עמוד הבית » איב סאן לורן מותג היוקרה מפריז לראשונה ברשת משביר

איב סאן לורן מותג היוקרה מפריז לראשונה ברשת משביר

צילום: באדיבות המשביר
ביום רביעי 16.08 בקניון קריון הממוקם בקרית ביאליק הושק בסניף הדגל של רשת המשביר לצרכן לראשונה את המותג הפריזאי איב סאן לורן.

מעצב האופנה הצרפתי איב סאן לורן עסק בתחום התפירה העילית מהמאה 20 ונחשב לאחד המעצבים המובילים בעולם. הערב לראשונה בהשקת החנות הדגל של המשביר לצרכן הושק באופן בלעדי המותג איב סאן לורן בישראל.

הדוכן של המותג הנחשק הינו יוקרתי עם המון זוהר, כאמור מדובר על הדוכן מיוחד במינו אינטרקטיבי כלומר, התאמה לפי מחשב איפור ולק הכול בהתאמה לפי  צבע עור הגוף. התוצאה דיוק, יעלות ובחירת מוצרים נכונים באופן אישי.

רמי שביט בעלי רשת המשביר בירך על המזוזה במפתן הדלת של החנות אשרנפתחה רשמית לכלל האוכלוסיה הצפונית. לדברי שביט:" בימים הקרובים אנו נפתח בחנויות פ"ת ומלחה ובעתיד בשאר החנויות של הרשת".

צילום: נעמה משיח כהן

החנות מעוצבת בהשראת טיים סקוור עיצוב בקווים נקיים לצד יוקרתי ומזמינה כל עובר ושב להיכנס ולחוות חוויה צרכנית כמו בחו"ל. ניתן למצוא בחנות  מעל 240 מותגים נחשקים מכל העולם לצד מוצרי טיפוח ואיפור איכותיים. בין שלל המותגים תוכלו למצוא מערכות בגדים יוקרתיים בתפירה עילית והמותג קנת' קול,  הניו יורקי הצעיר והשיקי ועד לנקום הצרפתית.

צילום: נעמה משיח כהן

משביר
סניף קריון
דרך עכו 192, קריית ביאליק