עמוד הבית » גלריית יוניטי ארט

גלריית יוניטי ארט

גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי
גלריית UNITY ART House הממוקמת ברחוב רזיאל 6 ביפו, זו גלריית אמנות קהילתית, המופעלת ע"י עמותת יוניטי ארט, אשר נוסדה ללא כוונות רווח על ידי מריה פרייגר, במטרה לסייע ולתת במה לאומנים ישראלים, שהגיעו מחבר העמים וברית המועצות לשעבר ולתמוך בהם במגוון תחומים.

בגלריה שפתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מתקיימות תערוכות מתחלפות  באופן שוטף (תערוכות יחיד או קבוצתיות) תוך שילוב של תכנים מקוריים כמו: הרצאות פסטיבלים, ירידים, סדנאות פעילות לילדים ועוד.

הגלריה  משלבת מספר רחב  של עבודות אומנות,  מתחומים שונים וטכניקות מיוחדות כמו:  ציורי קפה, ויטראג', אומנות מזכוכית, פיסול וכדרות, יצירת בובות, תכשיטים, אופנה ועוד.

בימים אלה מוצגת בגלריה תערוכת הקרמיקה של האומנית נטלי פלדמן. התערוכה מציגה יצירות בטכניקות שונות של חרס.

בין הפרויקטים  הבולטים של העמותה בשיתוף עם הגלריה: פרויקט בינלאומי "קול העולמות" בשיתוף עם אקפלה ממוסקבה, עם מוזיקה בלב", "תערוכת "שורשים וסיפורי ארץ ישראל" , תערוכת "הצלחה, "יצירה ואהבה" (פסטיבל בשיתוף עיריית תל אביב, חברת YES ומשרד הקליטה), פסטיבל אופנה ומעצבים "טיים אוף סטייל", תערוכת התקווה לרגל 70 שנים למדינת ישראל, תערוכת Fun  expo 2018, 2019 בגני התערוכה ועוד.

בין הפרויקטים העתידיים: תערוכת Fun expo 2020, תערוכה "50 גוונים של אישה" אשר חוגגת את הנשיות על כל צורותיה. התערוכה מציינת  צעד משמעותי בסיפור הנשי בחברה בכלל ובחברה הישראלית בפרט. התערוכה חושפת ומחזקת  את הכוח הנשי במלוא תפארתו באמצעות ציורים, פסלים.

מריה פרייגר
צילום יחצ