומפעולות טרור ורצח של מנהיג ואנשי תקשורת בכירים. אנחנו כולנו מתקרבים לנקודה בזמן שבה נקבל הרבה מאוד סיוע רוחני במישור הגשמי, וכולנו נהיה זקוקים לסיוע הזה, זהו זמן בו כל אדם שיש בו אמונה תמימה בבורא יוכל למשוך לתוכו פנימה את תודעת המשיח ולהיכנס למצב של המרה והתמרה.

זהו זמן שבו אנשים שאינם צדיקים יעשו צדיקים גדולים, זהו זמן שבו מכין הדור הזה את המחלפות לדור שיבוא אחריו, אנחנו בשנה הקרובה נוכל להימשח ע"י תודעה כבירה ומתקדמת, ונתעורר באחת מקהות הרוח ומתוך מקום פנימי ומסתורי תוצג בפניכם לראווה האמת.

יש כאב וסבל בתהליך אך הוא יוביל אתכם לשחרור. אתם חיים בתקופה שמזכירה את הזמן שבו בני ישראל היו במצרים. מכות מצרים הן הזדמנויות לשחרר אתכם מכבלי עבדות אל החופש שלכם. הסיבה שהשחרור לא קורה באחת ולא קורה מהר הוא כי כמו בני ישראל גם אתם דור מדבר שלא יודע מה לעשות בחופש האישי ועליכם לעבור הכנות. אתם תשתחררו אחרי מספר מכות שיגיעו כדי לאחד אתכם ולהחזיר אתכם להיות עם שממושמע לבורא, הבורא מסמל רועה שתפקידו להוביל עם אל גאולה או חופש אישי.

כלכלית:

יהיו שינויים גדולים אך ישראל מוגנת בהיבט הכלכלי ולכן אם תושפע זה ייקח זמן. המלחמות כאן יהיו סביב הסבל שציבור שלם עובר בהתעללות מתמשכת ע"י ממשל קר שאינו קשוב לצרכיו של האזרח. כיום הממשלה היא כמו הקיסר של הזמנים הקדומים ואין בה שום דבר עם הבורא ועם ממלכתו השמימית. צדיקים נולדו לכאן והם עוד מעט יתחילו להימשח וללבוש תודעה אלוהית שתכין אותם לשליחותם. לייצר קהילות חופשיות מעבדות מודרנית. החיים לא אמורים להיות עבדות וכל מה שקורה בשנה זו קשור בסלילת החופש האישית שלכם לכיוון הגדרות חדש עבורכם כעם, כמדינה.

יש בתוככם כאלו אשר יושבים ורוצים לקחת את השליטה והמושכות ובימים אלו נרקמת איזו פעולה פלילית שתפקידה הוא לייצר כאוס שייתן זמן לשנות את המפה פוליטית. אלו הם גורמי קיצון שבהם על ישראל להילחם והם בחלקם בכלל יושבים בתוכה. הרבה דם עלול להישפך עד שתשנו את ההתנהלות מבפנים. השיטות הדורסניות מן העבר ינסו להחזיר אותן כדי לשלוט ולייצר כאוס. כאשר אתם תלויים באחרים אפשר לשאוב מכם כסף ואנרגיה. מישהו מתעשר מזה שאתם חולים, או תלויים בו בדרך זו או אחרת והתקשורת היא שופר לכל הדעות ולכל הקצוות כמעט.

אין לכם על מי לסמוך אלא רק על היושרה הפנימית שלכם שתספר לכם את האמת. ההתעלות שלכם היא הדבר היחיד שיכול להציל אתכם מלחוות את הכאוס שהולך להיות פה, התמקדו בנשימה, התמקדו באנרגיות מעודנות ובכך תאזנו את עצמכם. הצלתכם תלויה ממש ביכולתכם לשמור על איזונכם!!!!

 מברכים אתכם לשנה טובה, שנה של שפע אהבה בריאות איתנה וחוסן

דורון וקבוצת הנשר הלבן.

מאת: דורון אורסיאנו ויטנר, יועץ  ומאבחן על פי הפילוסופיה האינדיאנית, מעגל הצבעים וטוטם בעלי החיים. מחבר ספרים ומתקשר את קבוצת הנשר הלבן. מוזמנים לבקר בעולמי: www.orsiano.co.il

***** ניגשתי לבקש מסר לעם ישראל גם מהמורים החכמים ביקום, מתוך קלפי טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל.

מסר מנחש הצפע: לדברים הטובים שיהיו…

הולך להיות שינוי מהותי וענק בחיים של רובנו, יקרו דברים שיעודדו תחייה מחדש של דברים שהיו רדומים ותהיה התקדמות משמעותית גם ברפואה וגם במהות של החיים שלנו. זה לא שינוי נוח הוא אבל הוא כן שינוי חיובי ומקדם לעם שלנו והוא עובר בתוך הפצעים ומאלץ אותנו להתמודד עם גורלנו.

צילום: רמי זרנגר

 מסר מהקיפוד: לדברים הפחות טובים שיקרו…

אנשים לא מספיק סקרנים כדי לדעת את האמת, להביא לגילויה  הם מעדיפים לטמון ראשם בחול ורואים עד קצה אפם. על הטיפשות הזו אנו נשלם כולנו בפרטיות שלנו וביכולת של גורמים שיש ביכולתם טכנולוגיה מתקדמת להפוך אותנו למשועבדים. מי שיטמון ראשו בחול יתאכזב.

צילום: רמי זרנגר

  

 ראש השנה  (תשפ"ג- ) 783 בגימטריה- כניסתנו לעידן החדש

 השנה החולפת הייתה ברובה יציאה הדרגתית מעבדות לחירות בקנה ארצי ועולמי.."וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם". במקורות צוין שאחרי שהעולם חווה חורבן, בלבול וחוסר יציבות הוא מקים את עצמו מחדש. בשנים האחרונה מגיפת הקורונה הכניסה את העולם לאנדרלמוסיה, אי סדר שילטוני, הפגנות, לצד מחאות פרונטליות וברשתות הגדולות, התססות לצד תחלואה פיזית, תעסוקתית וכלכלית, כאשר התכונות הפחות טובות של בני האדם הוקצנו בצל הסטרס, חוסר האונים והפחד מהמוות. הקורונה באה לה כתיקון כלל עולמי שלאחריה אנו נכנסים לעיתוי של שינוי גדול בעולם התדרים.

בעולם החומר, העולם הקיומי בו אנו חיים שום דבר טוב או רע מגיע בלי סיבה, כל כאב מביא עימו מזור. כל חושך הופך בסופו של תהליך לאור. טבעו של האדם הוא ללמוד או להפנים לקחים רק כשמגיע כאב, סבל ,פחד או אובדן. כל אילו מעוררים את הנשמה להיות באנרגיה הישרדותית כדי להציל את עצמה וסביבתה. זה הDNA ההישרדותי של כל בן אנוש ביקום.

יפעת אורלב-נומרוקרוצ'רית אישית ועיסקית. צילום: סילבי ז'אן

ההבנה שכהרף עין נוכל לאבד את בריאותנו, מקום עבודתנו ושמחת החיים שלנו ולא משנה אם אנחנו מאלו שמאמינים במגיפה ובחיסוניה או אם לאו. אותה הבנה בסיסית חותרת למסקנה המתבקשת שכדי שמשהו טוב יקרה בעולמנו אנחנו צריכים פשוט להשתנות כאן ועכשיו. התפיסה הטבעונית, השמירה על איכות הסביבה, ההגנה על בעלי החיים, הצדק והחמלה, האיחוד, האהבה ללא תנאי, כל אלו הם תחילתו של ניצוץ השינוי שנראה השנה לצד המלחמות הבלתי פוסקת מול הכח, השלטון, הממון, הבצע, הניצול, הניכור, השוחד והעוולות. עם ישראל נבדק עתה בציציות, אנחנו "העם הנבחר" שאותו אלוהים בוחן יותר ומדקדק בו יותר כי הוא בחר בנו מכל העמים.

ראש השנה שבא עלינו לטובה תשפ"ג בגימטריה 783 ובצמצום לחד ספרתי נקבל את הספרות 18 = 9 . מדבר על סגירת מעגלים. 9 משול לתשעת ירחי לידה, שבו הכל מתבשל בשנה הזו מצד אחד לצד סגירת דברים וכניסה לעידן חדש.

הספרות 783 מדברים על 7 – רוחניות, 8 – עולם החומר והמלחמות, 3 – מזל והזדקקות לו.

שנה שיש בה תיקונים אנרגטיים אישיים וגלובלים לצד הגנות רבות שאותן נצטרך לצד שמירה ביטחונית ומזל שאותו לבטח נזדקק.

אז מה התכלית שלנו בהיבט של העידן החדש ? תכלית החיים על פי הקבלה היא להיות מאושר ולסייע לאחרים להיות מאושרים.

במסכת שבת נאמר:

"אין שכינה שורה לא מתוך עצבות
ולא מתוך עצלות ולא מתוך שחוק
ולא מתוך קלות ראש ולא מתוך
שיחה ולא מתוך דברים בטלים אלא
מתוך דבר שמחה של מצוה
מסכת שבת, דף ל' ע"ב.

עלינו לטפח מידות טובות כגון סובלנות וסבלנות, אחריות אוניברסלית, אהבה, חמלה, יושר, יכולת לסיפוק.

להלן עשרת הדיברות של העידן החדש כדי שבני ישראל יחיו בעולם טוב יותר:

  • בעידן החדש יש/אין אני או אתה או הם-יש כ ו ל נ ו. ברור שכל אדם עושה קודם כל לביתו. אבל עם ישראל צריך לחשוב גם כן על נתינה לאחר בדיוק כמו שהוא נותן לעצמו ולביתו.
  • אין לדבר לשון הרע על האדם אלא להאדיר את תכונותיו הטובות. עם זאת, אם ברצוננו להעיר לאדם על מנת לתקן את דרכו, נעשה את זה בנוכחותו או בידיעתו.
  • תפילה היא הכח הכי חזק ביקום. תפילה היא תדר קולי של אדם. ברגע שהרבה אנשים מתפללים על אדם מסוים התדר האנרגטי מכפיל את עצמו ושולח זעקתו לעולמות הגבוהים. תתפללו עם כוונה ותראו איך אנרגיה נכונה נכנסת אל חייכם.
  • תנו מעשר לנזקקים. "תן מעשר ותתעשר". לחשוב תמיד שיש אנשים שמזלם לא צלח, נהוג לתת מעשר מהכנסות שלנו לאותם נזקקים על פי הרגשתנו. מעשר יכול להינתן לא רק על ידי כסף אלא גם על ידי עזרה לאחרים. כמו עורכי דין שמסייעים כפרו בונו ללא קבלת שכר טירחה, כמו בעל חנות פירות וירקות שנותן חינם אין כסף ממרכולתו למי שאין ידו משגת.
  • הבנה שכל אדם שונה מהאחר עם דעות שונות מהאחר, למדו לקבל את השונה בחייכם בלי שיפוטיות.
  • גלו חמלה כלפי בני אדם ובעלי חיים. גלו חמלה עצמית כלפי עצמכם.
  • למדו לבקש סליחה ומחילה לא רק ביום כיפור. טעיתם ? הסליחה היא אצילית ואלוהית והיא משחררת בעיקר אתכם.
  • עשו מעשה טוב פעם ביום.
  • ש נ א ה   ו ה ת נ ש א  ו ת  הם שני דברים שמביאים חולי נפשי ופיזי לאדם. דאגו לחיות באהבה ובצניעות .
  • "הכל צפוי והרשות נתונה", אין לנו שליטה על הכל אבל כן יש לנו את "זכות הבחירה" , בחירת הדרך שבה נחיה את חיינו. העולם משתנה, העידן אליו נכנסנו הוא עידן שב לעשות סוג של ריסטארט לעצמנו. רק ככה נביא את העולם הזה למקום טוב יותר.
צילום: באדיבות סילבי ג'אן

מברכת לשנה טובה !

מאת: יפעת אורלב-נומרוקרוצ'רית אישית ועיסקית.

 קיבלנו כאן תובנות להמשך עבודה והתפתחות פנימית. אני מאחל לעם ישראל התעוררות בריאה, נכבד איש את רעהו ונסיים את מה שמצופה מאיתנו למען עתיד ילדנו.

תודה לכם קוראים וקוראות על שנה נפלאה. מאחל שנה טובה ומשובחת לכם, לבני ביתכם ולעם ישראל.

שלכם: אבי ונציה

תגובה

הוספת תגובה

  • תודה על האחרות לשנה החדש
    שנתחדש במחשבותינו במעשינו והתנהגותינו
    שנה מכילה הארות ואור חדש לחיים
    שנה טובה ומתוקה