עמוד הבית » טיפול רפסולוגי, דרך כפכפים בזמן הליכה

טיפול רפסולוגי, דרך כפכפים בזמן הליכה

כפכפי באמפרס, צילום יחצ
כפכפי באמפרס משיקים לקיץ 2021 קולקציה חדשה של הכפכפים המוכרים בשל הבליטות המיוחדות.

כפכפי באמפרס מעוצבים בצבעים עזים, חלקים או בשילוב שניים ויותר צבעים ומתאימים עצמם למצב הרוח.הכפכפים לנשים עוצבו עם רצועות צרות לנוחות מקסימאלית וליצירת מראה אופנתי ונכון. שילובי הצבעים כוללים בין החתר תכלת ושחור, אפור וכחול עז,ורוד ואפור או צבעים חלקים של חום מפנק אפור כסוף, אדום עז ואחרים.

צילום יחצ

לכפכפי הגברים הותאמו רצועות נוחות במיוחד במספר עוביים ובשילובים דרמטיים של פסיפס שחור לבן או פסיפס בגווני ירוק ,שילובי חום מיוחד עם לבן, כחול דרמטי חלק ועוד.

צילום יחצ

בזמן ההליכה הכפכף מגרה נקודות רפלקסולוגיות בכף הרגל אשר מחוברות לכל הרקמות ואיברי הגוף. גירוי זה מסייע בהפגת מתחים, עייפות, הגברה של זרימת הדם והגברת האנרגיה בכף הרגל. לאחר נעילת הכפכף  מבנה הכפכף רוכש את טביעת הרגל ומספק תמיכה מלאה לקשת בכף הרגל ויציבה מושלמת. יש לציין שמבנה הסוליה מספק אחיזה טובה בקרקע בין אם יבשה או רטובה. מבנה הבליטות  הייחודי מסייע באוורור כף הרגל בעת ההליכה.

הכפכף הינו בעלי קלי משקל, ורצועות חזקות ועשויים מחומרים טבעיים וממוחזרים בלבד.עמידותן נבחנת בהתאם לסטנדרטים אירופאיים מהמחמירים ביותר.

הסיפור של כפכפי מתחיל בטיול של אחרי צבא בסרי לנקה כאשר שני חיילים משוחררים, יוצאי יחידה קרבית רוכשים לעצמם בסקי לנקה כפכפים מיוחדים בעלי בליטות בסוליה, לאחר שנעלו ונהנו הם מחליטים לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולעצב קולקציות ייחודיות ואופנתיות המתאימות לקהל מערבי.

בכל שנה יוצאת קולקציה חדשה הם רואים שליחות בעזרה לאילו הסובלים מבעיות וכאבים יומיומיים בכפות הרגליים ובגב.

טיפים לנעילת הכפכפים: היות והכפכפים מבצעים מעין מסא'ז, מומלץ לנעול את הכפכפים לפי הקצב האישי, עד שכף הרגך מסתגלת . חשוב להעלות את משך הנעילה בהדרגה. צפוי שתוך יומיים שלושה נקודות הלחץ ישתחררו והכפכפים יפעלו בדומה למסא'ז מפנק ותמידי.

מחירים: כפכפי נשים גברים- 99 שח

ניתן למצוא בשלל חנויות מובחרות ברחבי הארץ ,ברשת טבע קסטל וקסם הטבע ובאתר החברה: ww.bumperisrael.com

נסיינית המערכת: הרעיון של כפכף רפסולוגי טבעי גרם לי מעט להרים גבה, החלטתי לרכוש את אמוני בכפכף ולהבין את היתרון בהליכה במוצר. הנחתי את כפות רגליי בכפכפים התחושה היתה מוזרה וחסרת נוחות התחלתי להתהלך עימם בבית היו לי מעין עיקצוצים בכפות הרגליים ישבתי מעט כאשר רגלי דרכות על הרצפה ולאט לאט כף רגלי מתחילה לחוש את הכפכף בעדנה, מרקם יחסים נפלא. כמובן, שיש עוד דרך להמשך העיצוב של כף רגלי בכפכף בהחלט מרגיע.

הוספת תגובה

הוספת תגובה