עמוד הבית » הכירו את PosiFest פסטיבל החוסן והאושר הבינלאומי

הכירו את PosiFest פסטיבל החוסן והאושר הבינלאומי

פסטיבל PosiFest צילום: אליסף כהן
הרגע מתקרב בצעדים גדולים. מיני הפסטיבל הינו טעימה מפסטיבל הגדול הבינלאומי בתחום הפסיכולוגיה החיובית, ואתם מוזמנים לגלות משהו מיוחד עבורכם.

הרגע הגיע ותחושת ההתרגשות גוברת .מיני הפסטיבל PosiFest מיועד לכל האנשים. האירוע מציע הצצה קטנה למשהו גדול ובינלאומי בתחום הפסיכולוגיה החיובית, ואתם מוזמנים להגיע ולחוש לגלות את עצמכם מחדש.

צילום: אליסף כהן

שאלתם את עצמכם פעם, מה אתם צריכים 

האם האנשים שמקנים חשיבות לרווחתם האישית, ומחפשים דרכים לשפר את המצב הרגשי והנפשי שלכם? האם כל אחד מאתנו משאיר חותמת אישית על חייו, ומה אם אנו יכולים להציג הבנה ותמיכה כשאחרים מתמודדים עם האתגרים היומיומיים שלהם? אנחנו יכולים להיות משפחה-רוחנית, להיפגש ולחלוק את החוויות בדרך זו לשפר את התחושות החיוביות שבנו ולהרגיע את הנפש הפנימית שלנו. אם תשימו לב לרגע למצב הבריאות הנפשית שלנו היום, האם אתם חוששים? אנשים רבים חווים דיכאון, חרדה ועצב אין סופי. האושר הקיים בנו  מתחמק מאתנו, ואנחנו מוצאים את עצמנו מבולבלים לא נינוחים, עצבניים. דפוסי החיים המודרניים מובילה עימה מעמסות בעבודה והלחץ החברתי מוסיף. נראה שאנשים רבים מתמודדים באופן עצמי עם תחושות קשות ובפרט לאותם אנשים שאין חברים או משפחה להישען עליהם.

צילום: אליסף כהן

האם מצבנו רע ? 

האם ישנן פתרונות? האם יש תקווה למשהו טוב יותר ? בוועדת הבריאות של האומות המאוחדות, נמדדה ההתפשטות של בעיות הנפש ברחבי העולם, וצופים בהגברת ההתפשטות בבני האדם בתחום הדיכאון. התורים לטיפול בתמיכה נפשית ממוסדות מקצועיים המספקים תמיכה ההמתנה תהיה ארוכה מאוד טווח של מספר חודשים ומעבר. דבר שלא תמיד נוכל לחכות לו.

מהו פסטיבל מיני  PosiFest

הפסטיבל מציע עבורנו פרספקטיבה אחרת. הפרספקטיבה שמקשרת בין אנשים, תומכת ומעודדת את האנשים. האירוע הקטן יהיה בחוף הים אנחנו נפגשים בכדי לחגוג, לשיר, לרקוד לצלילי המוזיקה. והכי חשוב ניתן להזמין חברים. האירוע יהיה מלווה באנשים מעולם הפסיכולוגיה החיובית. מטרת לאחד את כולנו כקהילה. שם נוכל לשתף וללמוד מהמומחים בתחום, וכן להתנסות כמה טכניקות קטנות שעשויות לשפר את איכות החיים שלנו. האירוע מאפשר להתחבר והכל נעשה באווירה נעימה וקלילה ליד גלי הים.

צילום: אליסף כהן

מהי פסיכולוגיה חיובית

זהו גישה בתחום הפסיכולוגיה המתמקדת בחקר והבנת היכולות של האדם לשפר את איכות חייו ולגרום להעצמת השגשוג. היא מתעקשת להפנות את המיקוד מהבעיות והמחלות הנפשיים אל המשאבים הפנימיים של האדם, ומחפשת דרכים לגרום לכל אדם לפרוץ אל הפוטנציאל האופטימלי שלו. באירוע שלנו יהיו כמה דמויות מפתח כמו ג'ף גורדון מדריך הליצנים הרפואיים בארץ, רותם ינאי שותף בארגון Flow, מנחה קבוצות באמצעות הטבע והאתגר,מאמן במדעי האושר,  ד"ר שלהבית-שמחה שתשתף שירים ותרגילים של העצמה ועוד דברים טובים.

צילום: אליסף כהן

אז בואו, הירשמו ואל תשכחו להזמין חברים. ביחד, ניצור תחושת שמחה ותמיכה משותפת. בואו ניצור יחד רגעים של חיוביות, איכות וחיבור עמוק יותר עם עצמנו ועם האנשים מסביבנו. כי יחד, אנחנו חזקים יותר. כי אתם שווים לקבל ולחלוק.

אפה?

מיקום: חוף מרינה בבת-ים

תאריך: יום ראשון, 10 לספטמבר, 2023 משעה 18.00- 23.00

כיבוד: יהיה שולחן אוכל משותף, מוזמנים להביא עימכם מטעמים

הרשמה בלינק: https://forms.gle/hyVnn4TXoR7PZzjd7