עמוד הבית » אך מסירים תאים מתים בעור הפנים ?

אך מסירים תאים מתים בעור הפנים ?

אן זיוי, צילם אמיר יהל
בפרויקט מיוחד עם 9 כוכבי רשת וטלוויזיה, וביניהן אן זיוי, כוכבת המרוץ למיליון, חברת הקוסמטיקה המדעית המובילה בישראל ביופור, מציגה, תחת המסר "ללא פילטרים": פילינג ביתי סקין בראש, שנועד להסיר את התאים המתים מהעור.

"סקין בראש" מבוסס על קריסטלים זעירים, שנועדו להחלקת מרקם העור. הפילינג מותיר את העור חלק, רך ומוכן לקליטת המרכיבים הפעילים בקרם שיימרח אחריו.כמו כן, לאחר השימוש בפילינג ניכר שיפור במראה האיפור שיונח עליו.

הפילינג מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב ומשלים את ניקוי העור.

סקין בראש, צילום יחצ

לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה ביופור: " בחורף רמת הלחות בעור יורדת, ותחלופת תאי העור והתחדשותם הטבעית הופכת לאיטית יותר וזה פוגע במראה העור ובבריאות שלו. השימוש בפילינג קריסטלי, משלים את פעולת הניקוי של העור, ומסייע להסרת התאים המתים."  בפרויקט שלקחו כוכבי הרשת, היה חשוב לנו להעביר מסר, שבטיפול נכון בעור, אין צורך להשתמש בפילטרים".

מחיר: 180 ₪

לאתר : www.getbeauty.co.il

ביקורת מערכת: מוצר איכותי המקדיש את תשומת הלב של הנשים שנמצאות מרביתן בבית בתקופת הקורונה וזה הזמן לטפל בפנים בצורה איכותית ובייתית, חשוב מאוד ורצוי לעשות פילינג בפנים בפרט בתקופת החורף ליצירת פנים חלקות אני "הלכתי" על זה .