עמוד הבית » אילו תכשיטים ישדרגו כל הופעה

אילו תכשיטים ישדרגו כל הופעה

צילום: unsplash
נתחיל במה שנראה כמו המובן מאליו. כאשר את משקיעה בעצמך. כאשר את עושה את המיטב כדי להרגיש טוב, כדי להרגיש יפה, את למעשה הופכת לגרסה הטובה ביותר שלך באופן טבעי. מדוע? משום שכאשר את מרגישה טוב בחוץ, את תקריני את האנרגיה הזו לסביבה שלך.

כאשר את מרגישה יפה, את מרגישה ביטחון עצמי. את מרגישה כאילו את יכולה לעשות הכל והמציאות החיצונית תתארגן בהתאם לאנרגיה החדשה שאת מביאה. תכשיטים הם כלי מדהים לשדרוג כל הופעה. מייד נדבר על שילוב נכון ומדויק של תכשיטים בבנייה של לוק מנצח. נסביר בדיוק מה את צריכה לעשות כדי להפוך כל יום רגיל ליום מיוחד.

איכות התכשיטים משפיעה על הלוק הסופי

נכון. היום בהחלט אפשר למצוא שורה של תכשיטים יפים במיוחד מאתרים זולים ברשת. אבל זכרי כי אם את רוצה ליהנות מתכשיטים שישארו איתך לאורך זמן ויראו פשוט טוב, את צריכה להשקיע ולבחור נכון את התכשיטים שלך. במילים אחרות, ככל שתבחרי להשקיע באיכות טובה יותר. כך אלו ישארו טוב ויחזיקו מעמד לאורך זמן. שלא נדבר על הקשר הסנטימנטלי הנבנה סביב תכשיט מסוים. בדרך כלל זה עובר בירושה לדורות הבאים והופך למזכרת יפה ומשמעותית. תכשיטים לעולם לא מאבדים מערכם ותמיד תהיה מי שתשמח לענוד אותם גם בעתיד.

תכשיטי זהב או כסף?

אז כמו במקרים רבים בעולם האופנה, גם כאן אין נכון ולא נכון. צמידי זהב לאישה יכולים להשתלב נפלא גם עם צמידים מכסף. הם יכולים להתאים לטבעות משולבות זהב וכסף וכמובן, צמידי זהב לאישה ממש לא חייבים להיות רק חישוקים מזהב. את יכולה לבחור בצמיד משובץ וכן הלאה. התשובה האם לבחור בזהב או כסף נעוצה קודם כל בטעם אישי. לאחר מכן, בפריטים הנוספים בהם בחרת באותו היום. באופן טבעי, כאשר את חושבת על לוק מנצח, את רוצה ליצור הרמוניה. אנחנו, בני האדם, אוהבים אסתטיקה. לכן, חשוב כל הזמן לחשוב על בלאנס. על בחירה של פריטים אשר משתלבים אחד עם השני בצורה מושלמת.

איך לשלב פריטים שונים בהצלחה

קודם כל, לפני שאת מחפשת צמידי זהב לאישה או שרשרת מדויקת, חלקי את הגוף לשלושה חלקים. החלק הראשון, הראש עד הצוואר. החלק השני, הדקולטה, הידיים, הזרועות. השלישי, הרגליים והנעליים. כלומר, כאשר את בוחרת תכשיטים לידיים, חשוב להתאים בין הצמידים לטבעות לצורך העניין. למשל, אם את בוחרת לענוד מספר רב של צמידים, לא היינו ממליצות לך לבחור גם טבעות גדולות עם הרבה נוכחות. אבל את בהחלט יכולה לענוד צמידים רבים ועגילים רבים. פשוט משום שכל אחד מהפריטים הללו שייך לחלק אחר. אל תנסי לחבר בין הצמיד לעגיל למשקפיים שלך. פשוט משום שכאשר העיניים של המתבונן בך נעות לכיוון האוזן או הצוואר הן לא רואות את הצמידים ולהיפך. לכן, תמיד טוב לחלק את הגוף לחלקים הללו ולקבל החלטות על סמך אותה חלוקה. את תגלי מהר מאוד כי כל תהליך הבחירה הופך הרבה יותר פשוט.

אל תהססי להעיז

היום אפשר להזמין דרך הרשת מגוון רחב של תכשיטים באיכות טובה. בחני את הפריטים השונים דרך התמונות וכמובן, אל תשכחי לקחת את המידות המדויקות שלך באמצעות סרט מדידה. כך תצליחי לקבל החלטות נכונות ולערוך הזמנה אשר תענה על הצרכים שלך במדויק.

עכשיו הזמן שלך להשקיע בעצמך. מה יותר טוב מאשר לבחור שורה של תכשיטים מנצחים עבור סטייל מושלם וכזה שאי אפשר להפסיקה ליהנות ממנו.

תגיות