עמוד הבית » טיפול המסייע בהפחתת כאבי גוף

טיפול המסייע בהפחתת כאבי גוף

מיטת טיפול בטכנולוגיית PEMT פולסים אלקטרומגנטים צילום יחצ
טיפול PEMF המהפכני משקם ע"י פולסים אלקטרו מגנטים שהוכח כיעיל ואושר ע"י ה-F.D.A, מנהל התרופות האמריקאי, לשימוש במגוון בעיות,שמשפיעים על זרימת הדם ועל פעילות המיטוכנונדריה

הטיפול בפולסים אלקטרומגנטים יעילל מטופלים הסובלים בין היתר מ: כאבים כרוניים, כאבי ראש/מיגרנה, פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים או גידים, בעיות הגיל השלישי, פריצות דיסק, בלט דיסק, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי כתפיים כולל כתף קפואה, פציעות ספורט, שחיקת סחוס, כאבים לאחר ניתוחים אורטופדיים, פצעים קשיי ריפוי, ועוד

גוף האדם מורכב מתאים שונים הטעונים במען חשמלי. הפעילות הנורמלית  שמבצעים התאים כרוכות בהעברה של חלקיקים טעונים דוגמת נתרן, כלור, המשמשים לפעילות התקינה שלהם. במקרה של כאב כרוני או מחלה כרונית כאשר איבר או רקמה בגוף ניזוקים עקב מחלה או תהליך דלקתי ממושך, יוצאת הפעילות החשמלית מאיזון. במצב זה התאים מתקשים לתפקד ביעילות והם אינם מגיבים לגירויים הרגילים של הגוף. המנגנון הזה הופך כרוני עם הזמן  ומביא לכאבים ולמחלות כרוניות המוכרות לכולם.

המכשיר נראה כמכשיר ה- M.R.I הינו שעל ידי הפעלה של שדה אלקטרומגנטי בתדירות קבועה, ניתן להסדיר את הפעילות של המטען החשמלי של התאים הפגועים.

על ידי הפעלה של שדה אלקטרו מגנטי בתדירות מדויקת בעוצמה ובאופן מתאים, מוסדרים ומאוזנים המטען החשמלי ותפקוד התאים הפגועים. באופן זה מתאפשרת הפעלה יעילה של תהליכי ריפוי עמוקים. אלפי מחקרים בוצעו בנושא בשנים האחרונות , אשר בדקו את יעילות הטכנולוגיה, הוכח למשל שאנשים שעברו ניתוחים מסוגים שונים כולל אפילו ניתוחים פלסטיים, הביא לכך שהמטופלים החלימו מהר יותר, סבלו מפחות דימומים וזיהומים, צלקות קטנות יותר, אזור הניתוח היה פחות נפוח והכאבים היו בכמות מופחתת.

הטיפול מסייע בסידור מחדש של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר  זרימת דם לאיבר המטופל ובכך מאיץ ומעודד החלמה.

לאחרונה יצאו שני מחקרים חשובים המצדדים בחשיבות הטיפולים  הבשורה הראשונה יצאה מניסוי שנערך באוניברסיטת אוקספורד ואשר הוכיח שכטיפול נילווה באוסטאוארתריטיס (שחיקת סחוס) של הברך והאגן, היה לטיפול  השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני וזאת בקרב מטופלים עם שחיקת סחוס ביחס לקבוצות הבקרה

ספריית קוקרן הידועה במחקריה הרפואיים פרסמה תוצאות, לאחר סקירה של 16 מחקרים רפואיים מובילים, קיימת השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני בקרב מטופלים עם שחיקות סחוס.

נועם עזרא יושב ראש האגודה לריפוי סיני מסורתי, מציין "שהשימוש בפולסים אלקטרומגנטים משפיע ומושפע מהדיקור הסיני. בטיפול בדיקור סיני השימוש בפולסים אלקטרומגנטים משפיע על תהליכי בנייה בגוף ומהווה נידבך חשוב מאוד בשיקום הגוף, מאיץ את ההשפעות של הדיקור הסיני ומיטיב מאוד עם המטופל לטווח הקצר ולטווח הארוך".

לאתר החברה ולבחירת המרפאה הקרובה אליך: https://painfree.org.il