עמוד הבית » אהבה זה לא מספיק!

אהבה זה לא מספיק!

צילום: pexels
יחסים מושלמים עם חיי מין מושלמים הם אושר. אי אפשר לתאר חוייה שכזאת בחייך, זוהי אורגזמה רגשית שלא נגמרת.

למרבה הצער, ישנם רבים שממש קשה להם להישאר מאושרים בזוגיות המינית שלהם. חיים בהרגשת החמצה ותסכול יומיומית ושורפים לריק את השנים היפות ביותר שלהם. מהו סוד הסקס הגדול ביותר שאוכל לתת לכם, כמתכון לאושר? אז ככה, כדי להבין את סוד הסקס הבסיסי צריך ללמוד מהו המתכון לרומן המשולם.

לרומן המושלם צריך רק שני מרכיבים: אהבה ללא תנאי ותשוקה ותאווה מטורפות. זוגות שנמצאים במקום הזה הם מאושרים, במצב רוח מרומם, מודים לאלוקים כל יום שהם קיבלו חיים, ושאר הנאות חייהם מתגמדות לעומת האושר הזה.שימו לב! אם אתם באמת יכולים לאהוב אחד את השני ובמקביל להישאר נמשכים מינית אחד לשניה, אפילו אחרי כמה שנים של נישואים או היכרות, אתם על הגל!

 

צילום: pexels

הבעיה היא שלהימשך באופן אינטנסיבי זה לזה מינית כמה שנים בתוך מערכת היחסים, זה בהחלט החלק הקשה. לאהוב אחד את השני במשך שנים, זאת לא בעיה גדולה. היא קלה יותר מאשר שמירה על משיכה. אהבה אמתית אינה זהה למשיכה מינית עזה. היא בנויה בדרך כלל על דברים שכליים, הגיוניים, מתבקשים. משיכה בנויה על דברים אחרים לגמרי, על חייתיות, חוסר שגרה, לפעמים חוסר בושה וחוסר מוסר. היא בנויה על אומץ, ביטחון עצמי ואהבה עצמית.  זהו סוד הסקס הגדול ביותר שיכול לבטל הרבה תפיסות מוטעות לגבי מערכות יחסים רומנטיות.

חוויה של אהבה אמיתית, חברית, אמון הכלה הקשבה, לא תעניק לך את מערכת היחסים המושלמת. אהבה אמיתית היא אהבה. זה נחמד, חשוב, נצרך, אבל זוגיות מושלמת צריכה יותר. שימו לב – מושלמת! אתם יכולים לכעוס עלי, לא להסכים, אבל מתוקף ניסיוני המקצועי והאישי, אני אומר לכם בביטחון ובוודאות – זוגיות שמיימית צריכה אהבה ותשוקה כדי להיקרא כזאת.

כשאתם בזוגיות, מחזיקים ידיים והולכים ככה ברחוב, לא תמיד זה אומר שאתם ברומן מושלם.

אבל אם אתה מסוגל להצמיד את בת הזוג שלך לקיר מדי פעם להסתכל עליה ולנשק אותה בלהט בלי שהיא דחתה אותך זה אומר שישנה כאן תשוקה. אותו הדבר אם אתה יכול לגשת אליה כשהיא במטבח להרים לה ת'חצאית ולגעת בה בתשוקה, לאחוז לה את המותניים, מאחורה, ולנשק אותה בשפתיים כשהיא מטה את הראש באלכסון אליך, להוריד ממנה את המגבת באלגנטיות ולתת למגבת להישמט לרצפה אחרי שהיא התקלחה ולחבק אותה, להיות איתה ערום בג'קוזי ולהתנשק בלהט – ובכל המקרים האלה היא לא דחתה אותך ולא קראה לך "משוגע, מה אתה עושה", אז בהחלט אתה ובת זוגתך נמצאים במקום הנכון והבריא של התשוקה שהיא מרכיב מנצח לאהבה רומנטית.

צילום: pexels

סקס רומנטי המבוסס על תשוקה אינו רק מראה גופני, נכון, אבל עדיין, כולנו יודעים שמראה טוב יכול להגביר את המשיכה הסקסית בהרבה. התאמנו וחטבו את עצמכם אם הזמן מאפשר. אל תזלזלו בהשמנה שלכם או בתספורת וגילוח ראויים, כמו גם במקלחות וריח טוב. גם אם אין זמן להתאמן עשו הכל להיראות טוב יותר אחד עבור השני. אל תזלזלו בסטיילינג, במידות בגדים שיושבות טוב על גופכם. אל תזלזלו באיפור אם אתן נשים שרוצות שהגבר שלכן ישמור על תשוקה אליכן ואל תפחדו להיות אמיצות עם ביגוד שיקלע לטעם בן הזוג שלכם ובהלבשה תחתונה סקסית שתטריף לו את המוח. ההשקעות הקטנות/גדולות האלה יוצרות/שומרות על תשוקה וממגנטת אליכן את הגבר שלכן. כמובן כשגם הוא אחראי על החלק שלו ודואג להיראות טוב ולהוריד שיער אם צריך גם לא באיזור הפנים.

ככל שתראו יותר בכושר או שתתלבשו ותריחו טוב, כך תראו ותרגישו יותר סקסיים, וזה בהחלט יגביר את המשיכה הסקסית שלכם  ויהפוך אתכם למאהבים טובים יותר.אם אתם יכולים לעשות את זה נכון, יש סיכוי טוב שהשותף שלכם לא יבגוד בכם. הנה הסיבה לכך. אם אתה מוצא וחי עם מישהו שמושך אותך מינית, יהיה לך קשה מאוד לשקר לו או לעשות משהו שעלול לפגוע בו.

צילום: pexels

אז במקום להיות אובססיבי למכשיר הטלפון של בן או בת הזוג שלכם, או לאכול סרטים, או לחנוק את בן/בת הזוג שלך כדי להישאר נאמן לך, פשוט וודאו שבן הזוג שלכם עדיין מוצאים אתכם מושכים מבחינה מינית.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה