עמוד הבית » אקסטרה דיגיטל – שירותי שיווק דיגיטלי מתקדמים באינטרנט

אקסטרה דיגיטל – שירותי שיווק דיגיטלי מתקדמים באינטרנט

צילום:PIXABAY
לשיווק הדיגיטלי פנים רבות. הודות להיותו כוכב זוהר בשמי עולם השיווק, הוא מורכב ממספר שיטות שיווק יעילות שהופכות אותו לשחקן החזק על הלוח. במציאות של היום, הוא האפיק המרכזי לשיווק מוצרים לכל עסק, קטן כגדול. שיווק נכון, ממוקד ומקצועי בליווי חברה מנוסה ומומלצת, כמו אקסטרה דיגיטל, יכול לחולל ניסים מחושבים בעסק שלך, ולהגדיל את קהל הלקוחות ואת הרווחים בצורה משמעותית.

מהו שיווק 360?

דמיינו לעצמכם שאתם מזמינים מנה במסעדה. אתם קוראים את המרכיבים שלה, מבינים פחות או יותר את גודלה הפוטנציאלי ביחס למחיר שתשלמו עליה, לאיזה עולמות היא משתייכת, ועוברים חוויית אכילה נקודתית וממוקדת. עולם השיווק הדיגיטלי הוא מסעדה בלתי נגמרת, מלאה בשיטות "בישול" לשווקים השונים בשלל פלטפורמות אפשריות. חברת שיווק דיגיטלי, מציעה לעסק שלך שיווק 360, שהוא בעצם תפריט טעימות, רק שבמקום טעימות, אתה מקבל ליווי יסודי בכל פלטפורמות השיווק האפשריות, הנקרא גם מסע לקוח, או כשמו כן הוא- שיווק של 360 מעלות. השיווק יכלול בניית אתרי סחר ואתרי תדמית, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות כמו פייסבוק, ועוד שיטות רבות שיבטיחו לך מהפך אדיר במצב השיווקי של העסק.

קידום אתרים בגוגל

חשוב להבין, שיווק דיגיטלי ברשת, מתוקף היותו יסודי וכוללני המצריך משאבים רבים, לא יתאים לכל עסק. עסקים רבים בעלי תקציב שיווקי מוגבל עשויים לבחור בערוץ שיווקי אחד ולהעביר אליו את מלוא כובד המשקל. באופן גורף, שיווק 360 יכלול קידום אתרים. תחום זה מתחלק לשני סוגי קידום עיקריים- הקידום האורגני והקידום הממומן.

קידום אורגני בגוגל

מדובר בתהליך ארוך יותר, באופן טבעי. הקידום האורגני מתאים לאתר חדש או כזה שאינו עסק דיו בשיווק עד להחלטה על הקידום. תהליך הקידום מתבסס על האלגוריתמים של גוגל, על מילות החיפוש הרלוונטיות של לקוחות פוטנציאליים, ובחיפוש מידע כמו מתי קהל היעד מחפש את העסק שלכם ובאיזה היקף. כמו כן, הוא יבנה אופטימיזציה נכונה של אתר העסק שלכם, ויהפוך אותו יעיל יותר במקביל לקידומו בגוגל.

 קידום ממומן בגוגל

קידום זה, מעצם היותו ממומן, יעבוד מהר יותר ויגיע בזמן קצר יותר לראש תוצאות החיפוש בגוגל. כל כניסה למודעה או אתר ממומן מכניסה לגוגל כסף, ולכן תוכן ממומן ימצא עצמו בראש האתר. הבנייה לטווח הארוך מצומצמת יותר, ובדרך כלל יביא תוצאות לקידום קמפיין נקודתי, אך יביא קהל יעד ממוקד וכאמור, במהירות.

לסיכומו של עניין, ניהול קמפיינים ממומנים וקידום ממומן בגוגל, יביאו תוצאות בטווח הקצר יותר מאשר קידום אורגני של אתרים בגוגל.  מומלץ להיעזר כמובן בחברת קידום ופיתוח אתרים, ואם תבחרו לבצע זאת בצורה עצמאית, ניתן לבחור בסטודיו לעיצוב אתרים כדי לבצע אופטימיזציה לעסק שלכם בכוחות עצמכם.

 בניית אתרי סחר

אז השתמשתם בקידום ממומן ממוקד ומוצלח, אך כל זה אינו שווה אם לא השקעתם בעיצוב האתר שלכם. יש למצוא את העיצוב הנכון והייחודי לאתר שלכם, שיבליט את העסק והמוצר שלכם, עיצוב שיותאם לקהל היעד ולמטרות השיווק של העסק. כל אלו הם חלק מעסקת החבילה של שיווק 360 מעלות שמציעה חברת אקסטרה דיגיטל, תוך הבטחה שבסיום התהליך, העסק לא ייראה אותו דבר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה