עמוד הבית » טיפול פנים? למה זה חשוב עבור האישה.

טיפול פנים? למה זה חשוב עבור האישה.

צילום: גיא הכט

יום האישה נועד לנשים לקידום שוויון זכויות האישה, כולל זכות הצבעה, 100 נשים מ 17 מדינות הסכימו עם זה ושנה לאחר מכן, ב- 18 במרץ ב1911 הוכרז יום האישה הבינלאומי הראשון בעולם.

קוקו שאנל אמרה פעם: "המעשה האמיץ ביותר הוא לחשוב על עצמך בקול!" והיום את אישה מלכה כל אחת בדרך שלה, בבחירות שלה, במעשים שלה.ועכשיו מבחן קצר-מתי את מגיעה לטיפול פנים?

אישה מסוג 1 – כאשר יש לך יום הולדת? לפני חגי תשרי.

אישה מסוג 2-כאשר העור צועק "הצילו"

אישה מסוג 3- אולי את מטפלת ודואגת לעורך אחת לחודש חודש וחצי, כחלק משגרת טיפוח וטיפול בעור?

צילום:pexels

תוצאות המבחן מוגשות לפנייך-

אישה מסוג ראשון

כאשר את מגיעה רק פעם בשנה לטיפול פנים, כאשר יופיעו על עורך סימני גיל כדוגמת קמטים ,קמטוטים, פיגמנטציה ועוד. קחי בחשבון שלא יועילו לך בשלב מסוים, תכשירי קוסמטיקה יקרים או טיפולים מתקדמים יהיה לך מאוד קשה להגיע לתוצאה שאת רוצה. (עור קורן ובריא)

אישה מסוג שני

כאשר את מגיעה לטיפול אחת לכמה שנים, כאשר הנזקים המצטברים על העור כבר שם, אין כבר יותר מידי מה לעשות וכנראה שתדרש התערבות כירורגית על מנת לפתור את הנזק המצטבר.

אישה מסוג שלוש

סביר להניח שתתמודד רק בגיל מאוד מבוגר עם נזקי הגיל ואולי נזקי השמש. זאת בגלל שהעור מטופל ומטופח ואינו מצריך התייחסות חדשה או מיוחדת. יתכן ואותה אישה לקראת הגיל הבוגר תצטרך תוספת של חומרי מילוי לדוגמת בוטוקס או חומצה הילארונית פה ושם, אבל רק בכדי למלא את קמטי ההבעה.

 כאן נשאלת השאלה החשובה ביותר. יתכן ואת נמצאת בקטגוריה מסוג ראשון שני ואולי שלישי. האמת שזה ממש לא משנה היכן את נמצאת היום.

השאלה היא, היכן תרצי להימצא בעתיד. במילים אחרות אני שואלת אותך, כיצד תרצי שעורך יראה בהגיעך לגיל הזהב? מכאן לאחר שענית לעצמך את התשובה, זה הזמן לבנות תוכנית פעולה מקצועית שתוביל אותך לשם. אם לך חשוב להראות טוב ברבות השנים, קחי בחשבון שכדאי ומומלץ לבצע טיפול פנים, אחת לחודשיים ומדוע? מטרתו של טיפול פנים לשפר ולשמר את מראה העור.

חשוב לציין שכל אחת מאיתנו זקוקה לטיפול גם מי שנהנית מעור נפלא. המטרה למנוע הזדקנות מוקדמת של העור, כדוגמת קמטים קמטוטים ותופעות רבות אחרות. הטיפול גורם לחידוש, ריענון וכמובן הרגשה חלקה ונעימה. כאשר תגיעי לקליניקה יותאם עבורך, הטיפול המתאים בהתאם למצבו וסוגו של עורך. כחלק מתוכנית הטיפול שתתואם לך, תקבלי תכשירים פעילים שיתמכו במטרות שלך לבית.

מבצע לשבוע בלבד ליום האישה הבינלאומי: טיפול פנים במקום 350 שח רק ב249 שח(הטיפול כולל ניקוי, פילינג, הוצאת שחורים, החדרות ומסכה)

אתר: www.limorlerercosmetics.co.il

מאת: לימור לרר קוסמטיקאית

הוספת תגובה

הוספת תגובה