עמוד הבית » סדרת "המפ" לעור אדמומי ויבש

סדרת "המפ" לעור אדמומי ויבש

ריף נאמן בקמפיין סדרת HEMP של קרליין צילום: דניאל קמינסקי
סדרת "המפ" מבית קרליין מבוססת על שמן זרעי המפ (Cannabis Sativa Seed oil)השמן עשיר במינרלים חיוניים וחומצות אומגה המסייעים לכל תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור.

הרכב הפורמולה של הסדרה משולב בחומצה היאלורונית ושמנים קלים ממקור טבעי היוצרים מעין מעטפת הגנה על שכבת העור העליונה המונעת התנדפות לחות טבעית מהעור כלפי חוץ, ומעלה את רמת הלחות הפנימית. הרכב השמנים הייחודי בסדרה מעניק הזנה עמוקה ללא תחושה שומנית על העור, הוא נספג בקלות ויוצר תחושה חלקה, רכה וגמישה.

הפורמולה המדויקת מעניקה תוצאות אופטימליות עם שילוב של מרכיבי לחות והזנה כמו שמנים ממקור טבעי של זרעי קנביס, חוחובה, אבוקדו ונבט חיטה, היוצרים תחושה מידית של לחות, רכות ותחושת נינוחות. החומצה וחמאת שיאה עשירה עוזרים לנעול לחות חיונית, מונעים יובש עתידי ומחליקים את המרקם; נוגדי חמצון, ויטמין E ומינרלים עשירים מים המלח מעניקים לפנים מראה רענן, חלק וצעיר יותר למראה.

כל המוצרים בסדרה מבוססים על מרכיבים ממקור טבעי, ללא סולפטים, ללא  SLS\SLES ואינם מכילים פארבנים. ארבעת המוצרים מעניקים מעטפת טיפוח יומיומית המגינה על העור בעונת החורף הקרה מפני יובש ואדמומיות, מונעת תחושות של מתח וגירוי הנוצרים עקב השפעת מזג אוויר יבש ותנאי אקלים וסביבה אגרסיביים.

מרכיבים עיקריים בסדרה:

Cannabis Sativa Seed oilשמן ממקור צמחי עשיר במינרלים (סידן, אבץ, ברזל ומגנזיום), ויטמינים A ו-E  וחומצות שומן חיוניות (אומגה 3 ו-6). מזין את העור ומתאים גם לאיזון עור הסובל משומניות יתר.

חומצה היאלורונית: מרכיב לחות היוצר הגנת לחות חיצונית; מסייע במניעת התנדפות טבעית של לחות מהעור.  משפר את רמת הלחות החיונית לשמירה על בריאות העור.

קומפלקס שמנים – שמנים מזינים ממקור טבעי של מקדמיה, חוחובה, אבוקדו ונבט חיטה. מעניקים לחות ורכות לעור. שומרים על הלחות הטבעית של העור ויוצרים תחושת נינוחות.

חמאת שיאה – מרכיב לחות עשיר המסייע במניעת התנדפות טבעית. מחליק את המרקם ומעניק מגע קטיפתי.

מינרלים מים המלח – ריכוז עשיר של מינרלים חיוניים למראה בריא ורענן של העור.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

קרם רב תכליתי מרגיע ומאזן – Calm and Re-balance

Multi-Purpose Cream

קרם עשיר בלחות והזנה לטיפוח עור הסובל מתחושת יובש, אדמומיות או חספוס.  מרגיע ומאזן, שומר על רמת לחות גבוהה לאורך זמן,  מועשר בשמנים עשירים ממקור טבעי ומבושם בניחוח מרגיע. מעניק לעור תחושה קטיפתית, רכות ומרקם חלק. מעניק הגנה מפני נזקי סביבה ומונע יובש עתידי.

קרם רב תכליתי מרגיע צילום: טל אזולאי

אופן השימוש: מרחי על עור פנים נקי כל יום, בוקר וערב. עסי בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה. הימנעי ממגע עם העיניים.

מחיר: 79.90 ₪, לתכולת: 50 מ"ל

מסכת לחות מרגיעה ומאזנת –Calm and Re-balance Mask

מסכת לחות להרגעה ואיזון תפקודי העור המשלימה את שגרת הטיפוח היומיומית,  מעשירה את העור בלחות עמוקה ומסייעת בהעלמת קמטוטי יובש.  מרקם עשיר וקטיפתי מעניק נינוחות מרגיעה ומסייע בתיקון נזקי מתח, יובש ורגישות הפוגמים בתפקוד העור. פורמולה מדויקת ונקיה ממרכיבים סינטטיים, מחליקה מרקם מחוספס ויבש, משיבה לעור גמישות ומבושמת בניחוח מרגיע חושים. מתאימה לשימוש לכל סוגי העור בכל עונות השנה.

מסכת לחות מרגיעה ומאזנת צילום: טל אזולאי

אופן השימוש: מרחי שכבה נדיבה על פנים נקיות. המתיני 10-5 דקות ושטפי במים פושרים; או עסי את המסכה על העור ונגבי את העודפים. מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע או לפי מצב העור.

מחיר: 79.90 ₪, לתכולת: 120 מ"ל

 שמן מאזן, מחליק ומרגיע- Calm and Re-balance

Face Oil

שמן מזין לעור הסובל מתחושת יובש. מכיל שמן זרעי קנביס ושמן מקדמיה המאזנים, מרגיעים ומחליקים חספוס בעור. מכיל בנוסף אלוורה המונעת תופעות של אדמומיות ואובדן לחות המתרחשת בגלל אובדן לחות ויובש בעור. מבושם בניחוח מרגיע. מעניק הגנה מפני נזקי סביבה ומונע יובש עתידי.

שמן מאזן מחליק ומרגיע, צילום: טל אזולאי

אופן השימוש: מרחי 2-3 טיפות על עור פנים נקי בכל פעם שהעור מרגיש מתוח, יבש או מחוספס. עסי בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה. המנעי ממגע עם העיניים.

מחיר: 79.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר www.careline.co.il

(בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון, רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן).

נסיינית המערכת: מדובר בסדרה המספקת מנעד רחב בטיפול לפנים, אני אישית אוהבת סדרות הן משלימות אחת את השנייה, כמה מילים על שמן המפ. השמן בעל סגולות מרפא לעור מפני אקנה ומחלות עור כגון: פסוריאזיס  עוד.. מכיל סיבים תזונתיים, מינרלים עשיר בחומצות ובעל תכונות לאנטי א'ייגינג. העור שלנו בתקופה זו  רגיש מאוד למצב האקלים בארץ משב של רוחות קרות ובו זמנית קרני שמש חשופות לשמש התוצאה יובש ואדמומיות בפנים. הסדרה נועדה לתת פתרון למצב החורפי ולהרגיע את העור. לאחר שימוש בסדרת המוצרים התוצאה הראשונית שנראתה לעין העור קורן נראה חלק, המגע נעים רגוע וזה הודות למרכיבים ששולבו יחדיו, אין בישום במוצרים וריח עדין מאוד של שמן ההמפ. שימוש נכון לפי הוראות היצרן לטווח ארוך (כך כותב) יספק את התוצאה.