עמוד הבית » שגרירי תיירות ותרבות של פליפינים

שגרירי תיירות ותרבות של פליפינים

Magnus צילום אורי מנגוס
יוזמה חדשה ומקורית של שגרירות הפיליפינים בישראל בתיאום עם משרד התיירות של הפיליפינים לקידום התיירות לארץ האיים הקסומה: מטרת התוכנית לעודד ולהפוך את 22 אלף המטפלים והמטפלות מהפיליפינים שנמצאים בישראל לשגרירי תיירות של הפיליפינים בישראל, כדי לקדם את התיירות לארץ האיים הקסומה.

התוכנית הושקה בימים אלה בשגרירות הפיליפינים בישראל בהשתתפות שגריר הפיליפינים בישראל, ניל אימפריאל; בכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים בראשות מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, ג'רלד פנגה; 20 מטפלים ומטפלות חדשים מהפיליפינים שהגיעו לאחרונה לארץ וכן מנהיגי הקהילה הפיליפינית בישראל.

לתוכנית שותפים כאמור שלושה גורמים: שגרירות הפיליפינים בתל אביב; משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) ומשרד העבודה הפיליפיני בחו"ל (POLO). מטרת התוכנית היא לעודד את שגרירי ושגרירות התיירות החדשים להציג ולקדם את עיר ומחוז הולדתם בפיליפינים בפני המשפחות שמעסיקות אותם.

שגריר הפיליפינים בישראל, ניל אימפריאל, הדגיש את התפקיד החשוב שהשגרירים החדשים יכולים למלא בעידוד התיירות מישראל לפיליפינים. לדבריו, המטפלים והמטפלות מהפיליפינים עשויים להפוך לפרטנרים אפקטיביים בקידום התיירות לפיליפינים.

השקת התוכנית החדשה של השגרירים החדשים באדיבות שגרירות הפיליפינים בישראל

מכיוון שהם גאים בעיר הולדתם, המטפלים יכולים להפוך לשגרירי תרבות ותיירות ולהציג בפני המשפחות בישראל ומעגל החברים שעוטף את המעסיקים שלהם – נושאים כגון: פסטיבלים, מוזיקה, קולינריה ועוד, המייחדים כל מחוז ומחוז בפיליפינים. התוכנית שמה לה למטרה גם לעודד את הפיתוח התיירותי בפיליפינים ויצירת מקומות עבודה.

ג'רלד פנגה, מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, בירך על התוכנית וציין כי המטפלים והמטפלות הם האנשים המתאימים להציג את המחוזות השונים בפיליפינים ואת האטרקציות בתחומי התיירות והתרבות שיש לפיליפינים להציע לציבור בישראל. מנהיגי הקהילה הפיליפינית בישראל אמרו כי יעודדו את אימוץ התוכנית בקרב המטפלים והמטפלות מהפיליפינים.

הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים.

איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים.

בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים. הזמן הטוב ביותר לבקר בפיליפינים הוא בחודשים דצמבר עד מאי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה