עמוד הבית » המוצר שישנה לכם את העור בכף הרגל

המוצר שישנה לכם את העור בכף הרגל

יו-לקטין כף רגל אקסטרא צילום- יעל האן
יובש בכפות הרגליים הינה תופעה מוכרת בקרב נשים וגברים רבים שסובלים מעור קשה, סדוק ומחוספס בכפות הרגליים, מה שהופך למטרד הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פיזית.

ד"ר פישר מרחיבה  את סדרת יו-לקטין, הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש, ומשיקה קרם כף רגל טיפולי Extra. התכשיר מיועד לטיפול בעור יבש, מעובה ומחוספס במיוחד ומסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.

התכשיר החדש מעניק לחות ל- 48 שעות, עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, ללא פראבנים, SLS ו-SLES. שימוש יומיומי  ישמור על העור רך, יסייע במניעת סדקים וישפר את מרקם העור ומראהו.

  • Urea 15%- בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש.
  • חומצה לקטית (AHA) Lactic Acid 5%-  יעילה במיוחד כמרכיב להוספת לחות, מסייעת בשמירה על עור גמיש.
  • (BHA) Salicylic Acid – חומצה סליצילית משפרת את מראה ותפקוד העור, מסייעת בהסרת תאים מתים ויבשים הסותמים את נקבוביות העור וגורמים לעור יבש ומחוספס.
  • Mint Oil- לתחושת קירור ולסיוע בהרגעת העור.
  • Decalact – רכיב ייחודי המסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.

תכולה: 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪  ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

המלצות לשמירה על כפות רגליים חלקות ובריאות, ואיך מטפלים ביובש וסדקים הקיימים:

  1. הימנעו מהליכות ממושכות בכפכפים, סנדלים שטוחים או יחפים.
  2. הקפידו לשמור על היגיינת הרגליים- יש לדאוג לרחוץ היטב את הרגליים עם מים וסבון היגייני לפחות פעם ביום ולהקפיד לייבשן.
  3. במידת הצורך ניתן לעשות שימוש בתכשירים המסייעים בפעולת הפילינג כגון יו-לקטין ג'ל פילינג טיפולי.
  4. מרחו פעמיים ביום קרם ייעודי לכפות הרגליים המכיל חומרים פעילים כדוגמת ד"ר פישר יו-לקטין קרם טיפולי פורטה או EXTRA לכף הרגל. יש למרוח את הקרם על כף הרגל ולעסות עד לספיגה מלאה. לטיפול אפקטיבי במיוחד מומלץ למרוח את הקרם ולגרוב גרביים במשך השינה.
  5. במידה והמצב אינו משתפר ואתם סובלים מסדקים עמוקים וכואבים, מומלץ לפנות לפדיקור רפואי או פודיאטור.

סדרת יו-לקטין פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המובילה והמקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש. תכשירי הסדרה מומלצים על ידי רופאי  עור ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

ביקורת המערכת: המוצר הגיע עם זוג גרביים לבדיקה, מרחתי את הקרם על כפות הרגלים גרבתי את הגרביים ונשארתי עם הקרם 5 שעות, הקרם סמיך ללא ריח בישום, כף הרגל לאחר הורדת הגרביים היו נעימות פחות יובש וסדקים, המוצר ממש סייע לי ומבטיחה לעשות שוב לקראת סוף השבוע.