עמוד הבית » פתיחת חנות מותגי יוקרה פרימיום של "אסי משקפיים"

פתיחת חנות מותגי יוקרה פרימיום של "אסי משקפיים"

דיטה, צילום: יחצ חול
ביום שישי 12.08 הושק חנות המותגים החדשה של "אסי משקפיים" הממוקמת בתע"ש 3 רמת גן ( אזור הבורסה) והחגיגה היתה כפליים מסיבה לרגל ט"ו בא,הגיעו לחנות ידוענים, לקוחות בכדי לחגוג ולשמוח.

חברת  דיוק אופטיקס הינו בית של משקפיים מכל רחבי העולם משקפיים יוקרתיות וטרנדיות עם המון גלאם וזוהר. בבוטיק של "אסי משקפיים" ניתן למצוא את מותגי העל מבית דיוק אופטיקס, ביניהם: גארט לייט, מייקיטה, קרויצברג קינדר, DITA, LGR ועוד.

מייקיטה, צילום: יחצ

 הקהל הישראלי יש לו אהבה למשקפי שמש בפרט שהיותנו מדינת שמש ולכן ישנה הבנה בתחום  באיכות וסגנון חיים המוכנים להשקיע ברכישה של יוקרתי גם איכות וגם סטייל. דיוק אופטיקס מייבאת מותגים במנעד רחב של משקפי שמש וראייה, כשלכל אחד סגנון שהוא אוהב. לדברי ארז כהן, הבעלים והמנכ"ל של חברת דיוק אופטיקס: "דיוק אופטיקס הוקמה בבסיס שלה להנגיש לקהל הישראלי כשרובו ככולו חשוף לטרנדים ולהביא את המוצרים המיוחדים והלא שגרתיים לשוק הישראלי בכמה רמות של מחיר ולתת מענה לצרכן הישראלי הנבון שמוכן לאמץ שינויים". הצרכן היום מחפש לקנות את הדברים המיוחדים והשונים גם בגלל האיכות וגם בגלל הבידול.

קרויצברג קינדר, צילום: יחצ חול

כהן מוסיף, שתהליך בחירת המותגים מתבצע בקפידה רבה וללא פשרות. רק לאחר בדיקות רבות של דגמי המשקפיים, טיב החומרים, איכות העדשות והמסגרות הם מסכימים לייבא ארצה את המותג / הדגם שנבחר. אחד הדברים החשובים העומדים לנגד עיניהם הוא לספק לצרכן מוצר איכותי, טוב ונוח.

רונן שני הקניין מספר: " אסי אופטיק לקוח עשרות שנים וביום זה אנו חוגגים עימו את פתיחת החנות ויום האהבה ומאחלים לו הצלחה".
אסי יצחייק הנקרא אסי משקפיים מספר על תחילתו של העסק: " לפני 35 שנים בגיל 14.5 התחלתי לעבוד במפעל לייצור עדשות ברמת החיל, הייתי ילד לא פשוט ללא מסגרת לימודית עבדתי בבוקר ובערב למדתי אקסטרני עם הזמן התאהבתי במקצוע והתחלתי לעשות עדשות למשפחה לחברים לקחתי רופא עיניים והעברתי דרכו לקוחות וכך המותג החל להתחזק, מכרתי משקפי ג'וצי פראדה בגיל 15. החנות הייתה בביתי והתנועה לא איחרה להגיע מהבוקר ועד חצות, התרחבתי ופתחתי חנות בשכונת ותיקים 30 שנה. והיום אנו משקים חנות חדשה. היחודיות שלנו אנו מציירים עדשות ראיה תוך 10 דקות. יש לנו את כל העדשות הקיימות שמש ראיה כולל חריטה, חומות, אפורות, כחולות. החנות הראשונה בארץ המייצרת עשות ראיה על המקום".

צילום: נעמה משיח כהן

אסי מוסיף ומדגיש: " הקו המנחה אותי שתמיד חשבתי מחוץ לקופסא , האמנתי בעצמי ביוזמה ובתעוזה שלי לפתוח עסק ללא כסף זה לא ממש פשוט וזאת בנוסף בחירת האנשים הנכונים ולהאמין בהם".

ניתן להשיג: בבוטיק אסי משקפיים רח' התע"ש 3 רמת גן ובחנויות האופטיקה המובילות בישראל.

יבוא "דיוק אופטיקס"

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה