עמוד הבית » השוקולד האהוב במראה עיצובי
דנדש על המדף

השוקולד האהוב במראה עיצובי

שוקולד קינדר במראה חדש. צילום קינדר
קינדר, מותג השוקולד המוכר והאהוב, מתרענן עם מראה עיצובי וילד חדש המשדר שובבות וחוכמה, תכונות המתאימות לילדים בני זמננו.

המניע למהלך היה מחקר מקיף שערך המותג וממנו עלה כי הילדים כיום מתחברים יותר לדמויות שמשדרות שובבות וסקרנות. בעקבות כך הוחלט לשנות ולחדש את מראה האריזות של קינדר.

המראה החדש תואם את ערכי המותג וביניהם  – חגיגה של הרגעים הקטנים והמשפיעים על ילדותם השמחה של ילדים.

המראה החדש יוצג על יותר מ- 500 מיליון מוצרים ברחבי העולם, מה שיהפוך את האייקון החדש למפורסם ביותר מ-60 מדינות.