עמוד הבית » החופים הטובים בעולם 2020

החופים הטובים בעולם 2020

צילום: אתרי הנופש באי אל נידו
מגזין התיירות הנודע קונדה נסטה בחר לאחרונה באיים בורקאי ואל נידו במקומות השני והתשיעי בקטגוריית האיים היפים והטובים בעולם. בבחירה השתתפו קוראי המגזין הנודע.

בבחירה באי בורקאי, שנמצא במרכז הפיליפינים, נכתב כי האי כאילו נלקח מתוך תמונת שומר מסך במחשב. יש בו חולות לבנים ואקזוטיים, מים צלולים בצבעי כחול-ירוק- טורקיז, ג'ונגלים ויערות גשם, ספורט ימי, אתרי צלילה מרהיבים ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה. על האי אל נידו בפאלוואן נכתב כי מדובר בגן עדן של ממש. יש באי הטרופי 50 חופים לבנים כל אחד יותר יפה מהשני. המים כחולים בגוונים שונים והשקיעות מרהיבות.

שוניות האלמוגים יפהפיות ויש באי שלל אפשרויות צלילה, איילנד הופינג, יערות גשם ואפילו טיפוס הרים. נמסר עוד, כי יותר מ-715 אלף קוראי המגזין קונדה נסטה בחרו באתרי הנופש באי אל נידו: Apulit, Lagen ,Pangulasian, – כאתרי הנופש הטובים ביותר ביבשת אסיה. בתוך כך נמסר כי משרד התיירות של הפיליפינים בשיתוף לשכת הסחר

בורקאי צילום באדיבות PDOT

ערכו בימים אלה סמינר מיוחד על מגמות בשוק התיירות הישראלי, בכל הקשור לתנועת התיירות היוצאת והצפי לחידוש תנועת התיירות בשנת 2021.

שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, ביקשה להודות לקוראי המגזין "קונדה נסטה" על הבחירה באיים בורקאי ואל נידו בצמרת הרשימה העולמית לשנת 2020. לדבריה, יעדי התיירות בפיליפינים מתחילים להיפתח בצורה הדרגתית תוך שמירה על כללי הבריאות והביטחון של המטיילים. היעדים מתחילים להיפתח תחילה לתיירות פנים ובהמשך לתיירות חוץ.

צילום: אתרי הנופש באי אל נידו