עמוד הבית » דוסו שיק -השיק שלא מצריך השלמות – כי השפע מתחיל בהבחנה בו ובהודיה על היש!

דוסו שיק -השיק שלא מצריך השלמות – כי השפע מתחיל בהבחנה בו ובהודיה על היש!

צילום: pexels
היא התחילה את השיחה שלה איתי במשפט: "הייתי רוצה שתהיה לי האפשרות לקנות בגדים עם שיק בלי שאצטרך השלמות כמו שרוולים או גופיות, זה ממש מתסכל לא לדעת איך לעשות את זה. את יכולה לעזור לי?"

שמעתי את המצוקה בקול שלה והבנתי אותה לגמרי – זה באמת מעייף כל בוקר להתעסק איך אני נראית, כמה יהיה לי נוח, מה ללבוש ובסוף לצאת שוב בהרגשת חוסר סיפוק לעוד יום שבו אני מרגישה שהתפשרתי על הלוק שלי. באותו הרגע הבטחתי לה שמעבר לייעוץ האונליין שעשיתי לה דרך התבוננות מרחוק במלתחה שלה וגרמתי לה להתאהב בפריטים מחדש, שגם אעשה פוסט על דוסו שיק – הסגנון האופנתי שצבר תאוצה והפך להיות אחד המראות הכי אופנתיים שמתאים לכל מבני הגוף.

זה התחיל מחצאיות אחרי הברך, שהן אופנתיות מאוד ומגיעות בכל מיני אפשרויות כגון עור ופליסה. השוס הכי גדול כיום הוא הפליסה, אותו אפשר לשלב עם חולצה מכופתרת או טי־שירט. זה הפך להיות סגנון שהיום אפשר למצוא בכל מקום.

צילום: pexels

 

>>>מבט ייחודי- נורית צוק עוסקת בהשפעת המלחמה על חיי הנוער 

אז איך עושים את זה נכון?
קבלו כמה כללים בסיסיים למקסום המראה ולדיוק הסטייל:

התאמת נעליים לחצאית: יש להימנע מלסגור את כל מבנה הרגל על מנת לא ליצור מראה נמוך ומרחיב. עדיף מגפונים, נעלי סירה, סניקרס או נעלי עקב. נעליים צמודות לקו הקרסוליים יראו הכי טוב. ככל שתחשפו חלק מהרגל מסיומת החצאית לנעל כך תצרו אשליה אופטית של הארכת ודיקוק מבנה הגוף.

צילום: pexels

לא לעונה אחת בלבד: אל תקנו חצאיות לחורף או לקיץ בלבד. חצאיות ג'ינס, פליסה או כותנה ולייקרה יתאימו לכל עונה. אפשר לצוות תחתיות עם תחרה בחורף וגרבונים לחימום. ולעשות שילובים מעניינים בהתאם לעונות השנה, הקפידו על בחירת בדים נושמים ונעימים שמתאימים לכלל עונות השנה.

צילום: pexels

אקססוריז שם זה הסיפור: שימו דגש על המוצרים הנלווים הם יוצרים אפקט שדרוג מדהים עם על הדברים הכי בסיסיים שיש ויכולים להקנות לוק קלאסי, אלגנטי אך מתוחכם ומעניין בזכות האקססורייז.

צילום: pexels

 

חוק הכלים השלובים עובד ובענק גם בסטיילינג: הכול מתחיל ונגמר בשילובים של פריטי הלבוש שקיימים במלתחה שלנו. אנחנו מחליטות מה הסגנון ומה בא לנו לשדר היום – מראה יומיומי או אלגנטי יותר. האפשרויות אינסופיות כל עוד נסכים להסתכל על השפע שיש לנו ארון ולנסות לבנות הופעות שונות עם אותם פריטים זה כל היופי.

לדתיות שבנינו בחזרה לבסיס – אל תשכחו שישנם מספר פתרונות יצירתיים בחנויות שונות שיכולות להוות כפתרון לחולצת בסיס קצרה, כמו לדוגמא לבשו חולצה מכופתרת מתחת לחולצה קצרה, או לבשו עליונית דקה כמו סריג דק או בלייזר קצר עד המותניים למראה רומנטי ונשי.

צילום: pexels

 

צבע זה אנרגיה שמושכת אנרגיה אז תקפידו להוסיף צבע לחיים, כמובן שהכל במסגרת איזור הנוחות שלכן אבל הקפידו על גיוון צבעוני בלוק, כן זה אפשרי גם בצבעים מונוכרומטיים, מספיק להוסיף צבע בהיר ללוק כהה וכל הגוון הופך להיות צעיר יותר. ישנה גם דרך יצירתית להכניס ללוק את הצבע השלישי שיכול להגיע אפילו בנגיעה האקססורייז – תכשיט, שרשרת, גרביון, כיסוי ראש או נעליים. מצרפת לכם כמה דוגמאות לשילובים מדויקים, מדליקים ונוחים – ויכולתי לתת עוד מיליון, אבל עצרתי את עצמי כדי לא להעמיס אחרי הכול אני נושמת וחיה צבעים, אנרגיות, מסרים וערכים 24/7 זה כל היופי שיש לנו את היכולת ליצור רושם ראשוני כל יום מחדש.

צילום: pexels

 

זכרו תמיד כי העוצמה שלנו טמונה בנו, בראיית השפע הקיים ובאהבה העצמית שלנו. הכול מתחיל משם. אז לפני שאתן רצות לקנות, תראו מה מתחבא לכן בארון, תחשבו מחוץ לקופסה ותגלו מה אפשר ליצור, ובנינו זה מספק לא פחות לעשות קניות בתוך הארון שלך מבלי להוציא שקל לפעמים אז תנסו את זה מדי פעם מקסימום תתאהבו בתוצאה.