עמוד הבית » בשורה לרופאים הכירו את מכשיר "ALT"

בשורה לרופאים הכירו את מכשיר "ALT"

צילום: רמי זנזגר
חברת לאונרדו המשווקת ומתמחה במכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים וקליניקות השיקה בכנס הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית במלון הילטון בתל אביב מכשיר חדשני לאינדיקציות פולשניות

לראשונה בכנס הכירורגי לאונרדו חשפה מול רופאי אסתטיקה, פלסטיקאים וקוסמטיקאיות פרא רפואיות, מכשירים בעלי טכנולוגיות ייחודיות העוסקות בפעולות בלתי פולשניות, לטיפולים אסתטיים מגוונים. החברה מפתחת ומייצרת בארץ, עבור התעשייה הישראלית ומשווקת ל25 מדינות בחו"ל את המכשור המתקדם לרבות אנגליה, גרמניה, שוויץ ועוד.

הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט "ALT" , היודעת להעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות מבלי לפגוע ולייצר נזק לרקמה העורית המבוססת על חנקן ובעלת יכולת להסיר את כל סוגי הנגעים השפירים בטיפול מהיר ונקודתי.

לדברי רוני בר יו"ר הקבוצה :"טיפולי גוף ומיצוק העור, הפכו להיות צורך בקרב אנשים שחוו ירידות במשקל ונשים אחרי היריון ואנחנו כחברה שמובילה חדשנות באים לענות על הצורך ולתת פתרונות של מצריכים ניתוחים פולשניים". איריס בר, מנכ"לית שותפה והמנהלת הקלינית בחברה משתפת כי "בפיתוח טכנולוגיה חדשה מטרת העל היא תוצאות, כי עבור חברת לאונרדו זה ערך עליון ללקוחותיה, להעניק מכשור מתקדם שיודע גם לתת תוצאות מנצחות ללא פשרות".