עמוד הבית » גיבורי העל קופצים לזירה – קרקס פלורנטין במופע מיוחד לפסח

גיבורי העל קופצים לזירה – קרקס פלורנטין במופע מיוחד לפסח

מופע SUPER HEROES קרקס פלורנטין, צילום: דפנה קפלן
קרקס פלורנטין מתכונן להפתיע את קהל צופיו בחופשת הפסח עם מופע חדש ומרהיב - "משמרת גיבורי העל". במופע זה, אמני הקרקס המנוסים יחברו כוחות עם טכנולוגיית מולטימדיה מתקדמת כדי להציג סיפור על גיבורי על שנאלצים להתגייס להצלת כדור הארץ.

המופע החדש נעשה בשילוב מרגש ומסעיר המחבר בין עולמות האקסטרים ויוצר חוויה גדולה ואינטראקטיבית עם הקהל. המופע משלב קטעי קרקס קרם דה לה קרם, טקסט סטירי, וידאו תלת ממדי, תאורה ואפקטים סְפֶּקְטָקוּלָרִים וכמובן מסר חינוכי המשולב בשפה קרקסית נגישה.

במאי המופע ניר דב קפלן מבקש להקדיש את העלאת המופע לזכרו של הצנחן סמ"ר שחר פרידמן י"ד שנפל בקרב בעזה והותיר בצוואתו מורשת של שמחה אהבת הזולת ועולם טוב יותר: "תחייכו, תשאפו לגרום לכל אדם בכם יפגוש לחייך גם, תהיו פתוחים ותנסו תמיד להשתפר, דעו כי המידה הגדולה ביותר אשר יכולה להיות לאדם היא היכולת לשמח אדם אחר", שחר פרידמן ז"ל. בסוף כל מופע יחלקו כוכבי הקרקס מתנה לכל ילד משחק סולמות ונחשים אשר עוצב לזכרו.

מופע SUPER HEROES קרקס פלורנטין, צילום: דפנה קפלן

 

>>>ירין שחף על ארמון האצולה בקינגהאם אך להתאפר כמו במשפחת אצולה ? 

החוויה תושג באמצעות שילוב של וידאו מפעים, תאורה עשירה באפקטים ויזואליים מרהיבים, והופעות אקרובטיות ומרתקות. מציגים מומחים יתלבשו כדמויות גיבורי על אייקוניות ויבצעו תרגילי קפיצות, כריכות ותרגילי התעופה באמצעות רשתות ומתקני קרקס ייחודיי.

 חוויית הסוקר מהמופע החדש: "מרגע שנכנסתי לאוהל הגדול של קרקס פלורנטין, ידעתי שאני עומד לחוות משהו מיוחד. האווירה הייתה מלאת ציפייה, שמחכים בהתרגשות להתחלת המופע. כשהאורות כבו והמוזיקה המרגשת החלה, הבמה הפכה לזירת קרב וירטואלית מדהימה באמצעות מיפוי וידאו מרשים. כוכבי הלילה היו כמובן אמני הקרקס עצמם, שהיו לבושים בתלבושות גיבורי על מרשימות ובצעו תרגילי אקרובטיקה מסחררים לאור הוידאו והתאורה המשתנים. הסצנות היפהפיות והתמונות התלת-ממדיות יצרו חוויה מרגשת אמני הקרקס המוכשרים ריתקו אותי עם תרגילי התעופה וקפיצות המפלצתיות שלהם מעל הזירה, בזמן שלוחמי העל הווירטואליים נלחמו ביריבים רצחניים על הרקע.

לא רק שהאפקטים החזותיים היו מדהימים, גם הסאונד והתאורה האפקטיבית תרמו להשגת חוויה שלמה. קישורי מעבר בהשתתפות הקהל אשר מתאימה לכל המשפחה. זו הייתה חוויה מרהיבה לכל המשפחה ילדתי היתה מוקסמת , אך גם כמבוגר נהניתי מכל רגע. בקיצור, "משמרת גיבורי העל" הוא מופע איכותי ומרשים שמשלב קרקס מסורתי עם טכנולוגיה מתקדמת באופן מבריק. אני ממליץ לכולם לא לפספס את החוויה הזאת בחופשת הפסח הקרובה. מופע משלב קטעי אומנות על חישוק באוויר, כדורים עפים לקהל, עמוד סולם אחד אשר להטוטן עולה עליו ומרהיב את הקהל עם כדורים מוארים ועוד. מופע ג'אגלינג מהמם עם תצוגה מתחלפת שלא נראתה כמותה אשר השאיר את כולנו פעורי פה.
ועוד ועוד..
הגיעו לצפות, המופע ברמה בין לאומית. איכותי ומרשים שמשלב קרקס מסורתיל צד טכנולוגיה מתקדמת באופן מבריק. אני ממליץ לכולם לא לפספס את החוויה הזאת בחופשת הפסח .

אורך המופע 90 דקות כולל הפסקה של 15 דקות. ללוח המופעים המלא וכרטיסים: באתר לאן.

מאת קובי בן דוד