עמוד הבית » היופי והנוחות שבכפכפי אווינס, קולקציית אביב 2021

היופי והנוחות שבכפכפי אווינס, קולקציית אביב 2021

קולקציית אביב קיץ 2021 HAVAIANAS דגם TRANCOSO מחיר 140 שח צילום יחצ חול
הקולקציה החדשה של HAVAIANAS מציעה מגוון רחב של מהדורות מיוחדות ופריטים שעוצבו בקפדנות עם דגש על טרנדים אופנתיים בינלאומיים, לצד הדגמים הקלאסיים והמוכרים של המותג.

המותג HAVAIANAS תמיד נשאר מעודכן וומייצר קולקציות מיוחדות ומגוונות, שמתאימות לטרנדים החמים. העונה ניתן למצוא מהדורות מיוחדות של כפכפים לנשים, גברים וילדים בשילוב הדפסים של דמויות מוכרות, ביניהם הלו קיטי, מיניונים, משחק המחשב האגדי מיינקראפט ודמויות רבות של גיבורי על כמו סופרמן, באטמן, הג'וקר וגרין לנטרן.

צבעוניות באקסטרים

ההצלחה המסחררת של סצנת המקסימליזם הצבעוני בזירת האופנה העולמית חדרה עמוק לDNA של קולקציית הקיץ של מותג הכפכפים הברזילאי. הקולקציה כוללת דגמים בצבעוניות בוהקת של ורוד וצהוב זרחני.

דגם PALLET מחיר 80 שקל צילום יחצ חול

עיצובים חדשים

בקולקציה הנוכחית מרחיב המותג את מנעד גזרותיו וכולל כפכפים במגוון גזרות הלוקחות השראה מהדגמים האהובים והמוכרים עם טוויסט חדש. כפכפי ה- SUNNY הם אבולוציה של קולקציית הLUNA, סנדלים הכוללים רצועה הסגורה בעקב. נוסף להם, אחד מהדגמים המובילים של הקולקציה הוא דגם Slim Pallet Glow , הכולל שילובי צבעים עם טאצ' של ברק וזוהר, המהווה אבולוציה של דגם ה- Slim הקלאסי המוביל של המותג. בגזרת קולקציית הגברים.

מחיר 80 שח קרדיט יחצ חול
דגם PALLET מחיר 80 שקל צילום יחצ חול

הדגם המוביל LOGOMANIA הכולל עיצוב של שם המותג בגדול על גבי הסוליה הפנימית של הכפכף, עובר שדרוג לדגם LOGOMANIA HIGH TECH שכולל עיצוב לוגו בצידי הסוליה הפנימית של הכפכף במקביל ללוגו על רצועות הכפכף. בנוסף קיים, אוסף אביזרים משלימים, ביניהם משקפי השמש, תיקי גב, פאוצ'ים ומזרוני ים.

טווחי מחירים

כפכפים – 50 ₪ – 140 ₪

משקפיים – 150 ₪ – 330 ₪

ניתן להשיג בסניפים ובאתר של רשת HAVAIANAS https://havaianas.co.il/

נסיינית המערכת: הארץ שלנו חמה במיוחד והלחות בה גבוהה, בכל מלתחה חובה שיהיו כפכפים של אווינס, אלו כפכפים נוחים עם סוליה עמידה לאורך זמן, ההליכה עימם יוצרת תחושה בכף רגל שאין לך כפכפף.קל לשטוף אותם הם אינם משנים את הצורה שלהם עקב החום, השנה החברה יצרה כפכפים תואמים לאם ובת ועיצוב מיוחד עם טאצ' וגלאם נשי  בצבע זהב בעל אבזם רחב המחזיק את כף הרגל ניתן לבלות עימו בימי הקיץ החמים בערב להליכה ליד שפת היםאו בר שכונתי, גם מעוצב וגם נוח. אימצתי.

הוספת תגובה

הוספת תגובה