עמוד הבית » אייריס אפפל אייקונית אופנה חוגגת יום הולדת 100

אייריס אפפל אייקונית אופנה חוגגת יום הולדת 100

אייריס אפפל צילום: הנס ומאוריץ
מותג H&M הכריז על שיתוף פעולה עולמי עם אייקונית האופנה אייריס אפפל. לרגל ההכרזה, המותג יציין את יום הולדתה ה-100 של אייריס בערב מיוחד שיארח כחלק משבוע האופנה של ניו יורק 2021 ויחלוק כבוד למוזה המשמשת כמקור השראה לשוחרי אופנה בכל העולם

קולקציית אייריס אפפל היא מחווה לסגנונה הייחודי והיא תושק בחנויות נבחרות של H&M בתחילת 2022. אייריס היא אשת עסקים, מעצבת פנים, מעצבת אופנה שבנתה את הקריירה שלה במו ידיה. היא התפרסמה בזכות סגנונה הבולט, אינדיבידואליות ללא חת, בחירות אופנתיות נועזות ועיצובים יצירתיים. היא מייצגת את התפיסה שסגנון והשראה נמצאים בכל מקום ובכל אחד, ללא קשר למחירים.

המותג שאף לעבוד עימה בגלל סגנונה האקסצנטרי והשפעתה על קהילת האופנה. כבר 100 שנים שאייריס מעניקה לאנשים את הכוח ליצור, לשמוח בסגנונם האינדיבידואלי ולדבוק בדרך פעולה ייחודית.עד היום היא מהווה דמות חלוצית בתעשיית האופנה. העיצובים הצבעוניים והאקססוריז בעלי הנוכחות שלה היוו מוקד משיכה והיקסמות כבר עשרות שנים. היא מגלמת את המהות של איקונת סטייל אמיתית שדבר לא יעמוד בדרך לאמת שלה.

צילום: הנס ומאוריץ

הקולקציה נוצרה בהשראת סגנונה הצבעוני הלוכדת את המבט ומציגה את החינניות הייחודית שלה. קולקצייה תכלול מגוון שעוצב בשביל כולם. הן בגדים והן אקססוריז, שכולם נוצרו בהתאם לחוש הסגנון הנועז שלה ולחשיבה החופשית והעצמאית שלה.

פריטים מרכזיים בקולקציה כוללים סטים צבעוניים תואמים, חליפות פרחוניות, שמלות קפלים הבנויות בשכבות ושמלות מודפסות בצבעים עזים, כולם בערבוב של מרקמים, גזרות ודוגמאות מעניינות. קו התכשיטים והאקקסוריז המעוצב משלים את הקולקציה תוך שהוא שואב השראה ממגוון מקורות, לרבות מראה השכבות האופייני שלה ואהבתה לפריטים מודגשים ומסורבלים בעלי אמירה, צמחים, בעלי חיים ואוצרות מעולמות אחרים.

צילום: הנס ומאוריץ

כל החומרים בקולקציה הם ממוחזרים או מופקים ממקורות המתחשבים יותר בסביבה בעוד כל הבגדים והאקססוריז נוצרו מתוך מחשבה על מעגליות האופנה.

צילום: הנס ומאוריץ

לדברי אייריס אפפל: "אני חושבת ש-H&M נהדרים ואני מעריצה את ההובלה שלקחו בתחומם. אני אוהבת ליצור סגנון משובח במחירים שווים לכל נפש וזו המומחיות של H&M!"

צילום: הנס ומאוריץ

 "זוהי התגלמות הסגנון האישי שהינו בעת ובעונה אחת צבעוני, עתיר פרטים ואקלקטי ויחד עם זאת לחלוטין נטול גיל. אייריס ממחישה לנו את מהות האופנה – אמצעי להביע את עצמך או את מה שהיית רוצה להיות, מבלי לוותר על הכיף שמלאכת היצירה הזאת מעניקה – היא מקור השראה אמיתי!" אמרה אן-סופי יוהנסון, יועצת קריאטיבית  לבגדי הנשים של H&M.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה