עמוד הבית » כל ההכנות החשובות לקראת נסיעה לחו"ל

כל ההכנות החשובות לקראת נסיעה לחו"ל

צילום: unsplash
החלטתם להתאוורר קצת ולהתרענן בחו"ל? נוסעים לנסיעת עסקים חשובה? לפניכם צ'ק ליסט קצר של כל מה שצריך להכין ולדאוג לו מבעוד מועד כאשר יוצאים מגבולות המדינה, כך שהנסיעה תהיה מוצלחת ככל שניתן. בין אם החלטתם על גיחה בדקה ה-90 ובין אם מדובר בנסיעה שמתוכננת מבעוד מועד. פנו את הזמן לוודא שיש בידיכם את כל מה שדרוש לטיסה ולשהייה מעבר לים.

השוואת מחירים ברכישת כרטיסי טיסה

היכנסו לאינדקס שמציעה לכם השוואת כרטיסי טיסה לכל יעד לפי תזמון על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר.
השתמשו במסננים לצרכי מיקוד כמו יעד, תאריך משוער אך גם טיסה ישירה לעומת קונקשיינים כמו גם מספר המזוודות שתרצו להביא עמכם וכן מה כולל הכרטיס, בחירת מושב, ארוחה וכדומה וערכו בהתאם לסדר העדיפויות שלכם את הפרמטרים וגבשו החלטה על מהי ההצעה הטובה ביותר בעיניכם בהתאם לתקציב, מערך שיקולים אישי, גמישות היעד וגמישות התאריך וכדומה.

רכישת מזוודה איכותית

בחירת מזוודות היא תהליך שמחייב השקעה על מנת להגיע לדגם הטוב ביותר עבור סגנון הטיול והצרכים שלכם. קיימות מזוודות מסוגים שונים ויש להחליט גם על פי תקנון ומדיניות שדה התעופה מה יהיה הדגם המתאים וגם בהתאם לתכולה שברצונכם לשאת עמכם ליעד או בחזרה ממנו מה תהיה המזוודה האולטימטיבית.
התייחסו לחומר ממנו עשויה המזוודה בכל הנוגע לעמידות בפני רטיבות ותוחלת חיים ארוכה וכן לחלוקה פנימית להשגת ארגון וסדר מבחינת תאים פנימיים וחיצוניים, כמו כן, ריפוד פנימי, תאים סמויים וכן סוג הגלגלים, ידית טלסקופית נשלפת ואפשרויות כוונון שלה לפי הגובה שלכם והנוחות. השקיעו במותגים אמינים על מנת שתהיה לכם פרטנרית נאמנה לכל מסע!

ביטוח נסיעות

כדי שתוכלו לטוס בראש שקט ולשהות ביעד ללא דאגות מיותרות, כדאי מראש לבצע גם במקרה הזה השוואת תעריפי ביטוח וסוגי פוליסות בהתאם לסגנון הנסיעה.
למשל, חופשה רגועה בעיר לעומת אקסטרים כך שצריך תוספות שונות כמו חילוץ והצלה. חשבו אילו פריטים יקרי ערך בכוונתכם לארוז ולשאת עמכם לנסיעה על מנת שתדעו שיש לכם כיסוי גם במקרה של גניבה של פריטים אלה. בדקו באילו תאריכים אתם נוסעים על מנת לוודא שהפוליסה אכן מתייחסת לתקופה זו ולא פחות ממנה כולל ביטוח רפואי במקרה שתצטרכו להפעיל אותו בשל פגיעה או מחלה כאשר אתם בחוץ לארץ.

לחקור את היעד

אל תעלו על מטוס בלי שאתם יודעים לאן אתם נוסעים בכל מה שקשור לכך. כמו למשל, תנאי מזג האוויר, אטרקציות מרכזיות, אלמנטים ומאפיינים תרבותיים.
יתכן שכדאי לכם לדבר עם אנשים שגרים שם או ביקרו שם כדי לאסוף חוות דעת והמלצות אותנטיות על היכן לשהות, באיזה מלון או דירה, האם צריך לבצע המרת מטבע והיכן תהיה ההמרה הכדאית והמשתלמת ביותר, מה מאפיין את המטבח של היעד, מה כדאי לדעת על השכרת רכב ונסיעה ואם צריך לדאוג מראש לרישיון נהיגה בינלאומי כמו גם מהם תנאי מזג האוויר הצפויים על מנת להחליט אילו בגדים לארוז במזוודה, נעליים להחלפה כמו נעלי שלג גם לפי מזג האוויר וטיולים שתרצו לבצע, כמו למשל, הליכה במסלולים מושלגים או יציאה ליום במדרונות הצחורים.
הכינו את עצמכם לנסיעה גם מבחינת בחירת מקום ללון בו שלא תגיעו ותגלו שהמקומות הטובים תפוסים או שאתם צריכים עכשיו לחרוג מהתקציב כדי לממן מקום לינה יקר כי לא דאגתם לכך מראש. וודאו גם שארזתם כל מה שצריך לרבות תרופות שאתם נוטלים על בסיס קבוע, דרכון בתוקף וכמובן, גישה חיובית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה