עמוד הבית » מהיום מזמינים חופשת שיט בקליק אחד

מהיום מזמינים חופשת שיט בקליק אחד

בצילום אניית Harmony of the Seas SM מבית Royal Caribbean צילום באדיבות רויאל קריביאן
מגפת הקורונה הביאה למשבר גדול מאוד בכל המשק ובייחוד בענף התיירות, כאשר תעשיית הקרוזים נפגעה אנושות גם תודעתית. חברות השייט השונות מנסות להתמודד עם המצב ולמצוא פתרונות על מנת להשיב את הנוסעים לים ולהחזיר את האמון בענף.

חברת 'סנורמה', הנציגה הבלעדית של Royal Caribbean בישראל, משיקה לראשונה אתר אונליין חדשני, המביא עימו מהפיכה בדרך בה מזמינים את חופשת השייט הבאה. לא עוד שיטוט בין אתרים רבים לצורך הזמנת מרכיבי החופשה השונים, אם כי חווית הזמנה נגישה ופשוטה יותר, בה ניתן להזמין חופשת שיט מלאה, הכוללת קרוז, טיסה ומלון, במקום אחד. בנוסף, יוכלו המזמינים ליהנות ממדיניות הזמנה גמישה שהותאמה לרוח התקופה במטרה לספק ביטחון ושקט נפשי.

האתר מאפשר לראשונה לחברות התיירות, סוכני הנסיעות וללקוחות הקצה, לבצע הזמנה הכוללת את כל המרכיבים של חופשת השייט במקום אחד. לאחר בחירת ההפלגה ניתן להוסיף טיסות (כולל לואו קוסט) בחירה של חזרה מיעד אחר ועוד. בנוסף, מציעה המערכת בתי מלון פנויים בהתאמה לתאריכים שציין הגולש בתחילת ההזמנה ואף ביטוח של חברת השייט.

לצד ההזמנה מוצע מידע רחב וחיוני על החופשה. החל מפרטים על היעדים השונים והנמלים (כולל ערי יציאה), דרך מגוון הפעילויות המוצעות על הסיפון, לרבות בידור, ברים ומסעדות ועד למידע כולל על השייט עצמו כמו מידע על האנייה, ומאפייניה, בחירת חדר עם אפשרות צפייה במיקום החדר באנייה ועוד.ניתן להזמין באמצעותו חופשות לקיץ 2021,לתקופת החגים וכן לעונת 2022.

אורי שנבל, מנכ״ל סנורמה: "במהלך כל התקופה האחרונה צוות סנורמה המשיך לטפל באופן שוטף בהחזרי כספים, דחיית הפלגות וביצוע הזמנות חדשות לשנת 2021-22 ללקוחות וסוכני נסיעות. כשניצני אופטימיות זהירה עולים, אנו מאמינים כי זה הזמן להסתכל על העתיד ולהתאים את עצמנו לעולם שהשתנה. מתוך הבנה שיש לייצר מהפיכה בתחום, בחרנו להשיק מערכת אונליין חדשה שתאפשר לסוכני נסיעות ולקהל הרחב לבצע הזמנה ולייצר חבילות שייט דינמיות הכוללות את כל מרכיבי החופשה- קרוז, טיסה ובית מלון במקום אחד".

אורי שנבל מנכל סנורמה נציגת רויאל קריביאן בישראל. צילום יוסי סובה

המהלך הטכנולוגי החדש הופך את סנורמה לחברה המעניקה טיפול הוליסטי שכן כיום לקוח הקצה נאלץ למצוא עצמו משוטט בין אתרים שונים מאחר ואינו יכול להזמין ממקום אחד את כל מרכיבי החופשה.

בתוך כך ובמטרה להתמודד עם המציאות החדשה, להחזיר את האורחים לים ולהבטיח להם חופשה שקטה תוך שמירה על בריאותם החברה מציעה מדיניות חדשה, המאפשרת גמישות מלאה בהזמנת החופשות, לרבות החזר כספי מלא על ביטול קרוז, וכן הזמנת שייט עם אפשרות ביטול עד 48 שעות לפני צאת הקרוז, מכל סיבה שהיא.

כמו כן בחברה מציינים כי השינויים במדיניות לא יגררו עליית מחירים.

 בין המהלכים אותן החברה בוחנת בימים אלה לחופשות שייט בטוחות ואיכותיות:

  • בחינת עלייה לאנייה באמצעות דרכון ירוק.
  • הפלגות "מרווחות"- על מנת למנוע צפיפות על האנייה, החברה תצא להפלגה עם תפוסה  נמוכה מ-100%.
  • בדיקות קורונה בטרמינל לאלה שאינם מחוסנים- כל אדם שיעלה לאנייה יעשה בדיקת קורונה, כאשר תוצאות הבדיקה יהיו מיידיות.
  • תדריכים אלקטרוניים- התהליך הבטחוני השגרתי, יהפוך לתדריך אלקטרוני מקדים או בחדר האישי של הנוסע על צג הטלוויזיה, על מנת למנוע התקהלויות.

 

אתר האינטרנט :www.royal-Caribbean.co.il